Guest liderlig-dreng Skrevet 10. August, 2018 Et spørgsmål til pigerne: Hvad fortrækker I generelt? En stor eller lille pik. Man høre ofte at piger fortrække en stor pik. Men er dette rigtigt piger eller er det bare en myte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 10. August, 2018 Jeg foretrækker generelt bare pik - Stor/lille.....WHO cares..... Tungen derimod....den skal være bred... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scouts 81 Skrevet 10. August, 2018 Og tungen skal sige som en stor motor - Brrrrrrrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrrrrrr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 10. August, 2018 Trine for dælen. Nu er jeg forelsket igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 10. August, 2018 Det er gørelsen. Men hvad ved jeg, jeg er jo også kun en mand. Og tungen, den må tale for sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnja 319 Skrevet 10. August, 2018 Det er ikke størrelsen, heller ikke gørelsen... Det hele handler om smagen 1 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 10. August, 2018 (edited) MizzAnja skrev, for 2 minutter siden: Det hele handler om smagen Er det det samme som chips? "Sour cream & onion" er bedst? Redigeret 10. August, 2018 af Dinosdk69 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnja 319 Skrevet 10. August, 2018 Dinosdk69 skrev, for 1 minut siden: Er det det samme som chips? "Sour cream & onion" er bedst? Elsker osterejer haha eller noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 10. August, 2018 Nødder er bedre, især de rigtig gode nødder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 10. August, 2018 MizzAnja skrev, for 7 minutter siden: Elsker osterejer haha eller noget Aaaaahahaha Jeg sad og tænkte det samme - Men turde ikke skrive det. Osterejer og Pik passer bare SÅ uendeligt skidt sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 10. August, 2018 Vil det så sige, at det bare er en myte, at piger tænder ofte på en stor pik? Hvis det er tilfældet, så er jeg glad igen, da min lille omskåret pik ikke er så stor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. August, 2018 liderlig-dreng skrev, for 44 minutter siden: Et spørgsmål til pigerne: Hvad fortrækker I generelt? En stor eller lille pik. Man høre ofte at piger fortrække en stor pik. Men er dette rigtigt piger eller er det bare en myte? Pikkens ejermand er for mig vigtigere end størrelsen. En over gennemsnittet rank pik er imponerende at forkæle. Jeg "elsker" fingre som kan give mig drivvåde orgasmer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnja 319 Skrevet 10. August, 2018 Trinetease skrev, for 3 minutter siden: Aaaaahahaha Jeg sad og tænkte det samme - Men turde ikke skrive det. Osterejer og Pik passer bare SÅ uendeligt skidt sammen Haha og det gør de bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 10. August, 2018 Trinetease skrev, for 6 minutter siden: Osterejer og Pik passer bare SÅ uendeligt skidt sammen Specielt, hvis man man tager fejl af, hvad der er hvad, tænker jeg... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scouts 81 Skrevet 10. August, 2018 Nemtøs skrev, for 36 minutter siden: Pikkens ejermand er for mig vigtigere end størrelsen. En over gennemsnittet rank pik er imponerende at forkæle. Jeg "elsker" fingre som kan give mig drivvåde orgasmer. Jeg er tegnssprogstolk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 10. August, 2018 liderlig-dreng skrev, 1 time siden: Et spørgsmål til pigerne: Hvad fortrækker I generelt? En stor eller lille pik. Man høre ofte at piger fortrække en stor pik. Men er dette rigtigt piger eller er det bare en myte? De fleste kvinde, hvis man taler om et privat, intimt forhold, vil nok foretrække en af en vis størrelse, uden at den skal være alt for stor, og det afhænger selvfølgelig også af kvinden, men er der tale om professionelle, forestiller jeg mig at små (og hurtige) er nemmest at ekspedere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 10. August, 2018 Hørte engang en pige sige "Hellere en lille der kører rundt end en stor der gør ondt". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 10. August, 2018 En lille og rap er bedre end en stor og slap. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 10. August, 2018 "Størrelsen, betyder ikke noget" ... Er oftes, sagt af en med en lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 10. August, 2018 TboneDK skrev, for 3 minutter siden: "Størrelsen, betyder ikke noget" ... Er oftes, sagt af en med en lille Og "størrelsen betyder noget" siges ofte af en med en stor.. men nu var det jo pigernes mening, der blev efterspurgt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 10. August, 2018 Jeg oplever ofte at fyre med stort vedhæng har lidt udfordringer med at få den hård og helt op og ringe. Som om en lille drenge der har et stykke legetøj han ikke har lært at mestre....i så fald så hellere nummeret mindre. Og det er en myte at mindre pikke performer bedre. Der nogle der kan og nogle der ikke kan. Uanset størrelse. En midaldrende fyr kan også være mindre til at bolle hvor en fyr på 20 kan bolle som en champ, og sådan er der så meget.......heldigvis for hvis alle var ens, så var det sgu satme kedeligt Fortsat god aften og god weekend til dem der har det.... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 337 Skrevet 10. August, 2018 Er det ikke nogen med at det ikke er størrelsen, men meter i sekundet? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 11. August, 2018 tror ikke du for et klart svar ,fra pigerne om den skal være stor eller lille det jo en forretning de driver,og ville være dumt at sortere nogen fra . tror de foretrækker. 1. den er ren-ser sund ud 2.den kan stå selv 3.den kan sprøjte(gerne kvikt) 4. ikke voldsom stor-så den slider for meget,og er øm bagefter. det jo glædes piger du spørger-ikke dating piger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5325 Skrevet 11. August, 2018 liderlig-dreng skrev, for 10 timer siden: min lille omskåret pik Havde jeg faktisk regnet ud. Du er måske ikke til pynt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 11. August, 2018 MizzAnja skrev, for 10 timer siden: Det hele handler om smagen Jeg har lidt planer om ved næste givne lejlighed - lige at klemme en skive citron eller appelsin ud over de intime dele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg