Guest MissMe Skrevet 12. August, 2018 Jeg er på sugardating, som kvinde kan det jo nogengange være lidt svært hvad man skal behandle forskellige tilbud, har ikke en færdig prisliste, de alm dates er sådan lige til og nemme at afstemme, og jeg er der lige så meget for gode oplevelser som sugar, men når vi er der spilles spillet jo. Så lige nu er der et tilbud til en Berlin tur to dage, manden har selv lejlighed der, så der er billet, middag og sjov ude. Han har ikke skrevet noget om sugar cash eller shopping. Og er der ikke kemi til intimt kan man sove alene. Men på sugardating kan det nogengange, være svært at vide hvad der præcist menes, så jeg tager det bogstaveligt det der er skrevet, og så er en flybillet og middag jo ret skrabet for et langt møde, i forhold til alm møder. Hvordan ville i synes sådan et arrangement skulle være, jeg er ikke en af de helt unge, med tårnhøje priser, og jeg er i slutningen af 30'erne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 12. August, 2018 (edited) mindst 10000 og måske 3 til 4000 oveni til shopping og det er mindst sørg for du har en returbillet i hånden, inden du tager afsted, så du kan komme hjem hvis det hele kikser og mindst 1/3 i forskud Redigeret 12. August, 2018 af psps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Inpulamea 37 Skrevet 12. August, 2018 psps skrev, for 9 minutter siden: mindst 10000 og måske 3 til 4000 oveni til shopping og det er mindst sørg for du har en returbillet i hånden, inden du tager afsted, så du kan komme hjem hvis det hele kikser og mindst 1/3 i forskud ????? What, mindst 10.000 og 30% af beløbet i forskud + 4000 til shopping? For en rengøringsdame/nettokassedame, der leger sugarbabe? Hun skal da være glad at manden tager hende til Berlin. Jesus Christ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 12. August, 2018 Øh - nyd turen og se hvad der falder af i forkælelse/sugar... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 12. August, 2018 psps skrev, for 2 timer siden: mindst 10000 og måske 3 til 4000 oveni til shopping og det er mindst sørg for du har en returbillet i hånden, inden du tager afsted, så du kan komme hjem hvis det hele kikser og mindst 1/3 i forskud I Euro eller danske kroner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 12. August, 2018 MissMe skrev, for 5 timer siden: Jeg er på sugardating, som kvinde kan det jo nogengange være lidt svært hvad man skal behandle forskellige tilbud, har ikke en færdig prisliste, de alm dates er sådan lige til og nemme at afstemme, og jeg er der lige så meget for gode oplevelser som sugar, men når vi er der spilles spillet jo. Så lige nu er der et tilbud til en Berlin tur to dage, manden har selv lejlighed der, så der er billet, middag og sjov ude. Han har ikke skrevet noget om sugar cash eller shopping. Og er der ikke kemi til intimt kan man sove alene. Men på sugardating kan det nogengange, være svært at vide hvad der præcist menes, så jeg tager det bogstaveligt det der er skrevet, og så er en flybillet og middag jo ret skrabet for et langt møde, i forhold til alm møder. Hvordan ville i synes sådan et arrangement skulle være, jeg er ikke en af de helt unge, med tårnhøje priser, og jeg er i slutningen af 30'erne. Tja missme, du skal beslutte om du vil tage muligheden eller lad være, og mon ikke din daddy har bagtanker med dig og ham i Berlin og i lejlighed....og han gerne vil afregne så lidt som muligt for intimitet, og ikke betale noget mere end drinks middag transport for blot selskab..sæt pris og ydelse, og få penge på mobil pay inden fly afgang. god tur Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nissens 51 Skrevet 12. August, 2018 Du får alt betalt. Rejse, ophold og oplevelser. Hvis du synes det er fedt så er det max 1000 kr pr. dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 12. August, 2018 Jeg tænker at den pågældende Sugardaddy har en forventning om at hun er frisk og ‘på’.... Hvad nu hvis hans selskab i virkeligheden er drøn kedeligt ? Skal hun så sige ‘pyt jeg fik en skrækkelig tur gratis til berlin’ ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 221 Skrevet 12. August, 2018 Du må jo afgøre med dig selv, om du er prostitueret eller sugarbabe, men det lyder som om, du allerede har besluttet det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 221 Skrevet 12. August, 2018 Trinetease skrev, for 1 minut siden: Jeg tænker at den pågældende Sugardaddy har en forventning om at hun er frisk og ‘på’.... Hvad nu hvis hans selskab i virkeligheden er drøn kedeligt ? Skal hun så sige ‘pyt jeg fik en skrækkelig tur gratis til berlin’ ? Ja, eller skrive et beløb. Der er ikke regler for, hvad en sugarbabe skal have, eller for, hvad hun skal yde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 12. August, 2018 Den grå skrev, for 7 minutter siden: Du må jo afgøre med dig selv, om du er prostitueret eller sugarbabe, men det lyder som om, du allerede har besluttet det Hvad er forskellen ? Om du bliver betalt i Berlin ture og støvler eller kontanter - same same.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 221 Skrevet 12. August, 2018 Trine, du har jo valgt, så jeg forstår godt, at du ikke forstår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 12. August, 2018 Rejse, ophold, middage, gå ud, shopping hvis det er det og 3 klik - blot min egen verden - dvs er, hvad jeg ofrede for en sød kvindes selskab for 3 dage - (havde leget et par gange før (3 klik for tre timer), så var gensidigt trygge - jeg havde en annoncelight-annonce på (sobert sprog og 'bid' med det samme) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 12. August, 2018 Den grå skrev, for 15 minutter siden: Der er ikke regler for, hvad en sugarbabe skal have, eller for, hvad hun skal yde Nej, men er der regler for andre, jeg er sikker på at, de der med åbne øjne selv vælger at sælge en seksuel tjenesteydelse, selv definerer hvad de vil være med til, med uden kondom, anal eller ej, o.s.v også selv er i stand til at sætte prisen, høj eller lav eller jævn, jeg er sikker på at den afklarede selvstændige kvinde ved at alle beslutninger i denne samenhæng også har betydning for hende...så nej der er ikke regler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. August, 2018 Den grå skrev, for 10 minutter siden: Trine, du har jo valgt, så jeg forstår godt, at du ikke forstår Det er hun så ikke den eneste der ikke gør..... Men måske du så kan forklare os der ikke forstår hvad forskellen på at blive betalt i støvler og rejser og kontanter er?? For vi er jo enige om at begge dele er betaling, håber jeg. Det er jo ikke en buket blomster som værtindegave vi tager..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 12. August, 2018 @Den grå Så hvis jeg bliver betalt i støvler og tasker så er jeg ikke en rigtig GP mere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 221 Skrevet 12. August, 2018 Trinetease skrev, for 7 minutter siden: @Den grå Så hvis jeg bliver betalt i støvler og tasker så er jeg ikke en rigtig GP mere ? Forskellen er for mig at se, om målet er at få en ydelse eller en oplevelse. At langt de fleste er der for at få en ydelse, det betyder ikke, at de alle er der af den grund. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 433 Skrevet 12. August, 2018 Kære @MissMe Har du mødt ham før? Jeg ville som udgangspunkt ikke kaste mig ud i rejse+overnatning med en som jeg kun havde skrevet med. Hvad hvis I slet ikke kan tale sammen? Hvad hvis han ikke er som han giver udtryk for på skrift? Jeg har været en del på sugardaters i perioder og er stor fan af at være helt åben og ærlig om forventninger og forestillinger. Jeg vil klart anbefale dig at få afklaret med fyren hvad I hver især ønsker og forestiller jer. Hvis fyren ikke tænker at give dig mere end det du har skitseret, vil det være super ærgerligt hvis du først tager det op med ham i Berlin. Med mindre det er en Berlinsk Noma og du flyver i privatfly, så tænker jeg også at du skal have noget mere, men prisen må være hvad I sammen kan finde ud af - og måske også afhængig af om I går op og ned af hinanden i 24 timer og sover sammen, eller om du kun lige ses med ham til spisning og overnatning (i eget værelse). Jeg har selv haft en skøn 24-timers date med en flot og ung polsk sugarbabe, hvor jeg betalte fly, hotel, mad mv. og gav ca 3000 kr. i lommepenge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 12. August, 2018 Trinetease skrev, for 9 minutter siden: @Den grå Så hvis jeg bliver betalt i støvler og tasker så er jeg ikke en rigtig GP mere ? Trine en Mikael Kors taske og et par ilse Jacobsen støvler tror det er nemmere at komme med cash, men ja en GP er GP hvis der er naturaliebetaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 12. August, 2018 Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden: Trine en Mikael Kors taske og et par ilse Jacobsen støvler tror det er nemmere at komme med cash, men ja en GP er GP hvis der er naturaliebetaling Jeg tror du har ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 12. August, 2018 Trinetease skrev, for 39 minutter siden: Hvad er forskellen ? Om du bliver betalt i Berlin ture og støvler eller kontanter - same same.... Der er ingen forskel det er stadigt noget for noget, lige som alt andet i livet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 12. August, 2018 Trinetease skrev, for 44 minutter siden: Hvad er forskellen ? Om du bliver betalt i Berlin ture og støvler eller kontanter - same same.... Så hvad skal hun tage for to dage og nætter ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MissMe Skrevet 12. August, 2018 Tak for mange svar. Egentlig havde jeg først takket nej tak, for synes det er fresh tage afsted med én man ikke kender, og han tilbød så kemi date i dag. Det intime er op til om der er kemi, personligt ville jeg da håbe på en sjov tur og det giver sig selv. Men der hvor jeg så synes det var lidt skrabet, har for ikke så længe siden været i Berlin, og det er en billig tur og så med middag, er det jo ikke meget mere end hvad alm dates er, og så for en meget længere date, og hvis det intime kommer oveni, ligger det jo ret lavt så. Var det noget rejse med kæmpe udgifter som hotel og dyr flybillet, synes jeg det fint med mindre sugar, hvad endten det er i cash, oplevelser eller shopping. Om sugar er på den ene eller anden måde, kommer lidt på det samme, i min verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 12. August, 2018 psps skrev, for 20 minutter siden: Så hvad skal hun tage for to dage og nætter ? Det bestemmer hun da selv, hvad hun kan få hjem...markedet du ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 12. August, 2018 psps skrev, for 17 minutter siden: Så hvad skal hun tage for to dage og nætter ? Jeg ved det virkeligt ikke.... der er mange ting som spiller ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg