Hop til indhold
aqunax

Gode råd til den første gang?

Recommended Posts

aqunax skrev, den ‎20‎-‎08‎-‎2018 at 19:01:

Hej alle!

Her i aften skal jeg mødes med en glædespige, som får lov at tage min mødom på denne front! Jeg både glæder mig og er skide nervøs, har ikke kunnet slappe af i dag. Jeg er måske en anelse nervøs for, at jeg ikke kan få rejsning.

har I nogle generelle råd og fifs til den første gang? Det behøver ikke kun omhandle den manglende rejsning, men bare alt! :)

tak på forhånd!

Hvordan gik det så ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath
AalborgLook skrev, for 23 timer siden:

Hvis det var et person angreb havde jeg skrevet at du var dum, men det gjorde jeg jo ikke.

Du kryber uden om som en glat ål. For du skriver således

AalborgLook skrev, den ‎22‎-‎08‎-‎2018 at 14:33:

Bare fordi du har ladet dig blive afhængig af en GP betyder det jo ikke at alle er så dumme at gøre det. De nyder istedet for en skøn time i selskab med en dejlig pige og nix weiter.

Hvilket er i den rette kontekst en konklusion på, at jeg er dum hvis jeg har ladet mig blive afhængig. Det kan ikke forstås anderledes.

 

Men ved du hvad, livet er for kort til mennesker som dig. Så jeg afslutter den debat her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, for 15 minutter siden:

Du kryber uden om som en glat ål. For du skriver således

Hvilket er i den rette kontekst en konklusion på, at jeg er dum hvis jeg har ladet mig blive afhængig. Det kan ikke forstås anderledes.

 

Men ved du hvad, livet er for kort til mennesker som dig. Så jeg afslutter den debat her.

I stedet for at kommentere på deres ordudveksling, vil jeg så i stedet give det et stort kompliment for din ærlighed.  Jeg har ingen idé om omfanget af købere der er fastholdt i et misbrug, men f.... stærkt at du skriver at du har et sexkøbs misbrug. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Angath skrev, den 21/8/2018 at 06:29:

Tager man skade at købesex !?

Nej... ikke hvis man ellers fungere normalt. Er man lidt ved siden af... så sikkert, men så tager man skade af det meste :) 

Skal vi ikke have af vide, hvordan det gik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, for 58 minutter siden:

Du kryber uden om som en glat ål. 

Skal jeg være fornærmet over at du mener jeg er en glat ål? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Vendelbo773 skrev, den 23/8/2018 at 22:25:

Nu er det nok for sent, men lige nogle gode råd:

1. Behandl din GP med respekt.

2. Køb en gave til hende, som du tror vil vække glæde.

3. Fortæl hende hvad du gerne vil have. Hun er jo ikke tankelæser.

4. Når seancen er slut; Sig tak for, at du måtte bruge hendes tid.

Min erfaring er, at hvis man behandler en GP med respekt og er taknemmelig, så kommer det tifolds igen.

God fornøjelse.

Vh

V.

Husk at lade være med at prisforhandle, og hav lige penge i cash...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, den ‎21‎-‎08‎-‎2018 at 06:29:

Jeg må give dig ret Finn1101, og syntes selv at Liv burde stoppe. Og at Liv altid har ret, sikke noget vås !

Men det er min egen mening, og Liv har sin og det har hun ret til at have (No problem there).

Så er spørgsmålet : Tager man skade at købesex !?

Det er et rigtig godt spørgsmål, mange vil nok sige nej og fornægte den egentlige sandhed, da sandheden til tider er for hård at se i øjnene. Men mærker jeg efter hos mig selv, er jeg med årene blevet mere kold på det seksuelle plan. For der er ingen ægte kærlighed, ømhed eller som jeg kalder det - ægte interesse for min personlighed. Det er iskold forretning og ingen sex uden tusinder af kroner. 

Hvorfor bliver jeg så ved tænker du måske som læser!? Jo, fordi jeg er desværre er blevet købesex afhængig. Jeg ved godt, at der ikke er ægte kærlighed at hente derude, men pikken overtager kontrollen og hjernen slår fra. Når hormonerne tæsker løs inden i min krop og skriger " JEG VIL BARE HA SEX OG UDLØSNING NU!!"

Ja undskyld min direkte sandhed, men sådan er det hos mig og ingen kan modbevise otherwise.

super godt og ærligt indlæg.

jeg tror du deler den skæbne med mange mænd,de tør bare ikke sige det højt.

tror mange har brugt penge på gp uden de egentligt havde råd, måske penge der skulle være brugt på faste udgifter.

har selv leget med tanken, hvis jeg en dag bliver tvunget til at tage " en kold tyrker " fra gp er.

det bliver en kamp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...