Hop til indhold
Now

Massage + superfransk

Recommended Posts

Guest MushRoom

Jeg har ikke haft glæden af og besøge hende, men derimod har jeg haft en dialog med hende på sms bla om hendes priser som jeg erinde at ligge i den lidt for høje ende. Men det er vel okai, når man tænker på hun er dansk og sin egen herre

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke haft glæden af og besøge hende, men derimod har jeg haft en dialog med hende på sms bla om hendes priser som jeg erinde at ligge i den lidt for høje ende. Men det er vel okai, når man tænker på hun er dansk og sin egen herre

Ja priser er vel kun udeladt hvis man skammer sig lidt over dem. Jeg kan ikke se hvorfor det at være dansk skulle være Carte Blanche til høje priser? Så skal hun vel netop ikke dele med andre eller betale udlæg for billet hertil tilbage. Det er vel nogen af de udgifter de fremmede piger kan have.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan ikke se hvorfor det at være dansk skulle være Carte Blanche til høje priser?

Nogen af de danske piger er registrerede og betaler skat. Det retfærdiggør vel en højere pris. Men hvis de ikke betaler deres skat burde den vel nærmest være billigere end de udenlandske, de har jo ikke så langt på arbejde. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle har jo ret til selv at sætte deres priser. 

Alle har jo ret til at undlade at besøge et sted hvis prisen er for høj. 

Ret simpelt. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...