Hop til indhold
Supermayn

Alice Vejle/Kolding

Recommended Posts

Jeg besøgte lørdag aften denne skønhed:

https://annoncelight.dk/showad/248116

Jeg havde kigget på lidt forskelligt, og ser efter tidligere anmeldelser. Men jeg får hurtig kontakt, og aftaler en tid. Ud af døren med mig, og ned og hæve penge til den kære frue, men da jeg er 5 minutter fra ankomst får jeg sms'en "I am delate" (I am delayed). Da jeg spørger ind til hvor længe, siger hun 45 minutter (!) Hun havde åbenbart gang i en anden gæst, som havde valgt at tage 45 minutter mere sammen med hende. Her begyndte alarmklokkerne at ringe for mig, for jeg synes at det er ret så træls at man har aftalt en tid og er tæt på ankomst, for så at blive sat på hold. Anyway...  Jeg holder ind et sted, og sidder og chiller i bilen, og kan svare på lidt mails fra mit arbejde og andet, indtil de 45 minutter er gået. Da hun efter 55 minutter endelig skriver at hun er klar, bliver jeg nødt til at spørge ind til om hun ikke er træt - Hvis hun lige har kørt på med en anden gæst, må hun være lidt udmattet til når jeg kommer tænkte jeg, men svaret lød nej - Det viste sig senere ikke at passe efter min oplevelse.

Jeg ankommer til stedet. Det er super diskret, og særligt efter mørket er faldet på. Der er ingen trafik, og selvom der er en stor parkeringsplads ved siden af det hus hun hører til, så føler man sig usynlig. Ingen gadelamper, ingen mennesker, intet. Det er en monster lille flække uden for en monster lille flække.

Jeg banker på, døren bliver åbnet, og det er hende på billeder. Hun tager godt i mod mig, og hun ser jo rigtig skøn ud. Vi går lige aftalen kort igennem og pengene skifter hænder. Jeg havde bestilt 45 minutter med mulighed for at komme flere gange, tungekys og så ville jeg prøve en striptease også som opvarmning. Da jeg spurgte ind til om BJ var uden kondom på SMS før min ankomst, blev jeg bekræftet i dette. Den aftale pris fra 1700,- DKK.

Striptease var der ikke noget af.
Hun smager af røg når man rysser hende. (Det er en af de ting jeg synes er træls)
BJ var med kondom.

Der var en lad omgang. Der var ingen øjenkontakt eller andet, men hun ligger med lukkede øjne og kigger væk under akten.

Det gode er at hun har en virkelig flot krop. Hun er virkelig lækker, men det betyder intet for mig hvis hun ikke virker som om hun er tilstede under akten. Jeg kommer rigtig nemt, hvilket også er grunden til at jeg gerne betaler ekstra for at kunne komme flere gange (selvom det burde være inkl. i prisen når man bestiller x antal minutter), og har ikke et problem med at vente 5 minutter, og så køre omgang nummer to. Min for første gang i mit GP-besøgsliv, var den kamp for mig at komme anden gang. Pikken blev simpelthen slap på et tidspunkt, men efter en kort pause var den kampklar igen, men igen uden held. Det var først da jeg lukkede øjenene og tænkte på en eks-kæreste at det lykkedes for mig at få skudt kanonen af for anden gang.

Hendes engelskkundskaber er næsten ikke eksisterende. Det var enkelte ord, og så russisk for resten, hvilket også gør det svært at tale sammen overhoved. Det føltes så ligegyldigt det hele.

Så min konklusion må være at jeg har haft en rigtig skidt oplevelse, men jeg tror også jeg har fanget hende på en dårlig dag, hvor hun lidt havde haft besøg af en anden, før hun tog i mod mig. Men det ændrer ikke på at når man siger ja til at mødes, så må det være fordi man kan levere varen. Hvis man vil være sammen med en super flot kvinde med en fantastisk krop (silikone bryster), som ikke sniksnakker eller noget, så kan jeg anbefale hende, men ønsker man mere end det, så nej.

Stedet: 10/10
Pigen: 9/10
Oplevelsen: 3/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.  Det lyder til det er gået ned ad bakke for Alice. Hun er tidligere godt anmeldt, men synes de sidste par anmeldelser har været knap så gode. Tror jeg streger hende fra min liste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, for 12 timer siden:

Jeg besøgte lørdag aften denne skønhed:

https://annoncelight.dk/showad/248116

Jeg havde kigget på lidt forskelligt, og ser efter tidligere anmeldelser. Men jeg får hurtig kontakt, og aftaler en tid. Ud af døren med mig, og ned og hæve penge til den kære frue, men da jeg er 5 minutter fra ankomst får jeg sms'en "I am delate" (I am delayed). Da jeg spørger ind til hvor længe, siger hun 45 minutter (!) Hun havde åbenbart gang i en anden gæst, som havde valgt at tage 45 minutter mere sammen med hende. Her begyndte alarmklokkerne at ringe for mig, for jeg synes at det er ret så træls at man har aftalt en tid og er tæt på ankomst, for så at blive sat på hold. Anyway...  Jeg holder ind et sted, og sidder og chiller i bilen, og kan svare på lidt mails fra mit arbejde og andet, indtil de 45 minutter er gået. Da hun efter 55 minutter endelig skriver at hun er klar, bliver jeg nødt til at spørge ind til om hun ikke er træt - Hvis hun lige har kørt på med en anden gæst, må hun være lidt udmattet til når jeg kommer tænkte jeg, men svaret lød nej - Det viste sig senere ikke at passe efter min oplevelse.

Jeg ankommer til stedet. Det er super diskret, og særligt efter mørket er faldet på. Der er ingen trafik, og selvom der er en stor parkeringsplads ved siden af det hus hun hører til, så føler man sig usynlig. Ingen gadelamper, ingen mennesker, intet. Det er en monster lille flække uden for en monster lille flække.

Jeg banker på, døren bliver åbnet, og det er hende på billeder. Hun tager godt i mod mig, og hun ser jo rigtig skøn ud. Vi går lige aftalen kort igennem og pengene skifter hænder. Jeg havde bestilt 45 minutter med mulighed for at komme flere gange, tungekys og så ville jeg prøve en striptease også som opvarmning. Da jeg spurgte ind til om BJ var uden kondom på SMS før min ankomst, blev jeg bekræftet i dette. Den aftale pris fra 1700,- DKK.

Striptease var der ikke noget af.
Hun smager af røg når man rysser hende. (Det er en af de ting jeg synes er træls)
BJ var med kondom.

Der var en lad omgang. Der var ingen øjenkontakt eller andet, men hun ligger med lukkede øjne og kigger væk under akten.

Det gode er at hun har en virkelig flot krop. Hun er virkelig lækker, men det betyder intet for mig hvis hun ikke virker som om hun er tilstede under akten. Jeg kommer rigtig nemt, hvilket også er grunden til at jeg gerne betaler ekstra for at kunne komme flere gange (selvom det burde være inkl. i prisen når man bestiller x antal minutter), og har ikke et problem med at vente 5 minutter, og så køre omgang nummer to. Min for første gang i mit GP-besøgsliv, var den kamp for mig at komme anden gang. Pikken blev simpelthen slap på et tidspunkt, men efter en kort pause var den kampklar igen, men igen uden held. Det var først da jeg lukkede øjenene og tænkte på en eks-kæreste at det lykkedes for mig at få skudt kanonen af for anden gang.

Hendes engelskkundskaber er næsten ikke eksisterende. Det var enkelte ord, og så russisk for resten, hvilket også gør det svært at tale sammen overhoved. Det føltes så ligegyldigt det hele.

Så min konklusion må være at jeg har haft en rigtig skidt oplevelse, men jeg tror også jeg har fanget hende på en dårlig dag, hvor hun lidt havde haft besøg af en anden, før hun tog i mod mig. Men det ændrer ikke på at når man siger ja til at mødes, så må det være fordi man kan levere varen. Hvis man vil være sammen med en super flot kvinde med en fantastisk krop (silikone bryster), som ikke sniksnakker eller noget, så kan jeg anbefale hende, men ønsker man mere end det, så nej.

Stedet: 10/10
Pigen: 9/10
Oplevelsen: 3/10

Tror de gode anmeldelser er steget konen til hovedet.

Havde selv den samme oplevelse, havde bestilt standard 30 min kr. 800,00.hvorefter hun gentagne gange blev ved med at spørge til ekstra ydelser.

Da jeg sagde nej, blev hun sur og indlevelsen fra tøsen var ikke eksisterende efterfølgende, magen til sur tøs skal man altså lede længe efter.

Hun bør finde et andet job, hvor hun ikke skal omgås mennesker.

Stedet er ellers OK, hun er smuk og dejlig indtil hun åbner munden...….

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Typisk. De ombejlede gp'ere bliver "slidt" i takt med berømmelsen. Jeg tror tricket er, at besøge dem så tidligt på dagen så muligt. Klart at hun er uoplagt sidst på dagen. Tak for anmeldelse. Jeg er også lidt i tvivl nu, om jeg skal besøge hende. 

Redigeret af Esbjerghanhund

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der omkring middag.......altså kl. 12-13 allerede der var hun totalt ligeglad og uden indlevelse....og samtidig uforskammet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reknas you never was here. I not speak English very good and I not rude. I not know enough English to rude. 

Supermyn I sorry you not happy I hope can make good 

Thank you

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morsomt at hendes alfons læser med, pigen forstår ikke et ord dansk eller for den sags skyld engelsk, udover om pres om mersalg. Absolut ikke anbefalelsesværdig, som jeg skrev ingen indlevelse, kun lukkede øjne og absolut ingen aktivitet fra hendes side.

Trist når hun nu er så køn.....og jo, jeg har været på stedet flere gange og altid mødt ok behandling, det er samme sted de berømte gangbang med Ziegler som bagmand blev afholdt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pre-sorry my English, I write through the translator, I have my own Boobs, I work out and don't have children that wants can do a test, about an ex-boyfriend, I have no guys not the past nor the present, not the future, I'm a professional, I zakryvaju eyes because many men do not like when you look at them during sex, if you let me know what you like when I look at you, I will gladly do it. With respect to You, I love all my guests

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er underligt, hvorfor du mener, at jeg har en alfons, der ikke ved, om mine sproglige færdigheder, men du er den første person, der mener, at jeg ved, engelsk eller jeg har været uhøfligt at du på dansk, hvilket er usandsynligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, den 19/8/2018 at 03:03:

Jeg besøgte lørdag aften denne skønhed:

https://annoncelight.dk/showad/248116

Jeg havde kigget på lidt forskelligt, og ser efter tidligere anmeldelser. Men jeg får hurtig kontakt, og aftaler en tid. Ud af døren med mig, og ned og hæve penge til den kære frue, men da jeg er 5 minutter fra ankomst får jeg sms'en "I am delate" (I am delayed). Da jeg spørger ind til hvor længe, siger hun 45 minutter (!) Hun havde åbenbart gang i en anden gæst, som havde valgt at tage 45 minutter mere sammen med hende. Her begyndte alarmklokkerne at ringe for mig, for jeg synes at det er ret så træls at man har aftalt en tid og er tæt på ankomst, for så at blive sat på hold. Anyway...  Jeg holder ind et sted, og sidder og chiller i bilen, og kan svare på lidt mails fra mit arbejde og andet, indtil de 45 minutter er gået. Da hun efter 55 minutter endelig skriver at hun er klar, bliver jeg nødt til at spørge ind til om hun ikke er træt - Hvis hun lige har kørt på med en anden gæst, må hun være lidt udmattet til når jeg kommer tænkte jeg, men svaret lød nej - Det viste sig senere ikke at passe efter min oplevelse.

Jeg ankommer til stedet. Det er super diskret, og særligt efter mørket er faldet på. Der er ingen trafik, og selvom der er en stor parkeringsplads ved siden af det hus hun hører til, så føler man sig usynlig. Ingen gadelamper, ingen mennesker, intet. Det er en monster lille flække uden for en monster lille flække.

Jeg banker på, døren bliver åbnet, og det er hende på billeder. Hun tager godt i mod mig, og hun ser jo rigtig skøn ud. Vi går lige aftalen kort igennem og pengene skifter hænder. Jeg havde bestilt 45 minutter med mulighed for at komme flere gange, tungekys og så ville jeg prøve en striptease også som opvarmning. Da jeg spurgte ind til om BJ var uden kondom på SMS før min ankomst, blev jeg bekræftet i dette. Den aftale pris fra 1700,- DKK.

Striptease var der ikke noget af.
Hun smager af røg når man rysser hende. (Det er en af de ting jeg synes er træls)
BJ var med kondom.

Der var en lad omgang. Der var ingen øjenkontakt eller andet, men hun ligger med lukkede øjne og kigger væk under akten.

Det gode er at hun har en virkelig flot krop. Hun er virkelig lækker, men det betyder intet for mig hvis hun ikke virker som om hun er tilstede under akten. Jeg kommer rigtig nemt, hvilket også er grunden til at jeg gerne betaler ekstra for at kunne komme flere gange (selvom det burde være inkl. i prisen når man bestiller x antal minutter), og har ikke et problem med at vente 5 minutter, og så køre omgang nummer to. Min for første gang i mit GP-besøgsliv, var den kamp for mig at komme anden gang. Pikken blev simpelthen slap på et tidspunkt, men efter en kort pause var den kampklar igen, men igen uden held. Det var først da jeg lukkede øjenene og tænkte på en eks-kæreste at det lykkedes for mig at få skudt kanonen af for anden gang.

Hendes engelskkundskaber er næsten ikke eksisterende. Det var enkelte ord, og så russisk for resten, hvilket også gør det svært at tale sammen overhoved. Det føltes så ligegyldigt det hele.

Så min konklusion må være at jeg har haft en rigtig skidt oplevelse, men jeg tror også jeg har fanget hende på en dårlig dag, hvor hun lidt havde haft besøg af en anden, før hun tog i mod mig. Men det ændrer ikke på at når man siger ja til at mødes, så må det være fordi man kan levere varen. Hvis man vil være sammen med en super flot kvinde med en fantastisk krop (silikone bryster), som ikke sniksnakker eller noget, så kan jeg anbefale hende, men ønsker man mere end det, så nej.

Stedet: 10/10
Pigen: 9/10
Oplevelsen: 3/10

I apologize for the delay, usually this does not happen, and I'm strange where you saw my silicone, perhaps the stress of waiting, oral sex without a condom I do, if I'm asked about it, you can gestures if you do not want to use the translator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, den 19/8/2018 at 20:30:

Typisk. De ombejlede gp'ere bliver "slidt" i takt med berømmelsen. Jeg tror tricket er, at besøge dem så tidligt på dagen så muligt. Klart at hun er uoplagt sidst på dagen. Tak for anmeldelse. Jeg er også lidt i tvivl nu, om jeg skal besøge hende. 

Come anytime , I'm not tired of sex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har desværre ikke fået genbesøgt Alice endnu. men skal helt sikkert forbi :)

Jeg er ret sikker på der måske er nogle "kemi" ting mellem Alice og nogle af hendes kunder. det ville være naturligt.

bare en skam for hende at det måske er nogle af de mere aktive medlemmer herinde, der har været uheldige :mellow:

Jeg står 100% bag min anmeldelse af hende.

Vil give en ny anmeldelse nå / hvis jeg lige finder tid, før hun rejser igen.  

Link til tråden med min korte anmeldelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrk skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har desværre ikke fået genbesøgt Alice endnu. men skal helt sikkert forbi :)

Jeg er ret sikker på der måske er nogle "kemi" ting mellem Alice og nogle af hendes kunder. det ville være naturligt.

bare en skam for hende at det måske er nogle af de mere aktive medlemmer herinde, der har været uheldige :mellow:

Jeg står 100% bag min anmeldelse af hende.

Vil give en ny anmeldelse nå / hvis jeg lige finder tid, før hun rejser igen.  

Link til tråden med min korte anmeldelse.

 

Jeg har også bestilt tid ved Alice - kan ikke forstå hvis der skulle være sket så meget mellem de tidligere anmeldelser til nu, så nu vil jeg selv prøve (tage chancen :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i området i dag og hvis tiden havde været til det, havde jeg klart kigget forbi. Hun ser super hot ud. Men er da i tvivl nu. 

Skal nok skrive, hvis jeg tager en for holdet. Synd, hvis en ellers rost GP bliver forbigået efter et par mindre gode besøg. 

Hører gerne fra andre også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg lige besøgt Alice - tog chancen til trods for et par dårlige anmeldelser de sidste dage.

Og hvor var det godt jeg gjorde det :-)

Blev modtaget i døren med et kæmpe kram og kys, fik tilbudt et bad som jeg naturligvis tog imod - selv var hun frisk og dejlig.

Efterfølgende lå hun smilende, klappede på sengen ved siden af sig og så var der masser af kys, kram og kropskontakt. Inden BJ spurgte hun (OK - med tegn) om det skulle være med eller uden. Naturligvis uden :-). Var snart over i 69'er da jeg gav udtryk for ønske om det. Så på med dutten til den endelige akt, hvor der var meget indlevelse. Jeg ville egentlig mere, men havde ikke mere at gi' af :-). Men hvor er hun en skøn pige, og inden jeg tog afsted var der igen masser af kram og kys.

Så en rigtig skøn dag med en skøn pige (med den flotteste krop jeg ikke tror jeg har set bedre).

https://annoncelight.dk/showad/248116

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 23 minutter siden:

 fik jeg lige besøgt Alice - tog chancen til trods for et par dårlige anmeldelser de sidste dage.

Og hvor var det godt jeg gjorde det :-)

 Blev modtaget i døren med et kæmpe kram og kys, fik tilbudt et bad som jeg naturligvis tog imod - selv var hun frisk og dejlig.

Efterfølgende lå hun smilende, klappede på sengen ved siden af sig og så var der masser af kys, kram og kropskontakt. Inden BJ spurgte hun (OK - med tegn) om det skulle være med eller uden. Naturligvis uden :-). Var snart over i 69'er da jeg gav udtryk for ønske om det. Så på med dutten til den endelige akt, hvor der var meget indlevelse. Jeg ville egentlig mere, men havde ikke mere at gi' af :-). Men hvor er hun en skøn pige, og inden jeg tog afsted var der igen masser af kram og kys.

Så en rigtig skøn dag med en skøn pige (med den flotteste krop jeg ikke tror jeg har set bedre).

https://annoncelight.dk/showad/248116

 

Love you

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så Blev Alice genbesøgt.

Sikken en gang GF sex. er sgu helt rundt på gulvet :wub:

Fik 45 min med anal. til 1400 kr. 

i de 45 min var udover anal, tunge kys, super fransk + det vi lige kom på :D

efter akten lå vi og kyssede til langt over de 45 min. 

Det her var nok min bedste gang købe sex. 

Så mit gæt på de sidste par "par" dårlige rewue's. må være kemi..

link https://annoncelight.dk/showad/248116

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrk skrev, for 9 minutter siden:

Så Blev Alice genbesøgt.

Sikken en gang GF sex. er sgu helt rundt på gulvet :wub:

Fik 45 min med anal. til 1400 kr. 

i de 45 min var udover anal, tunge kys, super fransk + det vi lige kom på :D

efter akten lå vi og kyssede til langt over de 45 min. 

Det her var nok min bedste gang købe sex. 

 Så mit gæt på de sidste par "par" dårlige rewue's. må være kemi..

link https://annoncelight.dk/showad/248116

Very love you very

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrk skrev, for 8 minutter siden:

Så Blev Alice genbesøgt.

Sikken en gang GF sex. er sgu helt rundt på gulvet :wub:

Fik 45 min med anal. til 1400 kr. 

i de 45 min var udover anal, tunge kys, super fransk + det vi lige kom på :D

efter akten lå vi og kyssede til langt over de 45 min. 

Det her var nok min bedste gang købe sex. 

Så mit gæt på de sidste par "par" dårlige rewue's. må være kemi..

link https://annoncelight.dk/showad/248116

Som trådstarteren skrev købte han ikke ekstra ydelser =:angry:

Du køber ekstra = :wub:.

Måske der forskellen er!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...