Hop til indhold

Mia & Lena

Featured Replies

• Svar 51
  • Visninger 12.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Synes nu ikke det er så problematisk. Man behøver ikke parkere på selve vejen, men på en nærliggende vej og benytte et stisystem, benyt google maps så får man nemt et godt overblik. Det tager maks. 2

• My dear ... i make it clear for everybody. Firstly, I ask  everybody to text me when they are nearby (so I can go and the door and open). I'm not alone in the house and if one of my colleagues is

• Ohh, was about to forget to reply here. I never been with somebody less time than he asked for. Contrarily. If was less than the gentleman asked for, I gave him the money back and I keep the amount I

Postede billeder

Skrevet
Eskild skrev, den 11/8/2018 at 23:48:

Med hensyn til Mia og Lena her må jeg så bare erkende, at jeg er fuldstændig "solgt". Jeg har aldrig tidligere mødt en GP så mange gange på så kort tid som Mia - og i går mødte jeg så dem begge sammen for første gang. 

Det var en fantastisk time (eller mere - for de to dejlige kvinder håndterede altså ikke klokken på noget tidspunkt - men kun alt det væsentlige) - en time jeg aldrig vil glemme :P

Hvis bitcoins stiger i pris igen og de to kommer tilbage tager jeg uges ferie i Tåstrup. Bliver nød til at være mellem dem.

JB

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.