Hop til indhold
People Pleaseren

Hvem har ansvaret for kondom?

Recommended Posts

Jeg besøgte Mon Cherie for lidt tid siden og forventede at de stod for at levere kondomer, men får så at vide at de ikke har ekstra store kondomer. Hvis der er behov for det, skal man selv levere dem. Jeg synes det er dårlig service og også mærkeligt når jeg lige har lagt 2k. Det var mit første besøg hos en GP. Er det virkeligt sådan det foregår i branchen generelt?

Jeg var ikke engang klar over at min pik skulle være specielt stor. I hvert fald er den ikke helt usædvanligt stor, så der må også være mange andre der kan løbe ind i det her problem. Det gav da også en dominoeffekt af problemer, så det endte med et HJ (hvilket bestemt ikke var dårligt, men stadigvæk...)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil jo sige at det er stedet/pigen.

Jeg tilbyder selv gæsten kan benytte kondomer i forskellige størrelser (størrelse M-XL) men gæsten har altid lov selv at tage med selv, hvis der er en personlig favorit eller man ligger uden for, hvad jeg har af udvalg.

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 7 minutter siden:

Jeg besøgte Mon Cherie for lidt tid siden og forventede at de stod for at levere kondomer, men får så at vide at de ikke har ekstra store kondomer. Hvis der er behov for det, skal man selv levere dem. Jeg synes det er dårlig service og også mærkeligt når jeg lige har lagt 2k. Det var mit første besøg hos en GP. Er det virkeligt sådan det foregår i branchen generelt?

Jeg var ikke engang klar over at min pik skulle være specielt stor. I hvert fald er den ikke helt usædvanligt stor, så der må også være mange andre der kan løbe ind i det her problem. Det gav da også en dominoeffekt af problemer, så det endte med et HJ (hvilket bestemt ikke var dårligt, men stadigvæk...)

Hvad gjorde du så ?? gik du og fik du så dine penge igen ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige hvis du ved du er ekstra godt udrustet så sørg for at have dine egne kondomer med :) vi har standard størrelse, men det er ikke altid vi har mulighed for at have de andre :) Hun kunne måske lige være løbet tør eller stedet ikke har de kondomer du skulle bruge, så derfor så sørg for at være helgarderet når nu du er over standard. Jeg vil sige jeg har oplevet mænd der er i dine sko, have sine egne med :) 

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 16 minutter siden:

Hvad gjorde du så ?? gik du og fik du så dine penge igen ???

Nej, vi var jo allerede godt i gang. Føler ikke der var noget at gøre.

 

Angelina Angel skrev, for 16 minutter siden:

Jeg vil sige hvis du ved du er ekstra godt udrustet så sørg for at have dine egne kondomer med :) vi har standard størrelse, men det er ikke altid vi har mulighed for at have de andre :) Hun kunne måske lige være løbet tør eller stedet ikke har de kondomer du skulle bruge, så derfor så sørg for at være helgarderet når nu du er over standard. Jeg vil sige jeg har oplevet mænd der er i dine sko, have sine egne med :) 

Selvfølgelig har I altid mulighed for at have de andre ;) Desuden lød det som om at det var en fast regel at dem skulle man selv have med. Men så ved jeg da det til en anden gang. Er da bare træt af at skulle ud og købe kondomer som en anden skoledreng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 12 minutter siden:

Nej, vi var jo allerede godt i gang. Føler ikke der var noget at gøre.

 

Selvfølgelig har I altid mulighed for at have de andre ;) Desuden lød det som om at det var en fast regel at dem skulle man selv have med. Men så ved jeg da det til en anden gang. Er da bare træt af at skulle ud og købe kondomer som en anden skoledreng.

Har du tænkt på at vi også kunne have et liv ved siden af og måske ikke har tiden eller muligheden for at hente dem? :)  Så vidt jeg ved, så kan man fysisk kun købe dem, hvis man bor på Sjælland, i indre København og ellers på nettet. 

Personligt prøver jeg at få det hele til at gå op i en højere enhed, men jeg har et travlt liv ved siden af og kan ikke altid tænke på at skulle købe store kondomer, for det er ikke rigtig mig der render rundt med en kæmpe svaber. :rolleyes:

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 6 minutter siden:

men jeg har et travlt liv ved siden af og kan ikke altid tænke på at skulle købe store kondomer, for det er ikke rigtig mig der render rundt med en kæmpe svaber. :rolleyes:

 

Det lyder som verdens dårligste undskyldning, hvor længe tager det lige at bestille en kasse kondomer på nettet? :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 4 minutter siden:

Har du overvejet vi også kunne have et liv ved siden af og måske ikke har tiden eller muligheden for at hente dem? :)  Så vidt jeg ved, så kan man fysisk kun købe dem, hvis man bor på Sjælland, i indre København og ellers på nettet. 

Personligt prøver jeg at få det hele til at gå op i en højere enhed, men jeg har et travlt liv ved siden af og kan ikke altid tænke på at skulle købe store kondomer, for det er ikke rigtig mig der render rundt med en kæmpe svaber. :rolleyes:

Seriøst? :) Mon Cherie har næsten 40 piger tilknyttet og klinikdamer eller hvad det nu hedder til at stå for det praktiske. Skulle de ikke have tid eller mulighed for at hente dem? Det ligger i Rødovre, så selv nettet er nået dertil, men også Sjælland og KBH ;)  De vælger selv helt generelt ikke at have dem, hvilket jeg fatter minus af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, Lige nu:

 

Det lyder som verdens dårligste undskyldning, hvor længe tager det lige at bestille en kasse kondomer på nettet? :mrgreen:

Nogen har ikke muligheden for at købe dem på nettet fordi de måske bor sammen med folk, der ville undre sig over en bestilling med kondomer ;) 

Det er ikke en undskyldning for jeg løber ikke rigtig ind i ovenstående problemstilling, men jeg prøver blot at ridse op at der kan være forhindringer der gør at man ikke kan nå at få helt styr på sådanne ting. Jeg kan godt se det er super irriterende at stå i en situation hvor kondomet ikke passer, men jeg synes ikke hele ansvaret skal smides over på pigens skuldre.

Lidt forståelse engang imellem skader ikke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 12 minutter siden:

Har du tænkt på at vi også kunne have et liv ved siden af og måske ikke har tiden eller muligheden for at hente dem? :)  Så vidt jeg ved, så kan man fysisk kun købe dem, hvis man bor på Sjælland, i indre København og ellers på nettet. 

Personligt prøver jeg at få det hele til at gå op i en højere enhed, men jeg har et travlt liv ved siden af og kan ikke altid tænke på at skulle købe store kondomer, for det er ikke rigtig mig der render rundt med en kæmpe svaber. :rolleyes:

Ahh. 

Det var nu en meget dårlig undskyldning du kom med der AA.

Når jeg jobber, så er jeg forberedt på det hele, og det burde i piger da også være.

Så please ik flere undskyldninger her.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 4 minutter siden:

Seriøst? :) Mon Cherie har næsten 40 piger tilknyttet og klinikdamer eller hvad det nu hedder til at stå for det praktiske. Skulle de ikke have tid eller mulighed for at hente dem? Det ligger i Rødovre, så selv nettet er nået dertil, men også Sjælland og KBH ;)  De vælger selv helt generelt ikke at have dem, hvilket jeg fatter minus af.

Hver især er selvstændig erhvervsdrivende på en klinik. Vi fungerer ikke som et firma hvor den ene leger piccoline for den anden :) 

Den der indkøber kondomer på en klinik er bordelmutter, så hiv fat i klinikkens mail og skriv til hende at det ville være smart hvis hun havde sørget for det til en anden gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, Lige nu:

Ahh. 

Det var nu en meget dårlig undskyldning du kom med der AA.

Når jeg jobber, så er jeg forberedt på det hele, og det burde i piger da også være.

Så please ik flere undskyldninger her.

Jung

Det er kun en undskyldning, hvis det var mig der stod i ovennævnte situation og følte jeg ikke levede op til det TS skriver, hvilket ikke er tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det smarteste og normale er at pigen har kondomerne, men når alt kommer til alt er den den som pikken sidder på sin ansvar. Især hvis man bruger specielle slags. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 4 minutter siden:

Det er kun en undskyldning, hvis det var mig der stod i ovennævnte situation og følte jeg ikke levede op til det TS skriver, hvilket ikke er tilfældet.

Meget muligt, da jeg mødte dig virkede du super oplagt og alt var okay.

Men

Men du forsvarer en kollega som ikke møder velforberedt op på job, og det er ik godt nok i sig selv når hun gør det, så der tar du fejl.

Og så er den afsluttet herfra.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan udmærket godt forstå hvad du mener og jeg er også enig, men nu er jeg lidt på det andet hold og ved hvordan tingene fungerer. 

Jeg vil prøve at være mere præcis så du måske kan se hvor jeg vil hen ;

Jeg var feks på arbejde i går aftes, hele dagen i dag har jeg været med min familie og i morgen skal jeg fra tidlig morgen til noget på min skole inden jeg skal på arbejde i kbh kl 16. Hvis jeg var løbet tør for store kondomer i går og klinikken har udsolgt i morgen når jeg møder ind, så står jeg i en knibe, da jeg ikke har noget tid før jeg møder ind til at købe store kondomer, hvis der nu skulle komme en gæst der er over standard.

Jeg tror bare jeg håber på lidt forståelse fra gæsterne at mange af os prøver, men at livet kommer i vejen engang imellem.

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel fornuftigt nok, at hvis man har specielle ønsker omkring kondomer, så medbringer man dem selv.  Det er så mit indtryk at største parten kan skrue pikken ned i en standart størrelse.

Når det så er sagt kan det  undre jeg mig, at der kan være tvivl om, hvem der skal sørge for at der er kondomer, hårshampoo,  toiletpapir,  rene håndklæder m.v.  Pigerne betaler for en service på klinikkerne, og vist vi nu skal være en smule ærlige, så er det klinikken der sætter sikkerhedskravene og ikke den enkelte pige.  Hvad man så vil kalde den ansvarlige person er egentligt underordnet,  det er en funktion der skal udføres af klinikken, så når en pige møder på vagt og har glemt tasken hjemme, så mangler ikke noget som GP.  

Og i det sjove hjørne - Man tager da ej heller bestik med i inderlommen når man skal på restaurant.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 36 minutter siden:

Det er vel fornuftigt nok, at hvis man har specielle ønsker omkring kondomer, så medbringer man dem selv.  Det er så mit indtryk at største parten kan skrue pikken ned i en standart størrelse. 

Du kender vist ikke til problemet...

Desuden kunne det jo også være at manden ikke var specielt interesseret i at gå ud og  købe kondomer eller få dem tilsendt.

Angelina Angel skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil sige hvis du ved du er ekstra godt udrustet så sørg for at have dine egne kondomer med :) vi har standard størrelse, men det er ikke altid vi har mulighed for at have de andre :) Hun kunne måske lige være løbet tør eller stedet ikke har de kondomer du skulle bruge, så derfor så sørg for at være helgarderet når nu du er over standard. Jeg vil sige jeg har oplevet mænd der er i dine sko, have sine egne med :) 

Det er lidt utrolig at høre denne totale mangel på interesse i at yde den mest elementære service  for 2000 Kr ,når man samtidigt dagligt får tudet ørene fulde om de danske pigers overlegne service som argument for at betale de høje priser.

Derudover er der vel også en stor risiko for at det sprænger, det kan pigerne vel ikke være interesseret i. Det er sket to gange for mig på et par måneder. Tror at størrelsen er medvirkende eller hovedårsag  til det.

.

Del dette indlæg


Link til indlæg
rip skrev, for 2 minutter siden:

Du kender vist ikke til problemet...

Desuden kunne det jo også være at manden ikke var specielt interesseret i at gå ud og  købe kondomer eller få dem tilsendt.

 

Som jeg allerede har skrevet er det klinikkens opgave at sikre at man har kondomer, sæbe, rene håndklæder m.v.   Problematikken omkring om man som gæst synes det er svært eller pinligt at købe kondomer er sådant set lidt irrelevant.   

Man kan så undre sig over, at man tilsyneladende kun har one size.  Det ville være naturligt også at have nogle XL.  Vil man ikke det bør man oplyse på hjemmesiden at man kun tilbyder kondomer i one size. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 3 timer siden:

Har du tænkt på at vi også kunne have et liv ved siden af og måske ikke har tiden eller muligheden for at hente dem? :)

Er det kundes opgave at sørge for at de fornødne remedier er forhåndenværende, fordi du og mutti enten har for travlt, og/eller ikke er enige om opgavefordelingen? :D

Angelina Angel skrev, for 3 timer siden:

Så vidt jeg ved, så kan man fysisk kun købe dem, hvis man bor på Sjælland, i indre København og ellers på nettet. 

7-Eleven har forskellige med ekstra stor diameter - i hvertfald her i Søhøjlandet.

Angelina Angel skrev, for 3 timer siden:

Personligt prøver jeg at få det hele til at gå op i en højere enhed, men jeg har et travlt liv ved siden af og kan ikke altid tænke på at skulle købe store kondomer, for det er ikke rigtig mig der render rundt med en kæmpe svaber. :rolleyes:

Ok, så basalt set, mener du det ér kundens opgave. 

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 3 timer siden:

Er det kundes opgave at sørge for at de fornødne remedier er forhåndenværende, fordi du og mutti enten har for travlt, og/eller ikke er enige om opgavefordelingen? :D

7-Eleven har forskellige med ekstra stor diameter - i hvertfald her i Søhøjlandet.

Ok, så basalt set, mener du det ér kundens opgave. 

KF.

Jeg vidste ikke 7/11 havde dem - tak! 

 

Nej hvis du læser hele min tråd igennem så forsvarer jeg blot det første svar som TS skrev til mig "Selvfølgelig har i altid mulighed for at have de andre ;)" jeg håbede på lidt forståelse i stedet for at alting altid skal være så sort/hvid.

 

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

 Det er så mit indtryk at største parten kan skrue pikken ned i en standart størrelse.

Det kan alle altså ikke. 

Hos mig ligger alle størrelser fremme på natbord ved siden af sengen og har flere gange oplevet en "stor" gut selv tage (det første det bedste) gummi og kæmpet med det for til sidst at få det nogenlunde på, hvilket har resulteret i at det har siddet fuldstændigt spændt til bristepunktet. Ud over at det så lettere kan springe så giver det en følelse af "trommeskind" som en af fyrene sagde......så nogen har altså behov for større størrelser end andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Angelina Angel skrev, for 8 timer siden:

Har du tænkt på at vi også kunne have et liv ved siden af og måske ikke har tiden eller muligheden for at hente dem? :)  Så vidt jeg ved, så kan man fysisk kun købe dem, hvis man bor på Sjælland, i indre København og ellers på nettet. 

Personligt prøver jeg at få det hele til at gå op i en højere enhed, men jeg har et travlt liv ved siden af og kan ikke altid tænke på at skulle købe store kondomer, for det er ikke rigtig mig der render rundt med en kæmpe svaber. :rolleyes:

Har du et travlt liv ved siden af, så drop dog din lille GP forretning, hvis du ikke har overskud til at levere kondomer i all størrelser til dine kunder, værste gang bræk at høre på...

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 23 minutter siden:

Har du et travlt liv ved siden af, så drop dog din lille GP forretning, hvis du ikke har overskud til at levere kondomer i all størrelser til dine kunder, værste gang bræk at høre på...

Læs nu alt hvad jeg skriver. JEG har ikke det problem ;) 

Jeg kan godt se respekt og forståelse er drevet lige ud af vinduet i den her tråd. Selvfølgelig hjælper jeg en kollega med at forsvare sig når folk er så snæversynet herinde :) 

Kan i alle have en lækker mandag ;) 

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forventer selvfølgelig at klinikken eller den prostituerede leverer kondomer medmindre andet er aftalt - det er standard i branchen, uanset størrelse ville jeg mene

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 37 minutter siden:

Det kan alle altså ikke. 

Hos mig ligger alle størrelser fremme på natbord ved siden af sengen og har flere gange oplevet en "stor" gut selv tage (det første det bedste) gummi og kæmpet med det for til sidst at få det nogenlunde på, hvilket har resulteret i at det har siddet fuldstændigt spændt til bristepunktet. Ud over at det så lettere kan springe så giver det en følelse af "trommeskind" som en af fyrene sagde......så nogen har altså behov for større størrelser end andre.

Hvilke kondomer bruger du? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...