Hop til indhold
Guest flinkmand

Honningsøde Helena i Herning

Recommended Posts

Guest flinkmand

https://annoncelight.dk/showad/249325

Så er hendes ferie langt om længe overstået, og hun er retur i Herning igen i dag og i morgen.

Har lige haft endnu en fantastisk dejlig oplevelse, med en helt igennem sød, pivhamrende fræk, smuk og lækker pige. Hun har ægte billeder, og man bliver ikke skuffet over hendes udseende og ydelse.

Virkelig lækker pige som I ikke bør snyde jer selv for at opleve. - Så se nu bare at få booket en tid inden det er for sent. Jeg ville blive fattig hvis hun var her for tit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxnord

Ja Helena bør man lære nærmere og kende, og send hende så lige til Aalborg igen, tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser dejlig ud. Prisen på 1500 kr. for en time er det inkl. superfransk/megafransk - eller er det ekstraydelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Lange skrev, 1 time siden:

Hun ser dejlig ud. Prisen på 1500 kr. for en time er det inkl. superfransk/megafransk - eller er det ekstraydelser?

Det er incl super og mega. Hun er virkelig god til superfransk, og siger også selv at hun godt kan lide det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super - tak for svaret. Så må jeg vist lige holde øje med hendes annoncer.  :) Annoncerer hun først på dagen - eller nogen dage før?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Lange skrev, for 47 minutter siden:

Super - tak for svaret. Så må jeg vist lige holde øje med hendes annoncer.  :) Annoncerer hun først på dagen - eller nogen dage før?

Prøv at holde øje med hendes annonce  mandag eller tirsdag, hvor hun "plejer" at være i Herning. Hun rykker typisk annoncen i tidligt om morgenen, og så plejer den at blive fjernet i løbet af eftermiddagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Some1 skrev, for 2 minutter siden:

Har hun stadig base på et hotel i centrum af Herning?

Jeps - det samme hotel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt jeres optimisme. 

Mit bekendtskab med Helena var ikke så imponerende. Bevares, en pæn pige, sød, charmerende og yderst diskret på et hotel. 

Ok tungekys og en pæn krop (lidt brede hofter) 

men meget falsk og overfladisk pige, går fra at lyde tændt og lige ved at komme, til at sige klokken er mange og tiden er gået. På vej ud af døren fik jeg samme spørgsmål som da jeg ankom. :eek:

Måske jeg husker forkert, det er lidt tid siden jeg mødte hende. Men for mig var det en ligegyldig oplevelse - ikke dårlig men bestemt heller ikke super. 

Ville bare lige give min mening til kende her på tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Hedensted skrev, for 2 timer siden:

Jeg forstår ikke helt jeres optimisme. 

Mit bekendtskab med Helena var ikke så imponerende. Bevares, en pæn pige, sød, charmerende og yderst diskret på et hotel. 

Ok tungekys og en pæn krop (lidt brede hofter) 

men meget falsk og overfladisk pige, går fra at lyde tændt og lige ved at komme, til at sige klokken er mange og tiden er gået. På vej ud af døren fik jeg samme spørgsmål som da jeg ankom. :eek:

Måske jeg husker forkert, det er lidt tid siden jeg mødte hende. Men for mig var det en ligegyldig oplevelse - ikke dårlig men bestemt heller ikke super. 

Ville bare lige give min mening til kende her på tråden. 

Og det opslag har du lige behov for at lægge op i dag, hvor hun for første gang er i Herning - efter en pause på næsten 1 måned!!!!

Selvfølgelig har vi forskellige opfattelser og oplevelser, men jeg synes bare det er lidt løjerligt at du lægger en gammel negativ oplevelse op nu i stedet for at berette om den mens du havde det i frisk hukommelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager jeg ikke lægger alle mine oplevelser ud her på siden, og beklager den ikke lige passede din holdning! 

Jeg kommentere og giver gerne input her på siden, du kan vælge at bruge det eller hoppe videre :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
flinkmand skrev, for 57 minutter siden:

Og det opslag har du lige behov for at lægge op i dag, hvor hun for første gang er i Herning - efter en pause på næsten 1 måned!!!!

Selvfølgelig har vi forskellige opfattelser og oplevelser, men jeg synes bare det er lidt løjerligt at du lægger en gammel negativ oplevelse op nu i stedet for at berette om den mens du havde det i frisk hukommelse.

Jeg tænkte nøjagtig det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

(Beklager jeg er ny på forummet og mit indlæg derfor ikke vil være helt så troværdig, som hvis jeg var et erfaren medlem)

Efter at have set anmeldelser og fantaseret over den mulige oplevelse i vente så tog jeg springet her for nylig.

 

Helena får min allervarmeste anbefaling..

Døren åbnes og straks bliver man godt modtaget. Dejlige kys og kram og man føler sig velkommen og klar. Vil ikke komme så meget ind på, hvad vi fandt på at bruge tiden på.

Men det jeg vil huske er den rigtig gode øjenkontakt, hvor fokuseret hun var på en, de forførende frække øjne, hendes smukke udseende, fantastiske frække former, bryster der overgår ens vildeste fantasi, hendes dejlig varme mund og ivrige våde tunge =) bare for at nævne lidt.

Der kunne godt være et par flere billeder af hendes bryster på annoncen. Ellers har jeg intet at sætte en finger på.

Gentagelsefare? Jo hvorfor ikke =) =)

Alt i alt så gik jeg.. Rigtig glad hjem.

- Jeg takker dig mange gange, hatten af og bukker dybt. Tusind tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Helena i går og alt levede op til mine forventninger -  og mere til.
Fotos svarede nøjagtigt til virkeligheden.
Utrolig dejlige bryster
Hun var utrolig dejlig og kælen - og sød og smilende.
Kan helt klart anbefales - jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Helena mens hun var i Ålborg i tirsdags.

 

Det var den vildeste og dejligste oplevelse nogensinde, følte virkelig ikke det var noget der kostede penge.

Hun er smilende levende smuk og fantastisk til at sætte sig ind i hvad jeg ønskede af besøget.

Døren blev åbnet med et dejligt smil og stort velkommen af en super smuk pige, billederne lever slet ikke op til virkeligheden, Helena du er meget smukkere i virkeligheden.

kommer HELT sikkert igen

 

hilsen Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Lange skrev, for 1 time siden:

Tre nye brugere med kun et indlæg som roser pigen. Sikkert et tilfælde. :ph34r:

Ja, hvor heldig har man lov at være:D jeg er sikker på at Helena er rigtig glad for de pæne ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg har lidt flere end 1 indlæg og en lang stribe anmeldelser. 
Helena er smuk, drønfræk, intelligent og har en skøn umiddelbar personlighed. 
Jeg havde en fantastisk omgang sexytime med hende, og håber at jeg snart får fornøjelsen igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
DJX skrev, for 19 timer siden:

Altså jeg har lidt flere end 1 indlæg og en lang stribe anmeldelser. 
Helena er smuk, drønfræk, intelligent og har en skøn umiddelbar personlighed. 
Jeg havde en fantastisk omgang sexytime med hende, og håber at jeg snart får fornøjelsen igen. 

Kan kun give ret her. Jeg har set hende alle gange hun har været i Århus.

Redigeret af Halsø

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
Weekings skrev, for 34 minutter siden:

Jeg tvivler.. men hun vil sikkert give et svar hvis du spørg

Det mener jeg bestemt ikke hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...