Hop til indhold
wantesex

pigerne fra skelbækgade

Recommended Posts

hej

1,hvor er pigerne blevet af,(skelbækgade)nu efter de lavet vejen om og næsten igen p-pladser mere

nød komme der, forgik .bil eller udenfor på bil eller hvoshun nu ville hen

2 hvilke gader er diise piger nu også hvor det evt kan forgå i bil,eller andet sted

3 gerne nogle som kan hjælpe mig ,ang gader,

lige været kbh men opgav lede 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at ville lyde fordømmende, så tror jeg at vi skal være glade for der stort set ikke er gadepiger på Skelbækgade længere. I det hele taget er der næsten ikke den type prostituerede længere, og det synes jeg personligt er godt. (Ikke at de ikke må stå på gaden, det må de gerne for min skyld, men tidligere var mange af dem altså så sølle at se på at man ikke med god samvittighed kunne tillade sig at købe sex af dem). 

Men der er stadig gadepiger i København, og du kan af og til stadig se en enkelt eller to på Skælbækgade, men ellers på Halmtorvet, Istedgade, Vesterbrogade, Gammel Kongevej (ved Søerne) og Sydhavnsgade. De fleste er (igen) på Istedgade og Halmtorvet, og heldigvis ser de fleste sunde og raske ud. Der er mest "gang i gaderne" om aftenen og først på natten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...