Hop til indhold
Varmemester

Vis mig dit hemmelige rum....

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Jeg vil bare gerne vide, hvad der hænger på væggen hvor du har dit udstyr, når rollingerne er hjemme, eller mutti lige kommer forbi? :D

Hehe.. Derfor hemmeligt rum.. De kommer IKKE derind. De ved bare det er "fars værelse".. :D

Og nu er der ingen " mutti"..

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 27 minutter siden:

Hehe.. Derfor hemmeligt rum.. De kommer IKKE derind. De ved bare det er "fars værelse".. :D

Og nu er der ingen " mutti"..

Jeg gætter på at værelset ikke ligger i stueetagen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Du har så evigt ret.. :D Det er placeret i kælderen.. :)

Ha ha - Jamen du gør jo nok og lidt i det mørke univers.   Mit ligger i stueplan - og falder i kategorien romantisk GFE rum :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Ha ha - Jamen du gør jo nok og lidt i det mørke univers.   Mit ligger i stueplan - og falder i kategorien romantisk GFE rum :lol: 

En smule.. ;)

Jamen med det.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hemmelige rum? Jamen er det ikke et par cm, der ligger nede imellem pigens lår?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det hemmelige rum? Jamen er det ikke et par cm, der ligger nede imellem pigens lår?

Hehe.. Det kan jo være et fortolknings spørgsmål.. ;) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Det hemmelige rum? Jamen er det ikke et par cm, der ligger nede imellem pigens lår?

Jeg gætter på, at dit hemmelige rum er et kælderrum, en postbox eller lignende hvor du gemmer en taske med de remedier, tøj m.v. du skal bruge, når du skal på kombineret rundkirke- og pigebesøg :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Jeg gætter på, at dit hemmelige rum er et kælderrum, en postbox eller lignende hvor du gemmer en taske med de remedier, tøj m.v. du skal bruge, når du skal på kombineret rundkirke- og pigebesøg :razz:

Hmm.. Tror du det er det samme som jeg gemmer i værktøjskassen??? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Hmm.. Tror du det er det samme som jeg gemmer i værktøjskassen??? :D

Det tror jeg så ikke, baseret på han oplevelsesbeskrivelser. Pisken er nok skiftet ud med en god flaske vin eller noget  der kan gives eller nydes sammen med pigen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Det tror jeg så ikke, baseret på han oplevelsesbeskrivelser. Pisken er nok skiftet ud med en god flaske vin eller noget  der kan gives eller nydes sammen med pigen.  

Ååååhh ja.. Det havde keg sq da ikke lige tænkte over.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
Varmemester skrev, for 1 time siden:

Synes der mangler en tråd om vores små hemmelige rum.. Der hvor det mørke kommer frem..

Så her kommer lidt fra mit.. ;)

 

Super godt intiativ. Jeg har desværre ikke selv sådan et lækkert hemmeligt rum. Indtil midten af juni i år havde jeg en lille aflåst kasse til alle de sjove sager, men den blev stjålet. Gad godt have set tyvens ansigtsudtryk da han efter megen besvær fik kassen vredet op. :lol: 

Redigeret af LastResort
Ind til -> Indtil

Del dette indlæg


Link til indlæg
LastResort skrev, for 3 minutter siden:

Super godt intiativ. Jeg har desværre ikke selv sådan et lækkert hemmeligt rum. Ind til midten af juni i år havde jeg en lille aflåst kasse til alle de sjove sager, men den blev stjålet. Gad godt havde set tyvens ansigtsudtryk da han efter megen besvær fik kassen vredet op. :lol: 

Hahaha. De har sq fået røde øre og lang næse.. :D

Men så tager vi osse den med.. Værktøjskassen.. Den er her...

_20180324_140129.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, 1 time siden:

Billedresultat for four-poster

Det er fandeme sur røv, hvis Pony-pigen får slået til stolpen midti i en rodeo-doggy.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Jeg gætter på, at dit hemmelige rum er et kælderrum, en postbox eller lignende hvor du gemmer en taske med de remedier, tøj m.v. du skal bruge, når du skal på kombineret rundkirke- og pigebesøg :razz:

Haha, tror du, at jeg er Dr. Jekyll – eller Mr. Hyde? :D

Nej, jeg interesserer mig godt nok for rundkirker, men naturlige huler med "drypsten" er mine favoritter :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Haha, tror du, at jeg er Dr. Jekyll – eller Mr. Hyde? :D

Nej, jeg interesserer mig godt nok for rundkirker, men naturlige huler med "drypsten" er mine favoritter :P

Ja på den gode måde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 32 minutter siden:

Super fed mussefælde..

Så længe den også kan fange en lille mis en gang imellem, så er jeg med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...