Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har fået øje på hende her https://annoncelight.dk/showad/246193 Hotte Loren i Støvring. Det blev desværre ikke til noget. Da jeg ringede til hende talte hun til min store overraskelse dansk. Overrasket fordi jeg har læst mig til,  at hun er fra Letland. Da jeg gav udtryk for min overraskelse, sagde hun, at hun ikke var dansk. Et andet sted i anmeldelserne af hende har jeg læst, at en af anmelderne gav udtryk for, at hun var godt begaver. Det må hun være med så godt et dansk.

Der blev desværre ikke noget af et besøg, fordi hun fortalte mig, at hun holdt til på Motellet. Derr har jeg tidligere besøgt en anden pige. Jeg bryder mig ikke om stedet. Jeg er fra lokalområdet, og det ligger meget åbent, og alle er klar over hvad man er i gang med, da det er almindeligt kendt, at der lejes værelser ud til GPér. Samtidig, er sengen meget smal, og det giver nogle begrænsninger i udfordelsesmulighederne.

Hun er godtnok dejlig på fotografierne, måske var jeg dum, måske skulle jeg have sagt pyt til mine bekymringer???

    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Der Alte

Jeg havde en lidt lignende oplevelse i slutningen af sidste uge. Jeg skrev en sms til Hotte Loren og spurgte om jeg måtte stille hende et par spørgsmål. Jeg fik så et meget kort sms svar - OK. Jeg stillede så et par spørgsmål til tillægsydelser og fik så på sms svaret - OPKALD.

Da jeg ringede til hende talte hun også først dansk, og jeg blev lettere forvirret. Jeg spurgte så om hun talte dansk hvortil hun ikke rigtigt svarede, men hun mumlede lidt. Så begyndte jeg at tale engelsk til hende og spurgte til hendes priser for tillægsydelser, hertil svarede hun ubehøvlet at jeg sikkert ikke ville besøge hende. Der blev jeg virkelig paf og vidste ikke helt hvad jeg skulle sige. Så afsluttede vi samtalen der.

En meget mærkelig oplevelse og jeg havde endda nærmest hævet pengene og var på vej for at besøge hende, efter de anmeldelser man kan finde omkring Hotte Loren. Tvivlede efterfølgende på om det var den rigtige Hotte Loren. Men såvidt jeg kan se på billederne er det den tidligere anmeldte Hotte Loren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Jeg besøgte Loren mandag morgen i Støvring og jeg kan garantere at billederne er 110% ægte. Hun er den smukkeste og sødeste pige der findes i Nordjylland pt og hun er i Støvring ugen ud. Så er man til en smuk, ung, slank, velformet, begavet og venlig ægte blondine, så er det bare med at komme afsted. Jeg fik en dejlig time med superfransk og dansk til 2000, -(så meget forlangte hun ikke men jeg vil gerne hun kommer igen....) og jeg kan give hende mine bedste anbefalinger, ligesom jeg har gjort tidligere hvis man søger på Hotte Loren i søgefeltet.

Mht. M2M´s oplevelse, ringede jeg også straks i sidste uge da jeg så hendes annonce og fik en ikke særlig serviceminded kvinde i telefonen, der kun ville lave en aftale og ikke fortælle om priser og ydelser. Det fortalte jeg Loren, og hun forklarede at det var hendes veninde hun var sammen med de første par dage i nærheden af Aalestrup. Men Loren svarede på tlf. sødag eftermiddag da jeg lavede aftalen og hun er både sød (som SØD) og venlig når man taler med hende. 

Så selvom hun er en man helst vil have helt for sig selv......så må jeg alligevel sige at som brødre vi dele, - men husk at skrive en anmeldelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, den 21/8/2018 at 16:48:

Jeg har fået øje på hende her https://annoncelight.dk/showad/246193 Hotte Loren i Støvring. Det blev desværre ikke til noget. Da jeg ringede til hende talte hun til min store overraskelse dansk. Overrasket fordi jeg har læst mig til,  at hun er fra Letland. Da jeg gav udtryk for min overraskelse, sagde hun, at hun ikke var dansk. Et andet sted i anmeldelserne af hende har jeg læst, at en af anmelderne gav udtryk for, at hun var godt begaver. Det må hun være med så godt et dansk.

Der blev desværre ikke noget af et besøg, fordi hun fortalte mig, at hun holdt til på Motellet. Derr har jeg tidligere besøgt en anden pige. Jeg bryder mig ikke om stedet. Jeg er fra lokalområdet, og det ligger meget åbent, og alle er klar over hvad man er i gang med, da det er almindeligt kendt, at der lejes værelser ud til GPér. Samtidig, er sengen meget smal, og det giver nogle begrænsninger i udfordelsesmulighederne.

Hun er godtnok dejlig på fotografierne, måske var jeg dum, måske skulle jeg have sagt pyt til mine bekymringer???

    

Er alle klar over hvad man har gang i? Tænker du på dem der arbejder der eller alle der kører forbi og tanker.. hvis det er shell du tænker på?

For er det så almindeligt kendt der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...