Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Læs bloggen

Recommended Posts

Fra siden

Citat

 

Hmm - dagens refleksion...
Skal / Skal ikke fortsætte med at blogge.. ?

 

Det bestemmer du jo selv, men jeg tror det bliver svært at holde liv i bloggen, uden at flytte lidt på balancen så der også kommer noget substans i indlæggene. Der er lidt for meget privat markedsføring over siden.
Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@TheVoice - du ved godt, at kommer der en mere privat tilgang, så b liver det for sårbart... og med mængden af tosser, som har sin gang i denne branche - ville eneste løsning være en lukket privat blog for inviterede... så derfor er indlæggene af den længde.. ;-) - men det ved du jo allerede, fordi du godt kender branchen... <3

Og selvflg. er det sidestillet med privat markedsføring - hvorfor skulle jeg ellers gøre det ??? ;-)


Og til andre - så har jeg lige smidt nogle linier…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du vil have flere brugere på din blog, skal der også værer noget at komme efter - noget der er interessant nok til at besøge den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 timer siden:

@TheVoice - du ved godt, at kommer der en mere privat tilgang, så b liver det for sårbart... og med mængden af tosser, som har sin gang i denne branche - ville eneste løsning være en lukket privat blog for inviterede... så derfor er indlæggene af den længde.. ;-) - men det ved du jo allerede, fordi du godt kender branchen... <3

Og selvflg. er det sidestillet med privat markedsføring - hvorfor skulle jeg ellers gøre det ??? ;-)

 

Jeg kan sagtens følge dit ræsonnement,  meeen lidt mere substans behøver jo ikke nødvendigvis at være personfølsomt. ;)  Men bortset fra det, giver det så noget, der står mål med indsatsen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

En god og en skidt ting - som hænger sammen... Hmmm.. weekenden byder på refleksion…. <3

Uden at starte en debat -  godt indlæg med substans, der både give indsigt og appellerer til refleksion   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Bloggen kan også bruges til praktiske informationer - såsom info om den forestående efterårsferie ;-) - for dem som det har relevans for... <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
TheVoice skrev, den 6/10/2018 at 16:26:

Uden at starte en debat -  godt indlæg med substans, der både give indsigt og appellerer til refleksion   

@FrokostUartig

Hvorfor er dette blogindlæg ikke lagt ud til debat her? Jeg er enig med TheVoice omkring substans:)

Nu kender jeg ikke besøgstallene på din blog,men tror afgjort du vil få mere feedback i en direkte trådstart her på Eroguide.

Jeg er godt klar over at du gerne vil ha aktiviteterne på eget domæne,men jeg tror bare ikke på at man som anonym glædespiger kan holde liv i en blog med emner eller nært beslægtede som i flere tilfælde har været nævnt herinde.

Der blogges jo om alt mellem himmel og jord nu til dags,og for ikke og drukne i mængden skal man virkelig skille sig ud.

Du vil nok få mere opmærksomhed hvis du bloggede fra egen hjemmeside med galleri,vagtplan og andet markedsføringsmateriale:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Og en af de ting, som gør mit virke lidt sjovere - er sex ud af huset... læs med om et muligt oplæg... naturligvis primært besøgende, som jeg allerede kender... men sjovt - det ER det !!! 

:ph34r::ph34r: (kan ikke afkode om det er Ninja ell hijab... :lol::lol:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
FrokostUartig skrev, for 3 timer siden:

Og en af de ting, som gør mit virke lidt sjovere - er sex ud af huset... læs med om et muligt oplæg... naturligvis primært besøgende, som jeg allerede kender... men sjovt - det ER det !!! 

:ph34r::ph34r: (kan ikke afkode om det er Ninja ell hijab... :lol::lol:)

Det  er  hammer  frækt  og  liderligt. 

Et  set-up  som  i den  grad  er  tiltalende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...