Hop til indhold
toffe

Nicole Aalborg

Recommended Posts

keep it simpel skrev, den 21/8/2018 at 18:30:

Hold nu op for en annoncering...

Opsat i punkt orden..jo jo

og det er dit 1 indlæg i dette forum.

Super godt indlæg - respekt...

Tal for dig selv, sikke en gang pladder du skriver, hun har jo masser af anbefalinger. Der er så mange der har travlt med at anklage nye her på siden. Stop dig selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan undres igen og igen -

Hvorfor VED man 100% at alle (som faktisk hellere vil kneppe dagen lang) - begynder at tvære med hinanden og om hinanden, så snart at en tråd bliver for lang.......... :rolleyes::lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan roligt tage en tur til Aalborg. Nicole er simpekthen så sød, og så er hun lækker.

God tur - og hils hende fra mig :D

Redigeret af Hensetyven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hensetyven skrev, for 1 minut siden:

I kan roligt tage en tur til Aalborg. Nicole er simpelthen så sød, og så er hun lækker.

God tur - og hils hende fra mig :D

 

Redigeret af Hensetyven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nicole❤️
Hensetyven skrev, den 4/2/2019 at 09:28:

I kan roligt tage en tur til Aalborg. Nicole er simpekthen så sød, og så er hun lækker.

God tur - og hils hende fra mig :D

<3;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er også en meget stor fan hun er så sød og dejlig at man næsten ikke kan komme der fra igen og jeg har lige lavet en aftale om at komme på besøg i morgen og det er selv om jeg skal kører fra Odense for at møde hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Had a visit with Nicole last Friday...simply put. A fantastic girl..enjoyed every minute with her.She is in a class of her own. Absolutely beautiful girl. Well worth a visit guys. 10/10. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nicole❤️
Punnanniman69 skrev, den 18/3/2019 at 21:55:

Had a visit with Nicole last Friday...simply put. A fantastic girl..enjoyed every minute with her.She is in a class of her own. Absolutely beautiful girl. Well worth a visit guys. 10/10. 

Thank u <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...