Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg læst med her gennem længere tid og har endelig fået oprettet mig som bruger.

Her kommer spørgsmålet:

Jeg var rimelig fast bruger af Thai klinikken på Grundtvigsvej, på Frederiksberg. Det var for mig en nærmest perfekt blanding af massage og en super håndruller til sidst. Var så fast kunde at hvis de ikke havde travlt, så har jeg både oplevet massage af 2 og en enkelt gang 3 piger... vel og mærket til samme pris... svært ikke at holde af det sted...

Efter de lukkede har jeg haft svært ved at finde et sted der bød på, for mig, optimale forhold. 

- super massage.

- Diskret indgang.

- Ikke en konstant plagen efter mersalg. Det var en håndruller og det var det.

- En pirrende og måske legende overgang fra massagen til håndtrollen...

Hver gang jeg synes jeg har fundet et sted med potentiale, er de enten lukket eller også er kvaliteten hurtigt gået ned af bakke.

Steder jeg har prøvet med mere mindre held.

Hvidovrevej 233, Her er kvaliteten simpelthen for svingende og det er længe siden at jeg har haft en god oplevelse.

Hornbæk, Nr1 Nordsjælland. De havde gennem længere tid en fast, som var god. Men hun er smuttet og det har ikke været godt efterfølgende. Dog længe side. Jeg sidst har været der.

Dalya Bagsværd, ok men lidt dyrere end Thai og ikke helt samme følelse for det.

Malle - De første 2 gange var super gode, 2 efterfølgende føltes ret mekaniske...

Thai Nøgen massage på Amager - Hun er sq en sjov type, snakker ørerne af mig hver gang. Super krop og ikke noget sex salg. Men meget indiskret indgang.

Apex - Al for blandet oplevelser.

Der er mange andre der er prøvet, men intet der rammer noget der minder om Grundtvigsvej...

Såååå... Er der nogen der kender et sted der kan give noget der minder om dette fantastiske sted...???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Grundvigsvej var et legendarisk sted. Det er stadigvæk muligt at møde pigerne herfra.

 Pigerne arbejder på Sunan Wellness og Suphaphorn Wellness begge tæt på Riget.

Her kan man stadigvæk være heldig af få flere piger til samme pris!

Begge steder får man rigtig god professionel massage, hos Suphaphorn tilbydes kun massage.

Begge butikker er "pæne butikker" hvor der på ingen måde er pinligt hvis nogen skulle se en der.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med at det skal være diskret, er ikke på grund af at jeg har nogen på hjemmefronten jeg stå til ansvar for, for det har jeg heldigvis ikke ;-) Men når man qua sit arbejde har en kæmpe berøringsflade og der derigennem er mange som ved hvem jeg er, så gider jeg sq ikke at Gud og hver mand skal se når jeg trænger til en massage og en håndtrold..

Jeg fatter bare ikke hvorfor fanden de skal skilte sådan med det. Mange af de Thai butikker skriger jo til himlen. Grundtvigsvej var bare på alle måder fantastisk, og det overrasker ikke at andre også er enige.

Pim er endnu ikke prøvet, men har været på potentiale listen et stykke tid. Kan være der skal skubbes lidt til den snart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siri i Birkerød må have Danmarks mest diskrete indgang. Her er en stor dør uden vinduer, uden navne, men med et vejnummer ovenover. En stor firmabygning, hvor klinikken så ligger oppe på 1.sal. De øvrige firmaer ligger inde i en gård. Siri kan også levere det du efterspørger på de andre punkter.

Jeg synes det lyder som om du efterlyser forretningspli og kvalitet. Her er det nok mest klinikkerne nord for Hellerup, men syd for Hillerød, der kan levere. En forklaring kan ligge i noget socialt, og så at de er mere lokalt forankrede og afhængige af deres rygte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Det er næsten lige som ham, der går og hele tiden kigger sig over skulderen i supermarkedet og udstråler "jeg er skyldig" eller "jeg er potentielt skyldig"..

Gå dog hen til døren og ring på klokken ... ignorer dem, der måtte komme ... du ser dem ... eller de ser dig ... maksimalt en gang i livet, og med mindre du er en kendt politiker/sportsidol/journalist, så er du nøjagtig lige så anonym, som hvis du var gået om til bagindgangen (altså døren).

Den eneste gang jeg har følt det for nærgående var i Skovlunde, på Frederiksundsvej, hvor der sad 4-5 håndværkere på ståltrappen op til indgangen og spiste deres frokost.

Så alle Jer som sniger Jer langs panelerne og fundamentet i huset: Lad være, I tiltrækker mere opmærksomhed på den måde end ved bare at gå hen og ringe på. Det er jo i bund og grund slet ikke suspekt, når vi skal ind og masseres.

Når det så er sagt, så er der mange steder, hvor man går ind i en opgang ... det kan da ikke være ret meget mere diskret ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
D54 skrev, for 45 minutter siden:

Det er næsten lige som ham, der går og hele tiden kigger sig over skulderen i supermarkedet og udstråler "jeg er skyldig" eller "jeg er potentielt skyldig"..

Gå dog hen til døren og ring på klokken ... ignorer dem, der måtte komme ... du ser dem ... eller de ser dig ... maksimalt en gang i livet, og med mindre du er en kendt politiker/sportsidol/journalist, så er du nøjagtig lige så anonym, som hvis du var gået om til bagindgangen (altså døren).

Den eneste gang jeg har følt det for nærgående var i Skovlunde, på Frederiksundsvej, hvor der sad 4-5 håndværkere på ståltrappen op til indgangen og spiste deres frokost.

Så alle Jer som sniger Jer langs panelerne og fundamentet i huset: Lad være, I tiltrækker mere opmærksomhed på den måde end ved bare at gå hen og ringe på. Det er jo i bund og grund slet ikke suspekt, når vi skal ind og masseres.

Når det så er sagt, så er der mange steder, hvor man går ind i en opgang ... det kan da ikke være ret meget mere diskret ... 

Eksakt. Tricket er at ikke se sig omkring. Simple as that. Vil du se ud som det mest normale menneske i verdenen, så snak lidt i mobilen og grine lidt, lige når du ringer på døren. De eneste suspekte mennesker idag er dem der ikke er optaget af smartphones, og hvis du oveni at ikke lave noget med din smartphone, kigger dig over skulderen... busted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha ha...

Det er rigtigt at det er tydeligt når der er nogle der har svært ved at nærme sig indgangen og sværmer om den som fluer på en nylavet lort...

Kom på Club Pink i Vanløse på et tidspunkt... og den indgang var nu ikke just diskret... sjovt at se hvor mange der kredsede omkring det sted... :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...