Hop til indhold
jernmanden

Karin, Samsøgade 35, Aarhus C

Recommended Posts

Efter at have læst de rosende beskrivelser af Karin i Samsøgade, fik jeg en tid hos hende. Umiddelbart var jeg, efter at være blevet lukket ind, tilbøjelig til at gå igen, fordi hun måske var lidt for moden for min smag. Men hendes venlige væsen og tanken om de gode anmeldelser, gjorde at jeg ikke gik. Det fortrød jeg bestemt ikke! Jeg tilbragte en salig time sammen med Karin. Her var der ikke, som det ofte er tilfældet, tale om hastværk. Allerede i starten måtte jeg bede Karin om at holde igen med det franske, da hendes evner var så store, at jeg var ved at komme næsten med det samme. Så først efter en lang række andre sjove ting, vendte vi tilbage til fransk til mig. Jeg har aldrig fået så fremragende fransk før. Så det er ikke falsk reklame, når Karin selv i sin annoncering fortæller, at hun er rigtig god til fransk. Så min konklusion er: hellere end lidt moden dame med indlevelse, erfaring og dygtighed end en yngre pige uden reelt engagement og evner. Det ville være interessant at høre lidt om andres erfaringer med Karin.

En lidt ældre herre

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan helt tilslutte mig oplevelsen!

Jeg har også tænkt - ahhhhhh - men er blevet og har nydt det - nu 2 gange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg have den samme følelse. Der sad man og drak kaffe med en "gammel" kone. Var det virkelig noget? Kunne så mange gode anmeldelser tage fejl?

Jeg var liderlig og blev der, og jeg fik en fantastisk oplevelse. Hun suttede mig som en drøm, og hun red mig til en ufattelig udløsning efter at have tirret mig med sine dejlige bryster.

Jeg har nok været der fem gange uden helt at få nok.

Er man gammel nok. skal man ikke gå glip af denne skønne kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Tilslutter mig til fulde ovenstående.

Og i øvrigt aldrig hastværk - og Karin er altid interessant at tale med både før og efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kender det allerede, eb.dk - hun har ingen hjemmeside!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at smide en link...Tak

Jeg er ikke meget for at reklamere for en anden hjemmeside, men gå ind på www.hedomax.com og klik Århus City øverst. Her vil du finde telefonnummer på Samsøgade 35, Aarhus C. God fornøjelse! Men husk nu at give en anmeldelse af Karin (eller en anden kvinde på adressen), når du har besøgt stedet. Vi anmelder jo steder for at finde frem til de gode steder, og til det der tænder os.

Jernmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lidt kold og mørk fredag aften fandt sit varme lyspunkt.

Karin var på vagt og jeg fik aftalt en tid. Der er altid god tid til en snak, før man ender i sengen. Karin var som altid veloplagt og kælen. Vi lå og kælede længe, før vi kom til det franske. Selv om jeg har fået fransk af Karin før, er det ligesom hun bare bliver bedre og bedre til det. Igen var der god tid, og jeg måtte bede om pause flere gange, for ikke at komme for tidligt. Til sidst havde hun bare givet mig en kanon rejsning, og jeg kom i en salig udløsning. Min krop var helt i ekstase over hendes fantastiske behandling af mig. Bedre fransk findes simpelthen ikke.

Tak for en skøn oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lidt kold og mørk fredag aften fandt sit varme lyspunkt.

Karin var på vagt og jeg fik aftalt en tid. Der er altid god tid til en snak, før man ender i sengen. Karin var som altid veloplagt og kælen. Vi lå og kælede længe, før vi kom til det franske. Selv om jeg har fået fransk af Karin før, er det ligesom hun bare bliver bedre og bedre til det. Igen var der god tid, og jeg måtte bede om pause flere gange, for ikke at komme for tidligt. Til sidst havde hun bare givet mig en kanon rejsning, og jeg kom i en salig udløsning. Min krop var helt i ekstase over hendes fantastiske behandling af mig. Bedre fransk findes simpelthen ikke.

Tak for en skøn oplevelse.

Hej Lazze.

jeg vil godt udfordre dig lidt på din udtalelse om at der ikke findes bedre BJ , min påstand er at Deepthroat Queen Natasja er bedre. Hun er toppen af poppen til BJ

Fortsat go' weekend

Proudfucker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad dag på ugen er Karin til stede?

Karin er der som regel torsdag og fredag, når hun er der. Du bliver nødt til at lytte på telefonsvareren for Samsøgade 35 (86 19 75 23) eller på Karin's nummer (27 44 30 80) for finde ud af, hvornår hun er der. Trods Karins modenhed og meget dagligdags påklædning vil du garanteret ikke blive skuffet; hendes BJ er super. Om Natasjas (Deep Throat Queen) BJ er bedre? Måske, hun sluger dig ihvertfald helt tom. Men prøv dig frem og fortæl om dine oplevelser her.

Markus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad dag på ugen er Karin til stede?

skal besøge karin i aften .

glæder mig til at prøve det frankse.

håber at i anmeldelse er rigtig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kan du besøge hende i aften, på telefonsvareren lyder det ikke til det er hende der har vagt.

Arbejder hun andre steder? Hvis ja hvordan kan jeg så få en tid hos hende evt. imorgen middag

skal besøge karin i aften .

glæder mig til at prøve det frankse.

håber at i anmeldelse er rigtig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej :P

besøget ved karin var super .

måske det bedste fransk jeg har prøvet.

Besøgte hende i nordjylland kommer igen

når hun er kommet hjem far Ferie :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej,

det vil jeg tvivl stærkt på...

karin i samsøgade har været der så længe kan huske, samsøgade er hendes sted....

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Karin ved Aalborg

giver en himmelsk fransk uden.

God for os der kan lide modne piger  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror ikke Karin er på Samsøgade længere,kun i Nordjylland.

Men hun er super dejlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Karin har selv sagt på hendes mobil svare at hun nu kun træffes i det nordjyske, men er man til en moden fræk pige er hun køreturen vær

Del dette indlæg


Link til indlæg

Karin har selv sagt på hendes mobil svare at hun nu kun træffes i det nordjyske, men er man til en moden fræk pige er hun køreturen vær

 

Osse hvis man bor på Langeland? :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AltaLanga

Jeg er ikke meget for at reklamere for en anden hjemmeside, men gå ind på www.hedomax.comog klik Århus City øverst. Her vil du finde telefonnummer på Samsøgade 35, Aarhus C. God fornøjelse! Men husk nu at give en anmeldelse af Karin (eller en anden kvinde på adressen), når du har besøgt stedet. Vi anmelder jo steder for at finde frem til de gode steder, og til det der tænder os.

Jernmanden

Og hvordan logger du så ind på den side?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske mere efterlysnings-stof, men er der nogen af d'herrer, der ved om stedet i Samsøgade stadig eksisterer? 

Det er lang tid siden, jeg har set annoncering for stedet, og deres faste nummer lyder til at være ude af drift...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...