Hop til indhold
DK fyr 34

Højt at flyve....dybt at falde

Recommended Posts

Guest Sparkster
brainfred skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har en tese om, at mænd starter med at købe sex pga. depression/ulykkelighed.

Må sige, at Ullrich er et klasse eksempel herpå.

Det er tror jeg nu ikke omfatter størstedelen... jeg begyndte fordi jeg var singel og havde lyst til sex ;) 

Ulrich skal nok ikke bruges som argument for ovenstående tese :) der er sindsygt mange faktorer der kan have indflydelse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Sparkster skrev, for 10 minutter siden:

Det er tror jeg nu ikke omfatter størstedelen... jeg begyndte fordi jeg var singel og havde lyst til sex ;) 

Ulrich skal nok ikke bruges som argument for ovenstående tese :) der er sindsygt mange faktorer der kan have indflydelse :) 

Jeg tænker også at hans forbrug alkohol og stoffer kan spille en del ind... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har da vel ikke rigtig noget med glædes piger at gøre?!

Men nok mere at han er en af de eneste doping dømte ryttere, som ikke er blevet taget til nåde i / af hans hjemland (har jeg læst) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må ikke være nemt at være hele Tysklands helt, for så senere at være udskud som ingen vil have med at gøre, når man bare gjorde som alle de andre. 

Tror aldrig han har haft det nemt. Kan huske når han startede sæsonen 10 kg for tyk for så at kæmpe sig ned i vægt og i form. 

Men et talent der var han. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
brainfred skrev, for 3 timer siden:

Jeg har en tese om, at mænd starter med at købe sex pga. depression/ulykkelighed.

Må sige, at Ullrich er et klasse eksempel herpå.

Jeg vil nu mene at du burde kalde din tese for hypotese, idet jeg startede med købesex af ren og skær nysgerrighed, og en stor lyst til at betræde dette univers. Jeg har ikke set mig tilbage efter den første oplevelse, og der har været mange lige siden. Så at påstå at (alle) mænd starter med købesex pga. depression eller ulykkelighed er forkert.

Om Jan Ullrich er startet med at købe sex på det grundlag kan jeg ikke udtale mig om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er altså trist at se og læse om, han var en klasse rytter i sin storheds tid, og hverken mere eller mindre dopet end alle de andre.

Og at blive tvangsindlagt på psykiatrisk, efter at have forsøgt at kvæle et andet menneske må da siges at være bunden af hans mangeårige nedtur.

brainfred skrev, for 3 timer siden:

Den tese må du gerne selv beholde.

Jeg er hverken ulykkelig eller lider af depression.

Men nyder bare sex uden forpligtelser og en masse bøvl :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
brainfred skrev, for 6 timer siden:

Nope. Det er for at undgå det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Haxel

Der er flere grunde til at starte med at købe sex, selv startede jeg af nysgerrighed da jeg var 18 og endnu ikke havde prøvet. Jeg er fortsat lige siden da jeg har været single hele mit liv, og jeg har også brugt det som middel mod depression og stress, der er flere grunde til at købe sex, man kan ikke generalisere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 9 timer siden:

Det har da vel ikke rigtig noget med glædes piger at gøre?!

Har prøvede at kvæle en prostitueret på et hotel.......så lidt lugter det altså af fugl ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

Har prøvede at kvæle en prostitueret på et hotel.......så lidt lugter det altså af fugl ;)

Jo jo, men hvor er alle de andre tråde / links omkring de triste ting han har lavet

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 14 minutter siden:

Det er da ikke mere ubehageligt fordi det er en GP. Uanset, hvad, er det at kvæle et andet menneske grusomt. Uanset. Hvilket erhverv personen besidder. Men ja en ret trist skæbne han har fået. Jeg misunder bestemt ikke hans berømthed.

God aften 

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 17 minutter siden:

Det er da ikke mere ubehageligt fordi det er en GP. Uanset, hvad, er det at kvæle et andet menneske grusomt. Uanset. Hvilket erhverv personen besidder.

Nahhh. Det er vidst ok med p-vagter, har jeg læst :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 36 minutter siden:

Jo jo, men hvor er alle de andre tråde / links omkring de triste ting han har lavet

Jeg har stødt på 2-3 artikler på diverse medier om hans nedtur bare i denne weekend så troede egentlig at det ude hos alle....men han er måske så langt nede af berømthedsstigen at de ikke bliver omsat i de store medier.

Men der virker i hvert fald som om han har noget han skal have arbejdet med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...