Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712 ægte billeder og det er hende på de 3 sidste med tato på maven.

besøgte idag San som er en køn smilende og lidt genert pige. Hun startede med lidt tryk på kroppen fra ben og helt op til nakken, derefter gik hun over i behagelig oliemassage uden pirring til at starte med, men det skal jeg love for der var til sidst. Hun spurgte om jeg var klar, og da jeg drejede hovedetstod hun og tog tøjet af og kom olie på bryster og mave, så JA jeg var klar til B2B. Hun gled rundt på hele kroppen inden jeg vendte mig om og fik samme omgang på forsiden. Pikken fik masser af opmærksomhed både med bryster og med missen, selvfølgelig ikke inde i hende. Hun gled ned og startede et dejligt blow hvor nosser også blev slikket og suget, så op og ride, inden doggy og til sidst hende på ryggen med ben i vejret, mens jeg stående på gulvet kneppede hende til jeg kom.

en udemærket oplevelse med en køn pige, dog sagde jeg til hende da vi var færdige, at os mænd gerne vil have øjenkontakt med pigen, og det havde jeg ikke hele tiden, men hun undskyldte sig med at hun er lidt genert, så hvis i besøger hende, så bare nævn det overfor hende til at starte med, så tror jeg også man kan få hende til det.

enten havde jeg dårlig ånde idag, ellers kysser hun ikke. Spurgte til det, men forstod ikke lige svaret, og hun prøvede ikke at kysse, så det gjorde jeg heller ikke.

Men fandeme svært for sådan en pige at leve op til mine sidste besøg på den adr. Med senest Bee og før det masser af gange med Dowe, men hun gjorde det godt, især B2B

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 15/8/2018 at 23:23:

Nu er hun væk fra annoncen. Først nåede jeg ikke Apple og nu når jeg så ikke San. Øv. 

Hvad gør man så i Fredericia?

Man skynder sig mens chancen er der. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 56 minutter siden:

Hej Noob....................
Vil det sige at Bee - også tager retur til Thailand nu ??

 

Det sagde hun ihvertfald til mig, men jeg kan da se hun stadig er i annoncen så.....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...