Hop til indhold
Guest Mascarello

Pigenmedmuskler (Frederiksberg)

Recommended Posts

ja og nej, hun er let at lave aftaler med, men da jeg så hendes private fotos sagde jeg nej, hun er sgu for grim og over body buildet, simpelthen

men 1500 og du kommer i tarzans bukser

men hun har en anden profil nu som skjuler hends muskler mere, kan ikke huske hvad den hedder

Redigeret af psps

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello

Tak for svar! Jeg vil give dig ret i at det ene billede taget i et træningscenter ser lidt overdrevet ud, men slet ikke lige så voldsomt på hendes profilbillede. Hun er den eneste veltrænede derinde, som tilbyder kys, så derfor har jeg udset mig hende! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello
SpankingSub skrev, for 32 minutter siden:

Ved ikke om Lea hos Mon-Cherie kysser, men hun er også et flot muskelpige, men man kan jo spørge

Ikke noget dårligt bud! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik det vildeste tilbud fra hende for et stykke tid siden. Et mini gangbang uden forbehold. Ville have sperm sprøjtet op i missemissen og så skulle hendes mand (eller hvem det nu var) slikke hende ren. De søgte ca 5 mænd. Sikkert møg frækt hvis man er til sådan noget stads. 

Jeg sprang dog over. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 26 minutter siden:

Fik det vildeste tilbud fra hende for et stykke tid siden. Et mini gangbang uden forbehold. Ville have sperm sprøjtet op i missemissen og så skulle hendes mand (eller hvem det nu var) slikke hende ren. De søgte ca 5 mænd. Sikkert møg frækt hvis man er til sådan noget stads. 

Jeg sprang dog over. 

Hvorfor gjorde du det ? 

Du må lære det ? Man skal bare være den første i GB så kan man gå igen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello
underdog40 skrev, for 11 timer siden:

Fik det vildeste tilbud fra hende for et stykke tid siden. Et mini gangbang uden forbehold. Ville have sperm sprøjtet op i missemissen og så skulle hendes mand (eller hvem det nu var) slikke hende ren. De søgte ca 5 mænd. Sikkert møg frækt hvis man er til sådan noget stads. 

Jeg sprang dog over. 

Det lyder spændende, især da jeg har skrevet lidt med hende og spurgte om hun var interesseret i to fyre, hvilet hun var, men sagde det ville være første gang :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mascarello skrev, for 3 timer siden:

Det lyder spændende, især da jeg har skrevet lidt med hende og spurgte om hun var interesseret i to fyre, hvilet hun var, men sagde det ville være første gang :)

Så kan du måske spørge ind til det, når du og din kammersjuk besøger hende. Jeg ved ikke mere end det hun skrev til mig. 

God vind

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 39 minutter siden:

Er du nu sikker på det er hende? 

Ikke 100 procent men mener at billedet fra annoncelight har været brugt som profilbillede af hende for 2 uger siden

Udover at mailadresser er identisk med profilnavnet på sd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charmetrold skrev, for 8 timer siden:

Er der nogen der ved om man stadigvæk kan få fat på den muskuløse kvinde? Eller andre muskuløse kvinder? Please hjælp! 

Hun har haft oprettet en ny profil der hedder noget med Muscles stadig Brønshøj Og stadig slut 20'erne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...