Hop til indhold

Celina - en kæmpe anbefaling, for hun er på denne weekend

Featured Replies

• 10 months later...
Skrevet
Waverider skrev, for 14 timer siden:

Er det denne pige der omtales?

nej - hun har desværre ikke været på vagt de sidste mange måneder - jeg besøgte hende sidst i juni 2021, og siden har jeg ikke set hendes annonce (som ellers plejer at være der hver anden weekend)

Hendes veninde Simone fortsatte indtil for et par mdr siden, og nu er der også stilhed derfra....ret underligt,,,,,   

Simone besøgte jeg sidste gang 25 september 2021, og siden har jeg ikke set hendes annonce....

Håber fanme ikke de 2 piger er stoppet helt :-(

Skrevet
troublemaker1968 skrev, den 13.11.2021 at 01:58:

nej - hun har desværre ikke været på vagt de sidste mange måneder - jeg besøgte hende sidst i juni 2021, og siden har jeg ikke set hendes annonce (som ellers plejer at være der hver anden weekend)

Hendes veninde Simone fortsatte indtil for et par mdr siden, og nu er der også stilhed derfra....ret underligt,,,,,   

Simone besøgte jeg sidste gang 25 september 2021, og siden har jeg ikke set hendes annonce....

Håber fanme ikke de 2 piger er stoppet helt :-(

Celina er stoppet helt, hun ville gerne falde til ro og have forhold i privatlivet.

Simone holder vidst bare pause i noget tid, men kan jo godt være hun også stopper helt, når hun er "alene" om det

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.