TorbenMadsen 284 Skrevet 21. August, 2018 Der er igen flere fake profiler på sugardaters som kræver forudbetaling Kinky Katrine er en af dem har desværre ikke et link da hun nåede at blokere mig Hop ikke på det, men anmeld dem i stedet til sd, giv dem en rød finger og bloker dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 21. August, 2018 TorbenMadsen skrev, for 1 minut siden: Der er igen flere fake profiler på sugardaters som kræver forudbetaling Kinky Katrine er en af dem har desværre ikke et link da hun nåede at blokere mig Hop ikke på det, men anmeld dem i stedet til sd, giv dem en rød finger og bloker dem. Det var jeg så ikke alligevel linket er https://sugardaters.dk/show?alias=Kinky+Katrine+ 40 år og et billede af en pige på max 25 ...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ojoped 14 Skrevet 21. August, 2018 Det er en skam for hun er pænt lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 947 Skrevet 21. August, 2018 Ojoped skrev, for 48 minutter siden: Det er en skam for hun er pænt lækker Jeps, men synes ikke lige umiddelbart at hun ligner en på 40. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 21. August, 2018 Fra hendes profil tekst: "Jeg er meget udadvendt, kan næsten med alle, og elsker dyr. Jeg bor alene lige pt, mens jeg prøver at finde den store kærlighed at dele resten af livet med. " Hun har så valgt SD som stedet hvor hun kan finde den store kærlighed. Eller er SD blot en bibeskæftigelse, lidt tidsfordriv, indtil prinsen på den hvide hest dukker op.:) Det må høre til en af de sjovere profil tekster jeg har læst på SD. Det er simpelthen utroligt hvad folk kan finde på at skrive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg