Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Har været ved, at lede efter lidt om Claudia, dog er det ikke lykkes mig.

Er der nogle som vil dele erfaringer ?

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været hos hende et par gange for.... Nok et års tid eller to siden, efterhånden. Dengang var hun i al fald rigtig sød, tog sig god tid og var ærligt talt med på den værste. Jeg husker specielt en gang hvor jeg fik et fantastisk (øko)blowjob, efterfulgt af en dejlig gang analsex for at hun derefter tog min pik i munden igen og suttede mig tom. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, for 42 minutter siden:

Byen staves vist Hvidovre ;-)

Tror jeg de fleste overlever, at en ordblind ikke staver helt korrekt.

Men min respekt for, dem der syntes det er deres opgave, at lege overlære, kan ligge på en meget lille sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Claudia ser dejlig ud..rigtig dejlig.

Undrer mig dog over at de dejlige bryster ser en smule større ud på billedet 1 og 2 end på nr. 4.

Det er dog blot en detalje for jeg forestiller mig hun ligner en fræk Folkeskolelærer som straffer en med eftersidning når man har glemt lektierne.

Ved eftersidningen går hun langsomt men bestemt rundt om din stol, mens hun med pisken langsomt kører den op og og rundt ved dine  skuldre, for til sidst at sætte hendes lange ben op på bordet, hvor hun tager en fast i håret og beordrer dig til at lyne  langsomt ned..mens man gør det, rører hun feminint ved sin hals og lader sine lange rødlarkeredenegle og feminine lange fingre glide over hendes flotte øreringe, videre ned over øreflippen og over til den knaldrøde mund...

Hun kigger dig dybt i øjnene med hendes isblå øjne bukker sig til sidst foran dig og stikker hånden ind og mærker dit brandvarme lem, hvor blodet dunker hårdt. 

Hun smiler frækt og stikker tungen langsomt frem og i slowmotion rammer hendes bløde tunge blidt undersiden af din våde pik, mens hun kigger intenst på dig..

Måske man skulle forbi Hvidovre til pigen med det italiensk-klingende navn?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 10 timer siden:

Men min respekt for, dem der syntes det er deres opgave, at lege overlære, kan ligge på en meget lille sted.

Det er da vigtigt at man staver byer og navne rigtigt, hvis man skal søge efter anmeldelser.

Hvis man har så stort et problem, kan man da let og elegant copy paste uden at det koster de store ressourcer. (iøvrigt har du stavet overlærer og synes forkert).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, den 8/8/2018 at 09:36:

Som pointeret ovenover dette indlæg, handler det ikke om at "lege overlærer" eller ej...det handler om, at optimere en søgefunktion ;-)

Om du så har respekt for mig, eller ej, er jeg sådan set ret ligeglad med ;-)

Fortsat god aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Pite skrev, den 8.8.2018 at 14:14:

Hej

Pite

Du kunne jo selv besøge Claudia og skrive en anmeldelse bagefter.

Er det ikke sådan du selv plejer at skrive, når andre spørger efter anmeldelser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

Hej

Pite

Besøg hende og gør dine egne erfaringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, 1 time siden:

Besøg hende og gør dine egne erfaringer.

Er det nødvendig, at gentage dig selv ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

Hej

Pite

Du kunne jo selv aflægge Claudia et besøg og efterfølgende smide en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter.den.store

Barnligt af @Lasselas at genoplive en tråd fra 2018 for at gentage sig selv. Det grænser til chikane af @Pite 

Har anmeldt indlægget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...