Hop til indhold
Guest MissMe

Sugardating priser

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren
MissMe skrev, for 2 minutter siden:

Tak for mange svar.

Egentlig havde jeg først takket nej tak, for synes det er fresh tage afsted med én man ikke kender, og han tilbød så kemi date i dag.

Det intime er op til om der er kemi, personligt ville jeg da håbe på en sjov tur og det giver sig selv.

Men der hvor jeg så synes det var lidt skrabet, har for ikke så længe siden været i Berlin, og det er en billig tur og så med middag, er det jo ikke meget mere end hvad alm dates er, og så for en meget længere date, og hvis det intime kommer oveni, ligger det jo ret lavt så. 

Var det noget rejse med kæmpe udgifter som hotel og dyr flybillet, synes jeg det fint med mindre sugar, hvad endten det er i cash, oplevelser eller shopping. Om sugar er på den ene eller anden måde, kommer lidt på det samme, i min verden.

Fint nok og gode betragtninger, beslut dig for hvad du vil have for sex, og inddrag ikke hotel og flybillet og middag i ligningen, for det har du leveret dit gode selskab for, uden sex. Der er GP der sælger overnatning med tre gange sex for 5000/6000 kroner men du kan vælge en anden pris. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, Lige nu:

Jeg ved det virkeligt ikke.... der er mange ting som spiller ind.

En overnatning med en profil er ca 8000 ?

Så derfor skrev jeg mit forslag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe

Jeg synes den er svær, men forventer ikke de 5-8000,- nævnt men ihvertfald mere end middag og fly, på sugardating tager jeg skriv helt bogstaveligt, så forventer ikke shopping eller lommepenge, hvis det ikke er nævnt, han skrev i går, så skulle lige tygge på den.

Er der klart også for de gode oplevelser, men synes heller ikke et langt møde skal ende på værdi under de alm møder, lige meget hvor god kemi der måtte være, må man forvente begge sider spiller spillet, og man ikke ender i et saltet tilbud 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
Alkoholikeren skrev, for 45 minutter siden:

Fint nok og gode betragtninger, beslut dig for hvad du vil have for sex, og inddrag ikke hotel og flybillet og middag i ligningen, for det har du leveret dit gode selskab for, uden sex. Der er GP der sælger overnatning med tre gange sex for 5000/6000 kroner men du kan vælge en anden pris. 

Jeg er også meget til de klare linjer, og forventer kun det der er lige præcis skrevet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
Inpulamea skrev, for 5 timer siden:

?????

What, mindst 10.000 og 30% af beløbet i forskud + 4000 til shopping?

For en rengøringsdame/nettokassedame, der leger sugarbabe?

Hun skal da være glad at manden tager hende til Berlin.

Jesus Christ

Jeg er hverken nettodame eller rengøringsdame

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

Tja missme, du skal beslutte om du vil tage muligheden eller lad være, og mon ikke din daddy har bagtanker med dig og ham i Berlin og i lejlighed....og han gerne vil afregne så lidt som muligt for intimitet, og ikke betale noget mere end drinks middag transport for blot selskab..sæt pris og ydelse, og få penge på mobil pay inden fly afgang.

god tur

Alko

Ja, enig regner også med det er all inclusive og ikke kun mit gode selskab alene, og derved skal en bedre aftale til 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

48 timers ‘arbejde’ for en kassedame løber alligevel op i en del. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
xo-nix skrev, for 1 time siden:

Kære @MissMe

Har du mødt ham før? Jeg ville som udgangspunkt ikke kaste mig ud i rejse+overnatning med en som jeg kun havde skrevet med. Hvad hvis I slet ikke kan tale sammen? Hvad hvis han ikke er som han giver udtryk for på skrift?

Jeg har været en del på sugardaters i perioder og er stor fan af at være helt åben og ærlig om forventninger og forestillinger.

Jeg vil klart anbefale dig at få afklaret med fyren hvad I hver især ønsker og forestiller jer. Hvis fyren ikke tænker at give dig mere end det du har skitseret, vil det være super ærgerligt hvis du først tager det op med ham i Berlin.

Med mindre det er en Berlinsk Noma og du flyver i privatfly, så tænker jeg også at du skal have noget mere, men prisen må være hvad I sammen kan finde ud af - og måske også afhængig af om I går op og ned af hinanden i 24 timer og sover sammen, eller om du kun lige ses med ham til spisning og overnatning (i eget værelse).

Jeg har selv haft en skøn 24-timers date med en flot og ung polsk sugarbabe, hvor jeg betalte fly, hotel, mad mv. og gav ca 3000 kr. i lommepenge.

Jeg tænker også den deal du havde der er ret passende, jeg er til de rene linjer, og vil ikke tage afsted og se det an.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

48 timers ‘arbejde’ for en kassedame løber alligevel op i en del. 

Lige præcis hvis man var kassedame eller hvad som helst andet, kan jo selv tage derned forholdsvis billigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
Den grå skrev, for 2 timer siden:

Du må jo afgøre med dig selv, om du er prostitueret eller sugarbabe, men det lyder som om, du allerede har besluttet det

Jeg er personligt ligeglad med hvordan man vil definere en sugarbabe, begge sider ved hvad de går ind til, der så kan aftales på mange måder.

Jeg er der også for gode oplevelser og ukompliceret sex, men derfor kan man godt følge nogle standarder, ingen af siderne skal tages ved næsen

Lige så vel som der er useriøse sugarbabes, er der også useriøse sugardaddys på en freebees, tror alle tager deres forbehold 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
MissMe skrev, for 4 minutter siden:

Lige præcis hvis man var kassedame eller hvad som helst andet, kan jo selv tage derned forholdsvis billigt

@MissMe du  får  turen, kost   og  logi for  dit  selskab.  

Du  må  gøre  op  med  dig  selv om  du  har  lyst til at  tilbringe  din  tid  sammen med en  fremmed  mand,  og  om  du  har  yderligere  forventninger  ift  gaver  eller  cool  cash.  Bed  om  det du  ønsker  eller  spørg  ham  om  han  vil  forkæle  dig   økonomisk.

Som  sugarbabe kan  du  efter  min  overbevisning  ikke  forlange  timepriser.

Ønsker dig  en  god  tur,  hvis  du  tager afsted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Det bestemmer hun vel selv tænker jeg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

@MissMe du  får  turen, kost   og  logi for  dit  selskab.  

Du  må  gøre  op  med  dig  selv om  du  har  lyst til at  tilbringe  din  tid  sammen med en  fremmed  mand,  og  om  du  har  yderligere  forventninger  ift  gaver  eller  cool  cash.  Bed  om  det du  ønsker  eller  spørg  ham  om  han  vil  forkæle  dig   økonomisk.

Ønsker dig  en  god  tur,  hvis  du  tager afsted. 

Forventer heller ikke timepris, slet ikke

Men kan mærke den nuværende deal for lidt, for flere dage.

Rejseaftaler har jeg ikke haft før, men de skal ihvertfald ikke ende mindre end alm dates, hvilket to dage for flybillet og middag vil gøre.

Jeg har lige nu skrevet pænt nej tak, og han spørger om jeg vil en anden gang, eller med ud og spise, jeg har specificeret at jeg synes flybillet og middag er for lidt, for en længere sugardate.

Som udgangspunkt kan de tilbyde som de lyster og man kan sige ja tak eller nej tak, jeg er nok mere direkte i de alm aftaler.

Det er som sådan ikke fordi alt skal have en bestemt værdi, men der er jo sparet hotel for privat ophold, og så er det lidt en billig omgang om der er god kemi og mere intimt involveret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Det bestemmer hun vel selv tænker jeg...

Selvfølgelig gør  hun  det  - jeg  har  også  skrevet  at  det  er  min  overbevisning/holdning til  sugardating konceptet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Inpulamea skrev, for 6 timer siden:

For en rengøringsdame/nettokassedame, der leger sugarbabe?

Hvad bilder du dig ind, både kassedamer og rengøringsdamer passer sgu et job, og mange er sgu da super søde og rare, bare fordi du er en lille underordnet bitter indebrændt ikke lendende funktionær i det offentlige i jobtræning på et lille landsby bibliotek, behøver du ikke at føle dig bedre end alle andre...skam dig og styr dig...hav respekt og anerkend at nogen gider passe jobbbet i netto eller rengøringen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
psps skrev, for 6 timer siden:

mindst 10000 og måske 3 til 4000 oveni til shopping

og det er mindst

sørg for du har en returbillet i hånden, inden du tager afsted, så du kan komme hjem hvis det hele kikser og mindst 1/3 i forskud

Så meget forventer jeg ikke, lad os bare være realistisk, vil en sugardaddy betale det, vil det nok være en med det halve af min alder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror personligt at en aftale uanset prisen, hvor det kommer an på kemien under turen til Berlin, om samværet inkluderer sex eller ikke, vil udgøre en alt for stor risiko for at der opstår en dårlig stemning mellem begge parter på turen.

Som kan forvandle en potentiel gensidig fornøjelig tur, til en belastning for begge parter.

Jeg tror ikke at du kan tage det for pålydende hvis en mand, der har begrænsede midler til at honorere dit selskab, giver udtryk for at det er ok, hvis I under turen ikke dyrker sex.

Tror simpelthen ikke på, at der ikke består en skjult dagsorden om at få så meget som muligt ud af dit selskab, herunder sexuelt samvær for så lille en udgift som muligt.

Kort og godt, efter min mening bør du ikke indgå nogen aftale, der ikke indbefatter at du har accepteret at dyrke sex med ham, og at han har accepteret din pris for det.

Accepterer han ikke denne præmis, så drop enhver tanke om at tage på den tur sammen med ham.

Jeg har selv begrænset råd til en sådan tur, og jeg kunne ikke drømme om at give udtryk for at det er ok med mig, hvis ikke vi dyrker sex sammen på en tur

Derfor vil jeg aldrig foreslå en sådan tur, som jeg sagtens kunne få råd til at betale for 2 personer, hvis det bare er fly, hotel og ophold, men for de penge vil jeg kunne få en FKK weekend i stedet alene, og i min verden vil det derfor være tosset bare at betale en kvinde for 2 dages platonisk selskab uden sex :?

Det er meget muligt at en tur inklusiv sex til den aftalte pris, også kan ende op med at udgøre en blandet fornøjelse for dig, men så har du da i det mindste fået det betalt, alt inclusive.

Så vil det nok også være noget nemmere at stå turen igennem.

Jeg tror aldrig at en mand med de fornødne ressourcer til at betale for at I begge går all in på en sådan tur, vil foreslå en præmis, hvor det kommer an på kemien undervejs om I har sex sammen eller ikke, han vil ganske enkelt betale det det nu en gang koster inklusiv sex.

Glædespiger der tager  7- 8000 kr for en hel nat, 15000 kr for 24 timer, som man ser det annonceret, tror jeg også er helt indstillet på at en langtids seance, kan vise sig mindre fornøjeligt for hende, end hun helst håber på det når aftalen indgås.

Men hun er sikkert  bare dygtig nok til at spille spillet, og holde masken, så længe aftalen helt grundlæggende overholdes af manden under samværet med ham.

Der skal nok være en en del velhavere som har vinket glad og tilfreds farvel til pigen, efter sådan en oplevelse, mens pigen på vej hjem bare trækker vejret lettet over at det er overstået, og som først og sidst glæder sig over de mange penge i kolde kontanter, som det har kastet af sig.

Lidt anderledes er det forhåbentlig med sugardating, egentlige amatørpiger, kemi dates og kombi aftaler om beværtning inklusiv sex, hvor pigen ingen udgifter har selv, og det derfor forhåbentlig ofte er opnåelig for mænd med almindelige indtægter.

Jeg har selv oplevelsen til gode, og håber på at gøre forsøget på et sugardating site en gang til efteråret.

Men jeg tager mig til hovedet over alle de pige profiler, som skriver noget i retning af ingen sex, men det skal nok blive hyggeligt alligevel i mit selskab.

Men de tager sig dyrt betalt, de forventer ihvertfald at de kan det, og om de kan det hos nogle mænd skal jeg lade være usagt.

Men i verden er det simpelthen for tåbeligt at skrive sådan i en profil.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
MissMe skrev, for 9 minutter siden:

Så meget forventer jeg ikke, lad os bare være realistisk, vil en sugardaddy betale det, vil det nok være en med det halve af min alder :D

Din alder burde ikke have nogen betydning - hvis han har valgt at lige dig, er hans smag...så er det jo fordi at han tænder på kvinder med din alder :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
Rejsenetværk skrev, for 10 minutter siden:

Jeg tror personligt at en aftale uanset prisen, hvor det kommer an på kemien under turen til Berlin, om samværet inkluderer sex eller ikke, vil udgøre en alt for stor risiko for at der opstår en dårlig stemning mellem begge parter på turen.

Som kan forvandle en potentiel gensidig fornøjelig tur, til en belastning for begge parter.

Jeg tror ikke at du kan tage det for pålydende hvis en mand, der har begrænsede midler til at honorere dit selskab, giver udtryk for at det er ok, hvis I under turen ikke dyrker sex.

Tror simpelthen ikke på, at der ikke består en skjult dagsorden om at få så meget som muligt ud af dit selskab, herunder sexuelt samvær for så lille en udgift som muligt.

Kort og godt, efter min mening bør du ikke indgå nogen aftale, der ikke indbefatter at du har accepteret at dyrke sex med ham, og at han har accepteret din pris for det.

Accepterer han ikke denne præmis, så drop enhver tanke om at tage på den tur sammen med ham.

Jeg har selv begrænset råd til en sådan tur, og jeg kunne ikke drømme om at give udtryk for at det er ok med mig, hvis ikke vi dyrker sex sammen på en tur

Derfor vil jeg aldrig foreslå en sådan tur, som jeg sagtens kunne få råd til at betale for 2 personer, hvis det bare er fly, hotel og ophold, men for de penge vil jeg kunne få en FKK weekend i stedet alene, og i min verden vil det derfor være tosset bare at betale en kvinde for 2 dages platonisk selskab uden sex :?

Det er meget muligt at en tur inklusiv sex til den aftalte pris, også kan ende op med at udgøre en blandet fornøjelse for dig, men så har du da i det mindste fået det betalt, alt inclusive.

Så vil det nok også være noget nemmere at stå turen igennem.

Jeg tror aldrig at en mand med de fornødne ressourcer til at betale for at I begge går all in på en sådan tur, vil foreslå en præmis, hvor det kommer an på kemien undervejs om I har sex sammen eller ikke, han vil ganske enkelt betale det det nu en gang koster inklusiv sex.

Glædespiger der tager  7- 8000 kr for en hel nat, 15000 kr for 24 timer, som man ser det annonceret, tror jeg også er helt indstillet på at en langtids seance, kan vise sig mindre fornøjeligt for hende, end hun helst håber på det når aftalen indgås.

Men hun er sikkert  bare dygtig nok til at spille spillet, og holde masken, så længe aftalen helt grundlæggende overholdes af manden under samværet med ham.

Der skal nok være en en del velhavere som har vinket glad og tilfreds farvel til pigen, efter sådan en oplevelse, mens pigen på vej hjem bare trækker vejret lettet over at det er overstået, og som først og sidst glæder sig over de mange penge i kolde kontanter, som det har kastet af sig.

Lidt anderledes er det forhåbentlig med sugardating, egentlige amatørpiger, kemi dates og kombi aftaler om beværtning inklusiv sex, hvor pigen ingen udgifter har selv, og det derfor forhåbentlig ofte er opnåelig for mænd med almindelige indtægter.

Jeg har selv oplevelsen til gode, og håber på at gøre forsøget på et sugardating site en gang til efteråret.

Men jeg tager mig til hovedet over alle de pige profiler, som skriver noget i retning af ingen sex, men det skal nok blive hyggeligt alligevel i mit selskab.

Men de tager sig dyrt betalt, de forventer ihvertfald at de kan det, og om de kan det hos nogle mænd skal jeg lade være usagt.

Men i verden er det simpelthen for tåbeligt at skrive sådan i en profil.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Han virker ret fredsforladelig, og søger selskab til turen, hvor han skal kigge til sin lejlighed dernede, tror han skriver sex er op til kemi, for at give udtryk for man ikke skal, hvis man ikke har lyst. Selv forventer jeg da det er noget, hvor man har lyst til sex.

Men ja givet det skal være aftalt hvis det er inkluderet, er der god kemi, kan man da nå lidt på to dage, og så er ophold alene en discount udgave, i forhold til alm møder. 

Sugardating kan være svært, det helt klassiske er der ikke så meget af som direkte aftaler for cash, og nogle mænd er meget direkte i ønsker og tilbud, mens andre er mere forsigtige, for at ikke skræmme væk. 

Tror ikke umiddelbart han mangler noget, hvis han har ekstra lejlighed i Berlin, de er pænt dyre. 

Personligt er jeg der ikke kun for business men for det hele, og laver det jeg har lyst til, og kan sagtens sige  nej tak til gode tilbud, jeg ikke har lyst til, men selvfølgeligfølgelig igen også en grund til sugardating frem for dating.dk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

Din alder burde ikke have nogen betydning - hvis han har valgt at lige dig, er hans smag...så er det jo fordi at han tænder på kvinder med din alder :-) 

Ja rigtig og slet ikke alle der går efter de helt unge, men alligevel :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe

Update jeg har takket nej tak, han vendte tilbage, efter jeg skrev jeg synes det røg under min. standard, lidt skriven frem og tilbage, og han spørger om pris, jeg siger 3000,- og han skriver der selvfølgelig også er gode oplevelser om aftenen, han spørger om han kan komme med bud, hvis jeg stadig var interesseret, og han foreslår 1500,- 

Det synes jeg er for lidt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissMe skrev, for 3 timer siden:

Tak for mange svar.

Egentlig havde jeg først takket nej tak, for synes det er fresh tage afsted med én man ikke kender, og han tilbød så kemi date i dag.

Det intime er op til om der er kemi, personligt ville jeg da håbe på en sjov tur og det giver sig selv.

Men der hvor jeg så synes det var lidt skrabet, har for ikke så længe siden været i Berlin, og det er en billig tur og så med middag, er det jo ikke meget mere end hvad alm dates er, og så for en meget længere date, og hvis det intime kommer oveni, ligger det jo ret lavt så. 

Var det noget rejse med kæmpe udgifter som hotel og dyr flybillet, synes jeg det fint med mindre sugar, hvad endten det er i cash, oplevelser eller shopping. Om sugar er på den ene eller anden måde, kommer lidt på det samme, i min verden.

Hahahahahahahahaha....Jesus Christ..Nu er det for billigt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
MissMe skrev, for 8 minutter siden:

Update jeg har takket nej tak, han vendte tilbage, efter jeg skrev jeg synes det røg under min. standard, lidt skriven frem og tilbage, og han spørger om pris, jeg siger 3000,- og han skriver der selvfølgelig også er gode oplevelser om aftenen, han spørger om han kan komme med bud, hvis jeg stadig var interesseret, og han foreslår 1500,- 

Det synes jeg er for lidt..

Det er  jeg  enig  med dig i. 

Mon  han  finder  en  der har  lyst  til  at tilbringe  tid  med  ham  for  1500 kr i flere  dage.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Hvad bilder du dig ind, både kassedamer og rengøringsdamer passer sgu et job, og mange er sgu da super søde og rare, bare fordi du er en lille underordnet bitter indebrændt ikke lendende funktionær i det offentlige i jobtræning på et lille landsby bibliotek, behøver du ikke at føle dig bedre end alle andre...skam dig og styr dig...hav respekt og anerkend at nogen gider passe jobbbet i netto eller rengøringen...

Jeg er faktisk en EU borger med en årlig løn på cirka 1 million.

Og pisser på janteloven.

Wtf dude...Er I gået fra forstanden?

HVIS det var en ung og lækker ung pige, med modelansigt og toplækker krop, ja, kunne det godt tænkes, men ikke én snart 40 år gammel husmor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MissMe
Inpulamea skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er faktisk en EU borger med en årlig løn på cirka 1 million.

Og pisser på janteloven.

Wtf dude...Er I gået fra forstanden?

HVIS det var en ung og lækker ung pige, med modelansigt og toplækker krop, ja, kunne det godt tænkes, men ikke én snart 40 år gammel husmor.

Er overhovedet ikke husmor, eller mor for den sags skyld, har set kvinde siden, og ligger i den gode ende i min kategori, og flere gange fået afvide jeg er pænere i virkeligheden end billeder, er i sporty god form, så ingen husmor her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...