Hop til indhold
Guest MC5tooge

Ny spm. til GPerne og andre med viden på området.

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Haha - I know… men det sker ikke.. jeg kan se, om jeg kan finde link til modellen... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 19 timer siden:

Jeg bandt engang en af mine private relationer med et af mine tørklæder.. Hver gang jer ser tørklædet, så tænker jeg fluks på vores uartige nat.. det er sååå forførende...

Jeg ødelagde en gang mit yndlingsslips fordi jeg skulle lege Mr. Grey. Det blev aldrig helt sig selv igen :(. Nederen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Eneste "afstraffelse" min kone har brugt tøj til har været når hun har smidt min yndlings merinostrik i bomuldsvask...

En af vores katte blev ret glad for at sove på den, så intet er så skidt at der ikke er nogen som kan få gavn af det.

Men det kan være det her er en forklaring for alle de halve par sokker jeg har.

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke side og bruge en eftermiddag på wish.com, eller med hver jeres smartphone?

Så kan i glæde jer til at modtage mellem 40 og 60 stykker (efter smag) lingerie, natkjoler, strømper og hvad i ellers kan finde på, i lind strøm, spredt ud over 2-3-4 uger, med næsten daglige pakker - hver aften er juleaften, når man laver sådan et nummer; særligt hvis stykker er bestilt uden partneren er klar over hvad.

 

Eneste negative, foruden forsendelsestiden, er, at tøjet typisk ikke holder så længe, haha. Men til mellem nul (7-21kr for fragt) og tredive kroner pr. stk., hvem kan så klage?

 

Det lyder sikkert åndssvagt, men hvis man kan sidde selv og nørde, og lure på alverden, og så bare bestille det, så kan det altså føre til nogle virkelig glædelige, og frække overraskelser, når partneren åbner pakken.

Redigeret af hambosatiaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Min pige ville være groft fornærmet over billige kinaprodukter. Og så kommer til at ryge endnu en merinostrik over i kattesengen...

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge
FrokostUartig skrev, for 13 timer siden:

@MC5tooge - så er der link klar til den smukke, just hjemkøbte BH


Helt bestemt min kop te men nok en tand for avanceret til min genert hustru og hendes Jane Birken linjer.
Men rigtig god link til webshoppen.

Havde dog en meget god snak med hende om hvad hun skal bruge penge på når børnene er flyttet hjemmefra (snart) og køkkenet er blevet skiftet ud og der er fine udsigter til et velassorteret lingeriskuffe.
 

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...