Hop til indhold
BdsmPar

Lørdag d. 18 august sexfest/gangbang Kbh

Recommended Posts

Er du en af dem der ikke er på ferie i de varme himmelstrøg, så har jeg muligvis en fest til dig. Det er på lørdag d. 18 august.

Omgivelserne bliver lækre/stilfulde. Kvinderne er lækre og stilfulde, og du er lækker og stilfuld ;)

Tidsrum 19 - 23.

Pt. er der 2 lækre kvinder (billeder kommer).

Konceptet er ikke kom-knep-gå. Vi søger noget mere hyggestemning og sex imens man får nogle lækre bobler, vin og snacks.

 

Hvad koster det tænker du selvfølgelig. Det er næsten gratis! Festen har nogle fællesudgifter til lokaler, drikkevarer mv., og delt imellem deltagerne, så er det hvad det koster.

Ved interesse så skriv lidt om dig selv, din erfaring samt send gerne link til din profil herinde :) Og med link mener jeg link, ikke bare dit navn.

Måske vi ses :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svingersnedker skrev, for 4 timer siden:

Lyder frækt hvor hole i det og hva med tilmelding 

Læs titlen på tråden "Kbh" ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Try-out skrev, for 2 timer siden:

Det lader til at de desværre har opgivet projektet. Det lød ellers som en fin ide :-)

Hvad har givet dig det indtryk?

Vi er åben for venteliste men lukket for flere deltagere. Hvis du har kontaktet os uden svar, så er mit kvalificerede bud, at din mail ikke har indeholdt den samme "kvalitet" som andre der har kontaktet os. Vi får rigtig mange mails og bestræber os på at besvare så mange som muligt, men der prioriteres dem som falder indenfor vores ønsker, samt har skrevet en god mail til os.

To be clear - intet er aflyst og ingen udmeldinger om dette er givet til nogen herfra os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daddy_delux skrev, for 8 timer siden:

Ville der ikke komme billeder eller en beskrivelse af pigerne?

Hvad vil du bruge de informationer til? Arrangør skriver jo, at der er “lukket for flere deltagere”.

Arrangøren er nok landets mest troværdige indenfor hygge/amatør/“down to earth” gangbangs, og der kommer rigeligt med tilmeldinger selv uden billeder.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 18/8/2018 at 04:49:

Hvad vil du bruge de informationer til? Arrangør skriver jo, at der er “lukket for flere deltagere”.

Arrangøren er nok landets mest troværdige indenfor hygge/amatør/“down to earth” gangbangs, og der kommer rigeligt med tilmeldinger selv uden billeder.

Venligst

French

Tak for svar French :) Og må jeg sende en anbefaling af French tilbage :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...