Hop til indhold

Lørdag d. 18 august sexfest/gangbang Kbh

Featured Replies

Skrevet

Er du en af dem der ikke er på ferie i de varme himmelstrøg, så har jeg muligvis en fest til dig. Det er på lørdag d. 18 august.

Omgivelserne bliver lækre/stilfulde. Kvinderne er lækre og stilfulde, og du er lækker og stilfuld ;)

Tidsrum 19 - 23.

Pt. er der 2 lækre kvinder (billeder kommer).

Konceptet er ikke kom-knep-gå. Vi søger noget mere hyggestemning og sex imens man får nogle lækre bobler, vin og snacks.

Hvad koster det tænker du selvfølgelig. Det er næsten gratis! Festen har nogle fællesudgifter til lokaler, drikkevarer mv., og delt imellem deltagerne, så er det hvad det koster.

Ved interesse så skriv lidt om dig selv, din erfaring samt send gerne link til din profil herinde :) Og med link mener jeg link, ikke bare dit navn.

Måske vi ses :)

Skrevet
Svingersnedker skrev, for 4 timer siden:

Lyder frækt hvor hole i det og hva med tilmelding 

Læs titlen på tråden "Kbh" ;)

Skrevet

Det lader til at de desværre har opgivet projektet. Det lød ellers som en fin ide :-)

Skrevet

Jeg har haft god kontakt med arrangør af dette event og har ikke hørt noget om at det er opgivet ;) 

Skrevet
  • Author
Try-out skrev, for 2 timer siden:

Det lader til at de desværre har opgivet projektet. Det lød ellers som en fin ide :-)

Hvad har givet dig det indtryk?

Vi er åben for venteliste men lukket for flere deltagere. Hvis du har kontaktet os uden svar, så er mit kvalificerede bud, at din mail ikke har indeholdt den samme "kvalitet" som andre der har kontaktet os. Vi får rigtig mange mails og bestræber os på at besvare så mange som muligt, men der prioriteres dem som falder indenfor vores ønsker, samt har skrevet en god mail til os.

To be clear - intet er aflyst og ingen udmeldinger om dette er givet til nogen herfra os.

Skrevet
Daddy_delux skrev, for 8 timer siden:

Ville der ikke komme billeder eller en beskrivelse af pigerne?

Hvad vil du bruge de informationer til? Arrangør skriver jo, at der er “lukket for flere deltagere”.

Arrangøren er nok landets mest troværdige indenfor hygge/amatør/“down to earth” gangbangs, og der kommer rigeligt med tilmeldinger selv uden billeder.

Venligst

French

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
frenchlover1 skrev, den 18/8/2018 at 04:49:

Hvad vil du bruge de informationer til? Arrangør skriver jo, at der er “lukket for flere deltagere”.

Arrangøren er nok landets mest troværdige indenfor hygge/amatør/“down to earth” gangbangs, og der kommer rigeligt med tilmeldinger selv uden billeder.

Venligst

French

Tak for svar French :) Og må jeg sende en anbefaling af French tilbage :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.