Dandey 54 Skrevet 10. August, 2018 Hej folkens. Er der nogen af jer som ved om der findes dobbeltkondomer så man både holder længere tid og sikker hvis det skulle springe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 10. August, 2018 Så er der da ikke nogen grund til overhovedet at stikke den ind... Følelsen er kedelig nok med alm kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 10. August, 2018 Dandey skrev, 1 time siden: Hej folkens. Er der nogen af jer som ved om der findes dobbeltkondomer så man både holder længere tid og sikker hvis det skulle springe Man kan jo bare vælge at købe nogle bedre kondomer, være omhyggelig med påsætningen, evt. glidecreme - og så skifte et par gange undervejs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 10. August, 2018 Dandey skrev, 1 time siden: Hej folkens. Er der nogen af jer som ved om der findes dobbeltkondomer så man både holder længere tid og sikker hvis det skulle springe Tag to stk på.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. August, 2018 Der er en god vejledning her https://www.kondomaten.dk/staerke-kondomer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 10. August, 2018 Axl Rose skrev, 1 time siden: Så er der da ikke nogen grund til overhovedet at stikke den ind... Følelsen er kedelig nok med alm kondom Er helt uenig med dig. Jeg synes følsen er god selv med kondom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 10. August, 2018 Misjo1 skrev, for 24 minutter siden: Tag to stk på.... Har jeg også overvejet. Har du prøvet det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. August, 2018 Jeg har en gummibåd til salg 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 10. August, 2018 Borende X skrev, for 16 minutter siden: Jeg har en gummibåd til salg Den er sikkert for lille 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. August, 2018 Dandey skrev, for 4 minutter siden: Den er sikkert for lille Uden tvivl, men som akut nødforanstaltning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 10. August, 2018 Brug ekstra stærke kondomer f.eks. https://www.kondomland.dk/extra-safe-kondomer-p-2946.html Jeg vil fraråde at bruge to kondomer da friktionen af gummi mod gummi giver modsat ønsket resultat og forøger risikoen for at det går i stykker. Lidl har vidst også nogen ekstra tykke, billige kondomer hvis jeg husker rigtigt. God fornøjelse med testningen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. August, 2018 (edited) Miza skrev, for 5 minutter siden: Lidl har vidst også nogen ekstra tykke, billige kondomer hvis jeg husker rigtigt. God fornøjelse med testningen. Billigst og sikrest er det nok at "udstykke" en gammel cykelslange i passende længder . Undskyld, kunne ikke dy min, men det var en almindelig vittighed i min ungdom. Redigeret 10. August, 2018 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listepik 229 Skrevet 10. August, 2018 Man kunne jo også have sår og rifter andre steder på kroppen, hvis det var mig så ville jeg købe to af dem her : Sikkerhed frem for alt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 10. August, 2018 Dandey skrev, for 3 timer siden: holder længere tid Det er bare et spørgsmål om træning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. August, 2018 Jernsvinet skrev, for 2 timer siden: .... og så skifte et par gange undervejs Joh, men er det holdbart, når man nu er helt "oppe i gear"? Jeg tror det faktisk ikke. Jeg kom over et par år hos en tantrapige på Vestegnen, og mit første besøg endte reverenter talt i ubeskyttet sex. På dét tidspunkt var vi begge nemlig kommet så langt ud over rampen, at det bare skete, og der ikke var nogen vej tilbage. Dit indlæg minder mig lidt om DSB, der f.eks på Tølløse Station gentagne gange annoncerer, at man ikke skal "gå over sporet, for der kommer tog". Jeg ved positivt fra atomkampagnen i 60'erne, at flere opgav i Roskilde og "gik hjem". Det er måske herfra, at udtrykket om et afbrudt samleje hedder "stå af i Roskilde"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 10. August, 2018 Borende X skrev, 1 time siden: Billigst og sikrest er det nok at "udstykke" en gammel cykelslange i passende længder . Undskyld, kunne ikke dy min, men det var en almindelig vittighed i min ungdom. Gummiet er sikkert godt mør på sådan en gammel gummislange så det bliver ikke med mit lem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 10. August, 2018 (edited) Borende X skrev, for 2 timer siden: Jeg har en gummibåd til salg Og jeg har en cykelslange med et hul som jeg nok skal lappe, og tilmed en intakt ventil. Og , - ventilen den kan bruge hvis pikken er for tyk, dvs slangen pustes op, ind med dyret, og luften lukkes ud igen. En dejlig krammer og klar til at blive dyppet Redigeret 10. August, 2018 af Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 10. August, 2018 Borende X skrev, for 28 minutter siden: Jeg ved positivt fra atomkampagnen i 60'erne, at flere opgav i Roskilde og "gik hjem". Det er måske herfra, at udtrykket om et afbrudt samleje hedder "stå af i Roskilde"? Nej, det er et udtryk, der kom sammen med jernbanen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandey 54 Skrevet 10. August, 2018 Nyder livet skrev, for 9 minutter siden: Og jeg har en cykelslange med et hul som jeg nok skal lappe, og tilmed en intakt ventil. Og , - ventilen den kan bruge hvis pikken er for tyk, dvs slangen pustes op, ind med dyret, og luften lukkes ud igen. En dejlig krammer og klar til at blive dyppet Når et emne ikke er intakt og har været lappet er holdbarheden nedsat og dermed støre risiko. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. August, 2018 Jernsvinet skrev, Lige nu: Nej, det er et udtryk, der kom sammen med jernbanen Så ved du bedre end jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. August, 2018 Listepik skrev, for 2 timer siden: Man kunne jo også have sår og rifter andre steder på kroppen, hvis det var mig så ville jeg købe to af dem her : Sikkerhed frem for alt! Selvfølgelig. Jeg fik langt, grimt sår op ad mit underben af bagbords vant på min sejlbåd, da jeg var nødt til at gå op på dækket og få en løst en blokering forude på min genoa. Jeg regner dog ikke med, at skaden på underbenet vil hindre mig i at besøge glædespiger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 10. August, 2018 Borende X skrev, for 10 minutter siden: Selvfølgelig. Jeg fik langt, grimt sår op ad mit underben af bagbords vant på min sejlbåd, da jeg var nødt til at gå op på dækket og få en løst en blokering forude på min genoa. Jeg regner dog ikke med, at skaden på underbenet vil hindre mig i at besøge glædespiger. Bare behold gummistøvlerne på, så er I begge sikret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 10. August, 2018 (edited) Dandey skrev, for 4 timer siden: Når et emne ikke er intakt og har været lappet er holdbarheden nedsat og dermed støre risiko. Nu er slangen fra et 26tommer hjul, og det giver en længde på 82 tommer - og vist du er forsynet med bare sådan en gennemsnitspik på 6 tommer (15cm) så kan der jo blive mange "gummihåndtag" ud af de 82 tommer sådan en god halv snes med lidt overskud så der kan laves et ombuk når luften er lukket og klemmes sammen og lukkes med en hæftemaskine. Det kan lade sig gøre at finde et stykker også med eller uden ventil. Er du udstyret med en piklængde som en Tapir-han, - - så giver jeg fortabt, så må søge hjælp andrer steder, Måske Beredsstyrelsen har nogle brandslanger? Redigeret 10. August, 2018 af Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 10. August, 2018 Dandey skrev, for 7 timer siden: Har jeg også overvejet. Har du prøvet det? Faktisk JA, jeg var på besøg hos en GP, der mente at mit udstyr var til risiko for at sprænge et stk. så hun påmonterede 2!, hvilket "nedlagde lille Misjo! og jeg måtte forlade etablisse mentet med uforrettet sag, Moralen her er, at hvis du ikke er sikker med 1 (et) stk alm kondom, så afhold dig og bliv væk, livet er sku for kort til den slags bekymringer ... :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 10. August, 2018 Har faktisk haft flere uheld med sprunget kondomer, både vaginalt og analt, uden problemer, hvis der er en fornuftig GP der passer på sig selv og du selv er påpasselig, ja så er chancen for at pådrage sig noget uheldigt, mildt sagt mikroskopisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg