Hop til indhold
Keiro

Sexy lille blondine er tilbage

Recommended Posts

Niks, det spurgte jeg ikke om.

Normalt tager jeg ikke tilbage til den samme gp igen, men bliver nok nød til at gøre en undtagelse.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er denne meget roste pige igen i Odense. Hun har været en del rundt i Jylland siden denne tråd startede, og vist også tilbage i Odense tidligere indenfor de sidste måneder.

Hun har altså været igang åbenbart nonstop i 3 måneder. Jeg kan jo lige nå at besøge hende inden hun rejser, men har hun stadig gløden, eller har hun fået nok af danske tissemænd og trænger til en ferie?

Nogen der har været der for nyligt?

Redigeret af stein
Har fundet svar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende igår på Nyborgvej. Sindssyg lækker krop med bryster som sidder som de skal. Når man tager hende i doggy, banker hun selv røven imod en, så man kommer helt i bund. Mens hun red mig, lænede hun sig helt frem og havde hendes pande mod min og så mig dybt i øjnene imens. Dejligt besøg og dejlig sex. 

Men blondine er hun ikke, håret var mere leverpostej farvet, ikke at det betyder noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik forvildet mig væk igår fra mit vandte område (Svendborg) faldt over hende her syntes hun så sød ud. Og havde fine anmeldser

 

 

jeg betalte 1100 for 45 minutter stod på gaden efter 28, ingen indlevelse en pige/lejlighed der stank af cigaretter, samtidig blevet den anden kunde lukke ud af døren ligesom jeg blev lukket ind, så vi sagde da hej til hinanden, ikke voldsomt diskret, samtidig stank lagnet? Det jo ikke nået og blive skiftet gjorde hun jo ikke i mens han tog tøj på, 

 

sød pige . Gentagelses faktor nej ikke for mig

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs evt også mig indlæg fra sidste uge i Vejle med hende. 

Tror hun lider af gevaldig metaltræthed, mon ikke lidt ferie er tiltrængt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må tilslutte mig koret af at have en dårlig oplevelse med den lille blondine. Købte 45 min men stod på gaden 30 min efter og kom endda 5 min for sent. Hun er lækker nok men hun var fraværende og jeg havde mest fornemmelsen af at det skulle afsluttes hurtigst muligt. Humøret fejlet ikke noget, hun var glad og ville gerne snakke men jeg var jo ligesom kommet for noget andet...

Jeg må vente på Rita fra Bording er tilbage og bruge lidt mere af opsparingen på hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft mange gode oplevelser med den lille blondine og har også besøgt hende i den forløbne uge. Hun var fuldstændig lige så sød som hun plejer at være og jeg har heller aldrig haft nogen dårlige oplevelser med hende. Her kan kemi og gensynsglæde selvfølgelig have en vis betydning. Jeg har aldrig oplevet at hun har snydt med tiden, at der lugtede i lejligheden eller at sengetøjet var beskidt. Jeg har heller ikke oplevet at hun trak sig væk når jeg slikkede hende, tværtimod holdt hun mit hoved fast indtil hun kom med et brag. De er 3 piger i den samme lejlighed, så de kan selvfølgelig godt have haft en travl periode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men og lukke kunderne ud så vi skal gå forbi hinanden i døren er sku et no go, 

Og nu går jeg ikke op i om jeg er er ude efter 28 min, vis jeg har bestilt 30.

 

Men og være ude efter 30 vis man har bestilt 45, det sku ikke godt nok,

Ingen tvivl sød pige, men hun trænger til ferie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne dejlige pige fik i starten af hendes karriere rigtig fine anmeldelse, men så var det som om det blev lidt mere blandet - både her på Fyn, og i Jylland hvor hun også var. Og rigtig mange dage i træk. En vis metaltræthed havde måske indfundet sig. Men nu er hun tilbage. Er der nogen der har besøgt hende for nyligt og kan bringe lys over dagsformen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en rigtig køn pige, 

betalte for kys dog var det tydeligt hun ikke gad det, samt ønsket hun bare og blive taget i doggy sp det var overstået , var sku en halv flad oplevelse.   Men kan jo være hun har fået lysten igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg tidligere har beskrevet fra et besøg i Vejle. Hun er vistnok kørt træt. Trænger til en pause eller ferie. 

Men skam da hun ellers er et dejligt haps. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...