Hop til indhold

Recommended Posts

Politiet gennemførte i går en razzia mod flere thaiklinikker i Vejle. To kvinder skulle være anholdt. 

Razziaen inkluderede desværre også Heng Heng. Den ene af pigerne var ikke i butikken og de to andre slap væk, men stedet må desværre lukke ned som følge af dette. 



 

Redigeret af møgsvinet
Dato rettet i overskriften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt fint de får lukket for denne handel med Thaikvinder i Vejle, de er her ulovligt, de betaler ikke skat, og de er i kløerne på ubehagelige alfons thai kvinder.

Redigeret af reknas
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 14 minutter siden:

Helt fint de får lukket for denne handel med Thaikvinder i Vejle, de er her ulovligt, de betaler ikke skat, og de er i kløerne på ubehagelige alfons thai kvinder.

Er det noget du kan dokumenterer?!....

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 11 minutter siden:

Helt fint de får lukket for denne handel med Thaikvinder i Vejle, de er her ulovligt, de betaler ikke skat, og de er i kløerne på ubehagelige alfons thai kvinder.

Moral er godt  . dobbelt moral  dobbelt så godt,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
6game skrev, for 4 minutter siden:

Moral er godt  . dobbelt moral  dobbelt så godt,, 

Hvis du ikke er helt blind vil du opleve en trafik af unge thai kvinder der skiftes mellem bordeller i det meste af Jylland. For et par år siden gik 2 kvinder fra klinik på Vesterbrogade i Vejle til politiet, fordi de havde fået frataget deres pas, tøj og ejendele. Efterfølgende blev en thai kvinde og hendes mand dømt for rufferi og røg i fængsel, ligesom de fik konfiskeret et 6 cifret beløb. (De var fra Vejle, hvis du vil søge på sagen )

Klinikken på Vardevej bytter piger med klinik i Kolding, der er ejet af den samme bagmand/kvinde.

Det er et betændt miljø hvor mange er lokket herop under falske forudsætninger.

Landet krisecentrer huser mange piger fra Asien (Thailand og Vietnam), der endte med at blive proforma gift med dansk mand, og nu er endt i en voldsspiral, og derfor søger tilflugt. Inden du nu spørger så ved jeg ikke hvor mange, men du kan jo selv undersøge problemet, men jeg har via mit arbejde set og hørt om problemet i både Vejle, Horsens og Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
møgsvinet skrev, 1 time siden:

Politiet gennemførte i går en razzia mod flere thaiklinikker i Vejle. To kvinder skulle være anholdt. 

Razziaen inkluderede desværre også Heng Heng. Den ene af pigerne var ikke i butikken og de to andre slap væk, men stedet må desværre lukke ned som følge af dette. 



 

Er du venlig og fortælle hvor du har dine oplysninger om razzia fra?

Der har intet været nævnt i lokale medier som VAF, VLR eller TV Syd, så det kunne være interessant at høre din kilde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke styr på kliniknavnene  - er Am berørt? Det var en pige jeg længe havde haft i kikkerten. Dog ikke, hvis du kan dokumentere menneskehandelslignende forhold hos hende, men havde fået indtryk af hun kørte sin egen biks.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 15 minutter siden:

Er du venlig og fortælle hvor du har dine oplysninger om razzia fra?

Der har intet været nævnt i lokale medier som VAF, VLR eller TV Syd, så det kunne være interessant at høre din kilde.

Nej, det er jeg ikke … 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Jeg har nu haft en dialog med Am - og stedet er ikke lukket...

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har nu haft en dialog med Am - og stedet er ikke lukket...

Okay, det var så ikke hvad jeg hørte i går aftes … 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 2 timer siden:

Hvis du ikke er helt blind vil du opleve en trafik af unge thai kvinder der skiftes mellem bordeller i det meste af Jylland. For et par år siden gik 2 kvinder fra klinik på Vesterbrogade i Vejle til politiet, fordi de havde fået frataget deres pas, tøj og ejendele. Efterfølgende blev en thai kvinde og hendes mand dømt for rufferi og røg i fængsel, ligesom de fik konfiskeret et 6 cifret beløb. (De var fra Vejle, hvis du vil søge på sagen )

Klinikken på Vardevej bytter piger med klinik i Kolding, der er ejet af den samme bagmand/kvinde.

Det er et betændt miljø hvor mange er lokket herop under falske forudsætninger.

Landet krisecentrer huser mange piger fra Asien (Thailand og Vietnam), der endte med at blive proforma gift med dansk mand, og nu er endt i en voldsspiral, og derfor søger tilflugt. Inden du nu spørger så ved jeg ikke hvor mange, men du kan jo selv undersøge problemet, men jeg har via mit arbejde set og hørt om problemet i både Vejle, Horsens og Århus.

Jeg har lige fået FP, og der fortalte den dejlige pige, at hun fik kr. 500 og mutter kr. 500 ....det er let tjente penge for mutter ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel
Alone2013 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har lige fået FP, og der fortalte den dejlige pige, at hun fik kr. 500 og mutter kr. 500 ....det er let tjente penge for mutter ...

Enig...Mutter / bagmændene tjener vildt mange penge og kun en meget lille andel  bliver registreret i deres regnskab...men pigerne kan også tjene mange penge..

Eks kunder for 6.000 på en dag giver 3.000 til pigen x 5 dage om ugen ialt 15.000 om ugen og om måneden 60.000 - dvs i de 3 måneder de er her i DK har de lavet 180.000 netto kroner - mad og betaling af husleje ...og mange gange bor de jo på stedet og den husleje de betaler er indkalkuleret i de 50 % de giver til mutter...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har lige fået FP, og der fortalte den dejlige pige, at hun fik kr. 500 og mutter kr. 500 ....det er let tjente penge for mutter ...

mutter er sikkert ansvarlig for husleje-føde og andet pigerne bruger

så det jo ikke 500 kr mutter kan bruge som hun vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 minutter siden:

mutter er sikkert ansvarlig for husleje-føde og andet pigerne bruger

så det jo ikke 500 kr mutter kan bruge som hun vil.

3 piger x 5 x 6 dage x 500 = 45000 så høj er huslejen vel ikke? Selvom det kun er 3 x 3 x 6 x 500 = 27000 - og det er jo pr UGE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
2018Pablo skrev, for 45 minutter siden:

3 piger x 5 x 6 dage x 500 = 45000 så høj er huslejen vel ikke? Selvom det kun er 3 x 3 x 6 x 500 = 27000 - og det er jo pr UGE!

Ja og Mutter laver/opdaterer og betaler sikkert også reklame omkostninger, og flere steder er det Mutter som man skriver til og laver aftaler døgnet rundt. Selvfølgelig tjener hun penge på det, ellers gad hun nok ikke at gøre det. Men også sikker på at der er steder hvor piger bliver groft udnyttet, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 56 minutter siden:

mutter er sikkert ansvarlig for husleje-føde og andet pigerne bruger

så det jo ikke 500 kr mutter kan bruge som hun vil.

nej det er mutter ikke... de sover på sofaen ... eller hos en kunde.... 

det er luksus i forhold til BKK... pattaya eller Phuket hvor de mange gange er 5-6 piger om et værelse med en stor dobbelt seng og men da de fleste har kunder hvor de kan bo hos er det ofte ikke alle som er hjemme på samme tid ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, 1 time siden:

Enig...Mutter / bagmændene tjener vildt mange penge og kun en meget lille andel  bliver registreret i deres regnskab...men pigerne kan også tjene mange penge..

Eks kunder for 6.000 på en dag giver 3.000 til pigen x 5 dage om ugen ialt 15.000 om ugen og om måneden 60.000 - dvs i de 3 måneder de er her i DK har de lavet 180.000 netto kroner - mad og betaling af husleje ...og mange gange bor de jo på stedet og den husleje de betaler er indkalkuleret i de 50 % de giver til mutter...

Ja ja … det er da et vældigt flot regnestykke … der er bare ikke mange piger der tjener så meget på en dag - heller ikke af de mest populære! 

Jeg fatter heller ikke helt hvorfor der er nogle der har så travlt med at skulle udbasunere hvor meget der går til henholdsvis mutter og pigen (og husk lige at det kan variere fra sted til sted) og ligeledes heller ikke at der opstilles den slags (ret urealistiske) regnskaber. Det eneste man opnår med det er sgu da at skabe endnu mere negativ opmærksomhed om miljøet :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel
møgsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Ja ja … det er da et vældigt flot regnestykke … der er bare ikke mange piger der tjener så meget på en dag - heller ikke af de mest populære! 

Jeg fatter heller ikke helt hvorfor der er nogle der har så travlt med at skulle udbasunere hvor meget der går til henholdsvis mutter og pigen (og husk lige at det kan variere fra sted til sted) og ligeledes heller ikke at der opstilles den slags (ret urealistiske) regnskaber. Det eneste man opnår med det er sgu da at skabe endnu mere negativ opmærksomhed om miljøet :angry:

Det er da ikke negativt for miljøet at de mange af stederne tjener gode penge...det var da værre hvis de kun havde 2 - 300 kr om dagen og blev udnyttet på denne måde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, Lige nu:

Det er da ikke negativt for miljøet at de mange af stederne tjener gode penge...det var da værre hvis de kun havde 2 - 300 kr om dagen og blev udnyttet på denne måde..

Du mener måske det er positivt hvis politiet og Skat tror på de bullshitregnestykker som bliver stillet op herinde og dermed begynder at kontrollere stederne ekstra meget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige kommentere her....

De fleste thaipiger er her ganske frivilligt...og de kender de økonomiske omkostninger inden de rejser hertil.

De deler 50/50 med mutter/stedet... derudover betaler de selv mad osv...og rejsen frem og tilbage...og så er der lige i de fleste tilfælde en mand der skal have 10.000 for at give pigen en invitation hertil, og hun bor ofte også hos denne mand...og han får selvfølgelig gratis underholdning...så det er ikke alverden de har at tage med herfra efter 3 mdr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel
møgsvinet skrev, for 10 minutter siden:

Du mener måske det er positivt hvis politiet og Skat tror på de bullshitregnestykker som bliver stillet op herinde og dermed begynder at kontrollere stederne ekstra meget?

Ahhh....mon dog mine regne stykker får politiet til at rykke mere ud...Politiet ved om nogen godt hvordan det foregår i dette miljø...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og specielt Vejle bliver der skrevet en del om herinde, har en ven der arbejder hos skat, og de læser meget med på fora, og når der bliver skrevet at en er her i 3 måneder og lignende vækker det deres interesse dog vil de helst ikke gå efter en enkelt person men stederne inkl. dem der måtte være der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...