Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Hvad er der galt med unge mænd piger?

Recommended Posts

Nikita Darling skrev, for 6 timer siden:

Der er ikke noget galt med unge mænd... Men udfra mine egne personlige præferencer, så er det bare sjældent særlig god sex. :ph34r:

Nej, det er vel oftest nogle kraftkarle, der kunne gå ind i Paradis Hotel og erobre hele skærmbilledet.

Det er bare ikke helt dét. det drejer sig om, hvis jeg må være så fri!

De steder, hvor jeg er kommet, er der blevet sat pris på min høje alder, for min pacemaker skulle gerne kunne følge med, og man har endda tilbudt at pumpe hjulene i min rullestol.

Nej, det er en gave at en have en gammel rullestolsbruger som gæst, for vi er stabile – og vi har jo også svært ved at rende fra regningen hurtigt nok.

De yngre er jo kommet, næsten før de er kommet, mens vi ældre jo typisk først er kommet, når vi er ved at gå.

Hvad er der mest fornøjelse af? Altså set fra glædespigernes synspunkt

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 10 timer siden:

 

Nu forsøgte jeg jo bare at spille smart :ph34r::D:oops::wub:

Heldigvis er jeg hverken purung eller bedstemor, så jeg er helt udenfor alle kasserne B)

Kasserne fejler bestemt heller ikke noget :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
liderlig-dreng skrev, for 23 timer siden:

Hvorfor er der nogle GP'er der ikke tager imod unge mænd? Der står f.eks. i deres annoncer, at man skal være over 25 eller 30 år. 

De hader lugten af clearasil (= bumse creme):rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel

At nogle GP er ikke modtager helt unge mænd er velkendt. Jeg har også oplevet det modsatte, for ikke så lang tid siden fik jeg fra en GP at vide at hun kun modtog yngre mænd, og ingen over 40 år, så der var jeg diskvalificeret . Hun er selv sidst i fyrrerne.  Det er første gang jeg har været ude for det og tror heller det er så ofte det forekommer, for så er der vist mange der bliver afvist, og det vil nok også gå ud over omsætningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 23 timer siden:

Måske handler det også om, at vi (ældre) nyder jer på en anden måde - ikke så orgasmefikseret, mere stille og roligt ...

Og køber man en time, kan man efter de fysiske og intense kropslige aktiviteter, lige nå en morfar inden det banker på døren, uden at nogen bliver sure og skælder ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Vendelbo773 skrev, for 9 timer siden:

De hader lugten af clearasil (= bumse creme):rolleyes:

Klasse svar ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

Heller knalde de unge mænds fædre end de unge mænd ;-) :mrgreen:

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 17/8/2018 at 18:53:

Han er gudskelov blevet mere selektiv med alderen. Men den gang var det jo alt han tændte på. Lærerinden, bagerjomfruen, min mors veninder, hende jeg kunne skimte på en cykel oppe på en bjergtop 10 kilometer borte, min brors kærester, klassens piger og pigerne i parallelklasserne, hende der stod ved busstopstedet...alle. Der var intet filter. Det har dog behersket sig siden :) 

Ja, og det var dengang, hvor man på "kritiske tidspunkter" kunne se sig nødsaget til at måtte sniffe til en parkeret damecykels sadel :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...