Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Stor eller lille pik

Recommended Posts

Guest Røvslikker
FrokostUartig skrev, for 6 minutter siden:

Har det som @Trinetease - pik er bare generelt ret skønt... og gerne i en lind strøm.. = meget meget glad inden i !

Hehehe....nok skidt for en bagerforretning, hvis bageren giver udtryk for at han ikke kan fordrage lugten af brød. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 16 timer siden:

Jeg foretrækker generelt bare pik - Stor/lille.....WHO cares..... 

Tungen derimod....den skal være bred...:D

ja, hvad gør det man har 12 cm når man kan slikke som en slagterhund på et kogeben ) og blive ved og ved og nyde det ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 15 timer siden:

Er det det samme som chips? "Sour cream & onion" er bedst?

ja der er jo smagen, den må altså ikke lugte af sur crem eller fisk

hvad er iøvrigt forskellen på at slikke fisse og en harboe ? en fisse bliver ikke ved med at smage af pis, det gør en harboe )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 16 timer siden:

Jeg foretrækker generelt bare pik - Stor/lille.....WHO cares..... 

Tungen derimod....den skal være bred...:D

Altså menes “bred” som en ko? Eller? Jeg har selv bedst erfaring med en spids og rullet en af slagsen. Kan du uddybe lidt mere?

hilsen

på lur ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Hartmanxse skrev, for 7 minutter siden:

Altså menes “bred” som en ko? Eller? Jeg har selv bedst erfaring med en spids og rullet en af slagsen. Kan du uddybe lidt mere?

hilsen

på lur ;)

Altså tungen skal ikke gøres spids og hård.... Så bliver det sårn lidt direkte-agtigt :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hartmanxse skrev, for 19 minutter siden:

hilsen

på lur ;)

Tænk: Softice....en stor dejlig softice der er begyndt at smelte lidt i varmen....B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pikstørrelse har ingen indflydelse. Folk med små pikke får næppe rabat af den grund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der ville måske blive fred i verden hvis alle i dejlige mænd havde lige store pikke? ;-)

- men det ville da være SÅ kedeligt for os kvinder..... ingen variationer... derfor er det jo faktastisk at der findes store og små pikke! ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JoeBiden
Trinetease skrev, for 21 timer siden:

Aaaaahahaha Jeg sad og tænkte det samme - Men turde ikke skrive det. Osterejer og Pik passer bare SÅ uendeligt skidt sammen :D

Jeg kan sku ikke lade være; Har du prøvet ??

Er vel som en combo af fiskefilet med citron og fisse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
JoeBiden skrev, 1 time siden:

Jeg kan sku ikke lade være; Har du prøvet ??

Er vel som en combo af fiskefilet med citron og fisse...

Aaaah Ala et stjerneskud? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nu ved jeg godt det er pigerne der bliver spurgt, men som indhaver, og operatør, af en lille, så kan jeg meddele at det er en velsignelse. 

Jeg er aldrig nogensinde blevet mødt med et nej, grimasser, blødende pussier, knagende kæber eller skrabende tænder. 

Den har altid været velkommen hvor som helst :mrgreen:

Og det har aldrig skortet på  min velvilje til at give kvinden tilfredsstillelse under akten, men der var nogen der lige skulle stramme sig lidt an :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, den 10/8/2018 at 22:50:

Aaaaahahaha Jeg sad og tænkte det samme - Men turde ikke skrive det. Osterejer og Pik passer bare SÅ uendeligt skidt sammen :D

/påmindelse til ego : spis IKKE osterejer, før et besøg hos Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 18 timer siden:

Nu ved jeg godt det er pigerne der bliver spurgt, men som indhaver, og operatør, af en lille, så kan jeg meddele at det er en velsignelse. 

Jeg er aldrig nogensinde blevet mødt med et nej, grimasser, blødende pussier, knagende kæber eller skrabende tænder. 

Den har altid været velkommen hvor som helst :mrgreen:

Og det har aldrig skortet på  min velvilje til at give kvinden tilfredsstillelse under akten, men der var nogen der lige skulle stramme sig lidt an :D

En anden stor ;) fordel ved at have en almindelig eller lille pik: Når du knalder får du fisse på hele pikken. Og heldigvis har vi mænd andre ekstremiteter, der kan bruges til at stimulere med, det er bare om at bruge fantasien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 2 timer siden:

En anden stor ;) fordel ved at have en almindelig eller lille pik: Når du knalder får du fisse på hele pikken. Og heldigvis har vi mænd andre ekstremiteter, der kan bruges til at stimulere med, det er bare om at bruge fantasien.

Der findes altså stramme kvinder der sagtens kan tage en over gennemsnitlig... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 7 timer siden:

/påmindelse til ego : spis IKKE osterejer, før et besøg hos Trine

Specielt ikke hvis man lige hygger sig med en hudfilm inden man skal ud af døren :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Butch skrev, for 8 minutter siden:

Specielt ikke hvis man lige hygger sig med en hudfilm inden man skal ud af døren :ph34r:

McDonald’s plejer faktisk at være det oftest indtaget inden et besøg.... og det er faktisk værre....for jeg er vegetar :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 12 minutter siden:

McDonald’s plejer faktisk at være det oftest indtaget inden et besøg.... og det er faktisk værre....for jeg er vegetar :D

Argh...kan man smage det, når I kysser ?! :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Trinetease skrev, for 27 minutter siden:

....for jeg er vegetar :D

Ah, det er derfor du insisterer på at pølsen skal være pakket ind, inden du gumler den :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
holstebronx skrev, for 45 minutter siden:

Argh...kan man smage det, når I kysser ?! :-o

Yes :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er enligt lidt morsomt, det er altid mænds størrelse der skal vurderes og vejes. Kvinder spørg i forum, hvad skal jeg gøre min mand har en lille pik, hylekordet svarer så tilbage, det skal du ikke finde dig i smid ham ud og find en anden. Kunne mand forestille sig at der faktisk er forskel på kvinders størrelse og jow det er der! 

god aften til alle, det er det der ikke kan vejes og måles der tæller<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Der er håb forude, for de har nu Homestyle Veggie ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
psps skrev, den 11/8/2018 at 14:11:

ja, hvad gør det man har 12 cm når man kan slikke som en slagterhund på et kogeben ) og blive ved og ved og nyde det ) 

Måske skal du bare ligge i kurven og vente på at nogen vil tage dig med på en tur :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Butch skrev, for 30 minutter siden:

Der er håb forude, for de har nu Homestyle Veggie ;)

Hahahahaha Tak for dagens bedste grin :lol:.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...