Hop til indhold
Nille

Ny FKK klub syd for Hamborg: Madame Pompadour Saunaclub

Recommended Posts

Ny FKK klub ca. 190 km syd for Hamborg og ca. 140 km vest for Berlin: Madame Pompadour Saunaclub

åbner til september.

Klubben er et gamle slot med flotte natur omgivelser. Det er på min to-do-liste.

Madame Pompadour Saunaclub

Schönfelder Str. 1-3

39599 Steinfeld / Schönfeld

Sachsen-Anhalt

http://www.madame-pompadour.com/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg regner med at besøge stedet på søndag - Jeg synes, det er en lidt "træls" hjemmeside. Jeg kan ikke rigtig finde priser m.m.

Jeg glæder mig til at høre om dit besøg :D

priserne er her

http://www.madame-pompadour.com/#preise

entre 50€

Sex: 50€/30min

Overnatning 75€

GB 99€

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem har ikke haft en fantasi om at være være konge for en dag på et slot, og have sex med alle hofdamerne!

(Ok - måske ikke alle men.....)

Omgivelserne ser i hvert fald ud til at være i top.

Villa Vertigo i NordRhein Westfallen har ret mondæne omgivelser, men det burde ikke kunne måle sig med dette sted, hvis billederne har ret.

Vi mangler dog at høre, om der er fyldt op med "spitze-klasse" damer. Det er trods alt det vigtigste :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omgivelserne ser i hvert fald ud til at være i top.

Villa Vertigo i NordRhein Westfallen har ret mondæne omgivelser, men det burde ikke kunne måle sig med dette sted, hvis billederne har ret.

Vi mangler dog at høre, om der er fyldt op med "spitze-klasse" damer. Det er trods alt det vigtigste :D

Villa Vertigo er flot, se min Avatar :D

Du skal ikke regne med at der er fyldt med smukke damer på slottet, jeg har hørt at antallet ligger på 10-15 piger med varieret udseende... slottet ligger desværre i et område med lille kundepotentiale.

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en størrer omvej (jylland-Berlin) Ankom vi til slottet søndag klokken 18,00. Der holdt een bil som kunne være en gæst!!! Der var 5-6 mindre biler parkeret tilfældigt, på parkeringspladsen tv. for slottet. - De så ud til at have været parkeret der i længere tid.

Der var lys i nogle enkelte vinduer- det så lidt uhyggeligt ud. Vi gik op af den store trappe, og opdagede til vores overraskelse, at man skulle ringe på ved en lukket fordør!! Herefter besluttede vi at køre videre til "hovedstaden"

Mandag over middag - Artemis :-) Det ved man hvad er. kl. 12,30 var der nok 20 piger og færre mænd. Vi gik tilbage til lejligheden kl. 15,30.- Kl. 18,30 til Artemis igen, og her var der nok 30- 40 piger, og nok kun 20 mænd fra starten. et helt utroligt syn. Man kunne næsten ikke se de få mænd for bare flotte piger. Søndag mandag, er rigtig gode dage at besøge Artemis.

Vi legede næsten konstant i de timer vi var der, og der er ingen stress og ventetid sådan en mandag. Pigerne har tid til at snakke og hygge, både med gæster og hinanden.

Det var min mening, at vi skulle have besøgt Erlebnis Wohnung, men min kamerat havde ikke mod :-(, - det må blive næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...