Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige besøgt Kitty i Lyngby - har før haft gode erfaringer på adressen og valgte derfor en time på trods af jeg ikke havde mødt pigen før. Det var så sandelig en dårlig idé.. Jeg var der alt i alt hvis vi sætter den lidt højt en halv time dette inkluderer et bad og tiden jeg brugte på at få halvdelen af mine penge tilbage. Blowjob eller hendes forsøg på samme er en pænt sørgelig affære - havde ellers barberet mig og stod som et suttet bolche i dagens anledning. Stoppede pigebarnet inden alt huden røg af lilleper fik et kondom på og forsøgte hullet dernede.. Jeg mener ikke den er meget større end gennemsnittet og har aldrig tidligere haft problemer på den front. Men samlejet virkede som tagfat mere end noget andet og hendes hænder på mine hofter gav da missen rig mulighed for at stikke af. Vi blev efter ret kort tid enige om jeg fandt tøjet frem igen og en anelse modvilligt fik jeg 500kr. Med mig ud af døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
psps skrev, for 9 minutter siden:

Tja hvad kan du forlange til den pris

Det hun lover...

Og så er 700 for en 1/2 time da ikke specielt billigt, snarere midt imellem for de udenlandske piger. Jeg har mødt fantastiske piger til 600 og det absolut ypperligste fås til ganske lidt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michael J skrev, for 44 minutter siden:

Det hun lover...

Og så er 700 for en 1/2 time da ikke specielt billigt, snarere midt imellem for de udenlandske piger. Jeg har mødt fantastiske piger til 600 og det absolut ypperligste fås til ganske lidt mere.

Tja virker lidt netto agtigt for mig

Men du fik da refunderet noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme med Michelle på samme adresse - hun gik sjovt nok under et andet navn sidst hun var her. Super lækker krop men ekstremt vrangvillig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Man kan næsten se det på dem... det er jo ikke charmen der lyser ud af dem, men klassisk koldt instagram-look. Kunne nu godt besøge Michelle - og for min skyld kunne hun ligge helt stille, hvis bare jeg må pille...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 6 minutter siden:

Man kan næsten se det på dem... det er jo ikke charmen der lyser ud af dem, men klassisk koldt instagram-look. Kunne nu godt besøge Michelle - og for min skyld kunne hun ligge helt stille, hvis bare jeg må pille...

Men det må du heller ikke ( i hvert fald ikke på Kitty)...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Ballsy skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er faktisk enig med din Axl - den krop er smokin... men sidst jeg var der var hun ikke meget for det

Men mon ikke man kan tø hende lidt op med et fælles bad og kys. Den bagdel kalder da et par bidemærker og måske en enkelt finger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ballsy skrev, den 9/8/2018 at 19:23:

Samme med Michelle på samme adresse - hun gik sjovt nok under et andet navn sidst hun var her. Super lækker krop men ekstremt vrangvillig...

Det er slet ikke det indtryk jeg havde af Michelle. Synes hun var meget villig og utrolig sød. Derudover havde hun en 10/10 krop. Uden tvivl en af de bedste piger jeg har besøgt til dags dato. Ærgerligt at hun ikke er her så længe

Del dette indlæg


Link til indlæg

med risiko for at tage en forkert antagelse, så ser den menu ud til bare at indholde alt . tror sgu ikke pigen har været med til at beslutte det indhold.

så man bliver nok skuffet hvis man forsøger at kræve alle disse ting i den prisleje.

hun ser damn sød ud :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi kitty. 

Først blowjob hvor hun brugte mere tid på handjob end blowjob. Når men bad hende ride mig lidt hvilket hun afviste. Så foreslog jeg doggy hvilket også blev afvist. Jeg gad ikke mere gætteleg så bad om blow. Dette gjorde hun uden det store aragement og måtte selv hjælpe til med hånden. 

 

Pga dette besøg er jeg lidt skeptis overfor at besøge Michelle på trods af hun ser super sprød ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne sgu aldrig finde på at stå og tigge om at få penge tilbage, det virker sgu lidt patetisk efter min mening. You win some you loose some - og jeg kan love dig for at pigerne tænker det samme.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha ja - Michelle er i øvrigt tilbage - desværre med lidt højere priser. Gad vide om hun stadig er upålidelig... men kroppen er bestemt pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...