Hop til indhold
martin.b

Aalborg, Samantra Hadsundvej 6

Recommended Posts

I sidste uge var jeg et smut forbi Samantra på Hadsundvej 6 i Aalborg, det er et af flere nye thai massage steder der er dukket op på det seneste i Aalborg.

Hvis man er til diskrete steder i små gyder eller gader uden for meget trafik, så er Samantra ikke noget for dig, Hadsundvej er meget trafikeret! Er du som jeg skide ligeglad med beliggenheden fordi thai massage handler om massage, så hvad har man at skamme sig over så er beliggenheden i top og det er relativt nemt at finde en parkeringsplads.

Nå men tilbage til massagen. Fint nyt sted. Pigen er 38 år har stærke hænder og kan give en rigtig lækker massage. Hun er vel egentlig at betegne som et lille nips.

Selvom der er store vinduer ud mod gaden så er man heldigvis afskærmet så man, når man ligger på briksen forstås, ikke kan ses fra gaden;-) 

Den dag jeg kom forbi havde massøsen glemt at tage trusser på, det gjorde bestemt ikke oplevelsen ringere!

Alt i alt et fint sted. God massage, godt HJ, det kostede 300 for hver ydelse om hun giver FP kan man jo spørge om.

Jeg kommer nok igen, men så skal hun spare lidt på olien også selvom der er mulighed for bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var der for ca. 14 Dage siden og kom med  ryg og skulder problemer var helt låst i ryggen.

jeg bad kun om massage og gerne hårdt, jeg blev først smurt ind i olie og der efter den bedste masserage jeg har fået også inkluderet dansk uddannet massør.

i løbet af massagen brugte hun også noget kamfer olie og diverse vrid og knæk.

blev meget bedre løbende af massagen og ca. 1 times tid efter var jeg et helt andet meneske.

Der er mulighed for bad og der er både massage briks og madres på gulvet. 

Hun er petite ca. 160 cm høj og vejer 45-48 Kg.  Hun siger 38 år men jeg tror det er nogle år ekster.

kommer helt sikkert igen for den gode massage  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede hendes hjælper idag også god, meget hård massage, gik lidt ged i kommunikationen ved h,j hun satte farten op da jeg sagde langsommere, men hun forstod til sidst:-)

Alt i alt et godt sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knud skrev, den 25/9/2018 at 07:24:

https://annoncelight.dk/showad/256398

Var forbi igen, der havde mutter sørme også "glemt" at tage trusser på.

 

Hun har ikke haft dem på når jeg har været forbi heller :P 

 

Hun tilbød mig FP for en tusse, men havde kun penge med til HJ desværre, hun er meget berøringsvillig er min erfaring ;) 

 

Hun taler dansk os, dog ikke som en vendelbo, men man forstår det skam nok :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Besøgte stedet i søndags, havde købt en time fik 30 min... Åbningstider fra 9.00 til 21.00 - men søndag var der ikke åbent før kl. kl. 13.00. Spild at tid og penge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Don olsen 12 skrev, for 8 minutter siden:

Hej

Besøgte stedet i søndags, havde købt en time fik 30 min... Åbningstider fra 9.00 til 21.00 - men søndag var der ikke åbent før kl. kl. 13.00. Spild at tid og penge.

 

Hmmm sagde du ikke noget til at der manglede 30 min? jeg synes vi mænner sometider har en tendens til at acceptere lidt for meget af denne manglende tid..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Don olsen 12 skrev, for 10 timer siden:
  • Gammel krage - spar jeres penge.

Hun er dæleme ikke gammel hende jeg har set derinde. Et bud er Max 30 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest NordjyskStodder

Jer der har været der... Kommer man ind ved fordøren? De gange jeg har været forbi har jeg været meget i tvivl om, hvorvidt der var åbent. Telefonen er lidt ustabil og åbningstider går man vist ikke op i? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NordjyskStodder skrev, den 26.4.2019 at 10:04:

Jer der har været der... Kommer man ind ved fordøren? De gange jeg har været forbi har jeg været meget i tvivl om, hvorvidt der var åbent. Telefonen er lidt ustabil og åbningstider går man vist ikke op i? 

Beskriv lige massøsen. Er hun smuk med gode nødder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i sidste uge, Indehaveren Samantra, er efter mit syn en lækker dame, meget sød og berørings-villig og ja-, vist ofte uden trusser og helt glat forneden, brysterne vil jeg skyde på er "C" måske grænsende mod D, og sidder flot.

Tror også hun er omkring 50, men,,, stadig rigtig dejlig, en lille petit, der godt kan tage ved og give hård massage.

Pænt og rent sted, hun er rimelig nem at snakke med.

Der er indgang i det lille hak der er mellem grønthandleren og massøren,  ad døren til højre. Når hun har kunder, hænger der et lille træskilt indvendigt på døren, hvor der står noget i stilen med "optaget" (Hun tog det ned da jeg blev fulgt ud).

Kommer der helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Budolfi skrev, den 30.10.2019 at 19:06:

Er der mulighed for FP ? Og i givet fald hvor meget må man slippe...?

Ja, men har forstået på hende at hun normalt kun tilbyder det til tilbagevendende kunder... Jeg fik massage, lækkert HJ og det var tilladt at pille imens ;-) efterfulgt af mere massage, i lidt over 1 time til 800, kender ikke FP pris!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...