Hop til indhold
Guest Professoren

Fuld pakke uden, I eller tæt på Kbh

Recommended Posts

D54 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg misforstår INTET ... det er fuldstændig urimeligt hvis man skal bede om at få et kondom ... 

Jeg er slet ikke i tvivl om der bliver solgt usikker sex hos Beer i Bagsværd UDEN at kunden ved det på forhånd.

Hvordan kan du være i tvivl om hvorvidt du får et kondom på eller ej?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, den 18/8/2018 at 14:35:

Hej guys

Nogen der kender et lystigt thai-sted, hvor man kan få det hele uden g....?

På forhånd tak for saglig info.

Øvrige bemærkninger er helt overflødige.

 

Jeg bemærker nederste linje i det oprindelige indlæg.

Det der foregår i tråden nu, har jo ikke noget med det oprindelige spørgsmål at gøre.  Burde det ikke efterhånden flyttes eller lukkes ned ?? 

Eller start et nyt indlæg under general debat, dem af jer der bliver ved med at skrive om noget der ikke vedrører det oprindelige spørgsmål, hvor I kan få udtrykt jeres følelser for, hvad der kan ske og ikke ske , hvis man dyrker usikker sex, hvor der bliver snakket om gummiløs sex på dette og andre steder.

Blot en betragtning herfra. Fortsat god dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Allerhelst Thai skrev, for 36 minutter siden:

Eller start et nyt indlæg under general debat, dem af jer der bliver ved med at skrive om noget der ikke vedrører det oprindelige spørgsmål, hvor I kan få udtrykt jeres følelser for, hvad der kan ske og ikke ske , hvis man dyrker usikker sex, hvor der bliver snakket om gummiløs sex på dette og andre steder.

Aye aye for that, brother!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...