Hop til indhold
Pite

Nye Medlemmer

Recommended Posts

Hej

Var det ikke en ide, at nye medlemmer kun skal kunne kommenter andres indlæg i de første 14 dage ?

Eller sagt på en anden måde, at havde været medlem i 14 dage inden de kan starte en Ny Tråd.

Så vi slipper for, de anmelderes, der ligner reklamer, skrevet af person der har været medlem i få minutter.

God søndag

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Pite

Problematikken er helt reel, og umiddelbart kan det synes som et godt forslag. Udfordringen er, set med mine øjne, at anmeldelserne er det bærende element for forum. Jeg ved det ikke, men mon ikke de fleste er startet som bruger med en anmeldelse eller en efterlysning? Hvis man forestiller sig at man skal oprette sig, men herefter først kan skrive en anmeldelse efter 14 dage, tror jeg at man vil tabe nye brugere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 45 minutter siden:

Så vi slipper for, de anmelderes, der ligner reklamer, skrevet af person der har været medlem i få minutter.

Muligvis en ide. Ikke helt dum faktisk men som @Finn1101 ganske rigt skriver så risikerer man at man taber en række nye medlemmer. Men på den anden side er man vel heller ikke interesseret i medlemmer for en hver pris? Medelemmer/bruger bidrager jo ikke direkte med økonomi til sitet, så det kan i hvert fald ikke være en faktor.

@Pite Er der nogle indlæg specifikt der har givet anledning til din tråd? Synes selv jeg har observeret et par meget aktive nye medlemmer hen over weekenden der skrev og kommenterede og nu har en 10-15 indlæg bag sig og således ikke springer i øjnene som "spritnye"

Venligst og med ønsket om en god søndag til alle :)

Dk fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som nyt medlem kan jeg da sige at personligt ville jeg stadig have oprettet mig, selv med 7-14 dages "karantæne"

Jeg havde fuldt med fra sidelinjen længe inden jeg skrev min første tråd, og den ekstra uge eller 2 ville ikke have gjort en forskel.

Men syntes samtidig også vi skal passe på med ikke at male fanden på væggen. 

Jeg blev således beskyldt for at være "fake" efter min anden anmeldelse, fordi jeg lavede 2 styk på 2 dage, og pigerne var hurtige til at bruge dem på deres annoncer.

Også selvom der ikke var nogen sammenhæng mellem de to piger, og det er altså ikke en fed velkomst at få som nyt medlem, bare fordi man er lidt entusiastisk :)

God søndag til alle-

Redigeret af James B

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 4 timer siden:

Muligvis en ide. Ikke helt dum faktisk men som @Finn1101 ganske rigt skriver så risikerer man at man taber en række nye medlemmer. Men på den anden side er man vel heller ikke interesseret i medlemmer for en hver pris? Medelemmer/bruger bidrager jo ikke direkte med økonomi til sitet, så det kan i hvert fald ikke være en faktor.

@Pite Er der nogle indlæg specifikt der har givet anledning til din tråd? Synes selv jeg har observeret et par meget aktive nye medlemmer hen over weekenden der skrev og kommenterede og nu har en 10-15 indlæg bag sig og således ikke springer i øjnene som "spritnye"

Venligst og med ønsket om en god søndag til alle :)

Dk fyr

Syntes der på det sidste har været nogle stykker, der smager af ren reklame. Der bliver kun brugt korte sætninger, der er ingen samlet beskrivelse, af oplevelsen/besøget.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 45 minutter siden:

Syntes der på det sidste har været nogle stykker, der smager af ren reklame. Der bliver kun brugt korte sætninger, der er ingen samlet beskrivelse, af oplevelsen/besøget.

Pite

Så er det jo bare at indrapportere dem ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der jo heller ikke alle der er lige gode til at skrive sådan en anmeldelse som andre . For mig er det nok med det væsentlige så behøver ikke en helsides anmeldelse  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Pite skrev, for 7 timer siden:

Var det ikke en ide, at nye medlemmer kun skal kunne kommenter andres indlæg i de første 14 dage ?

Joooo....eller når profiler runder +1000 indlæg lukkes for muligheden for posteringer, for at undgå den øgede demens tendens, samt at give profilen en mulighed for et liv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 9 minutter siden:

Joooo....eller når profiler runder +1000 indlæg lukkes for muligheden for posteringer, for at undgå den øgede demens tendens, samt at give profilen en mulighed for et liv :)

Den var god :-)

Du har bestemt en pointe der!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 28 minutter siden:

Det er jo let nok at holde antallet af indlæg nede, når man skifter profil :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 13 timer siden:

Hej

Eller sagt på en anden måde, at havde været medlem i 14 dage inden de kan starte en Ny Tråd.

God søndag

Pite

Hvis man skulle indføre nogle stramninger synes godt at der kan argumenteres for

1) Der kan ikke skrives noget som helst de første 48 timer,  det vil nedsætte fristelsen for lige at lave en ekstra profil, for at skrive noget i en aktuel tråd, som man åbenbart ikke helt ved stå ved.

2) Det kunne sådan set også være en god at der ikke kan oprettes nye tråde (anmeldelser) før man har lavet et passende antal indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 26 minutter siden:

Hvis man skulle indføre nogle stramninger synes godt at der kan argumenteres for

1) Der kan ikke skrives noget som helst de første 48 timer,  det vil nedsætte fristelsen for lige at lave en ekstra profil, for at skrive noget i en aktuel tråd, som man åbenbart ikke helt ved stå ved.

Det er et super forslag.

Hvis man er tilpas opsat på at poste en god anmeldelse af en pige selv det er ens første skriv herinde, kan man nok også vente de 48 timer. Ulempen er at det kan en pige/bagmand der ønsker at komme med en falsk anmeldelse eller promovere sig selv nok også. Men dumsmarte bemærkninger og her-og-nu deltagelse i en specifik tråd undgås nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...