Hop til indhold

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af et besøg hos Louise. 

Hun er en dejlig og flot sag. 

Efter det økonomiske var på plads, bad hun mig gøre mig klar. Det tog lidt tid inden hun kom tilbage, men hun var værd at vente på. 

Hun var nærværende, aktiv og ikke mindst fræk hele vejen igennem. Jeg fik mere end jeg havde forestillet mig. Det var som om hun vidste hvad jeg kom efter.

Alt i alt et vellykket besøg hos en fantastisk kvinde.

https://annoncelight.dk/showad/237438

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt nogen har held med at få en aftale med hende :) 

jeg er blevet brændt af to gange, begge gange nogle undskyldninger som er lidt la la. 

Første gang hun meldte afbud, der lovede hun 45 min til 30 mind pris. 

Så hun fik chancen, men da hun endnu en gang trak en undskyldning op af hatten, så tænker jeg ikke hun får flere chancer herfra ! 

 

God dag derude :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedensted skrev, 1 time siden:

Dejligt nogen har held med at få en aftale med hende :) 

jeg er blevet brændt af to gange, begge gange nogle undskyldninger som er lidt la la. 

Første gang hun meldte afbud, der lovede hun 45 min til 30 mind pris. 

Så hun fik chancen, men da hun endnu en gang trak en undskyldning op af hatten, så tænker jeg ikke hun får flere chancer herfra ! 

 

God dag derude :) 

Nej jeg vil også give Hedensted ret, i aller første omgang skal man være mere end heldig for bare at hun gider tage sin telefon, hun ringer heller ikke tilbage hvis man sender sms om hun skal gøre dette, jeg har 1 gang været så langt at jeg var i døren hos hende, hvor der så blev fyret en undskyldning afsted...  det er der for mange andre dejlige piger til at jeg gider stå model til igen

Men det er faktisk også ret sjældent hun er på efterhånden, så måske hun er ved at drosle ned.

;-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for et par måneder siden og kan kun sige at jeg havde en super oplevelse med hende.

Aftalen gik fint igennem og sexen var ovenud lækker.

Hun står på min liste over piger jeg gerne vil besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske har jeg været heldig, men oplevelsen er helt forrygende. Nogle piger gør tit det at hvis de har på fornemmelsen at en ikke kommer, så dobbeltbooker de. Måske dette instinkt svigter hende lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også tilslutte mig , var der forleden dag .. En mega super oplevelse , hun er med på noget sjov.. Jeg er altid helt færdig 2 timer efter at jeg har besøgt hende .. 

En af de piger jeg besøger igen og igen .. Ikke mindst fordi billeder og alt passer sammen .. Absolut ingen fake reklame du får hvad du ser 

 

 

Redigeret af Partymaker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Partymaker skrev, for 21 minutter siden:

Jeg kan også tilslutte mig , var der forleden dag .. En mega super oplevelse , hun er med på noget sjov.. Jeg er altid helt færdig 2 timer efter at jeg har besøgt hende .. 

En af de piger jeg besøger igen og igen .. Ikke mindst fordi billeder og alt passer sammen .. Absolut ingen fake reklame du får hvad du ser 

 

 

Helt rigtigt, kunne ikke have udtrykt det bedre selv.

Redigeret af lfl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg har osse besøgt hende en nogle gange og har intet at udsætte – sød og fræk pige med en lækker krop og billederne er absolut helt ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende mange gange og har hver gang fået en god behandling, og ikke mindst en rigtig god oplevelse.Sommetider er hun også i Hadsten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheStretcher skrev, for 34 minutter siden:

Man må kneppe hende uden kondom og komme oppe i hende, for 500 ekstra ;-)

Fy for sa... det er sgu ik i orden når hun tit selv starter med et blow og vender rundt til en 69, det er så sidste gang jeg har været der, det reklamere hun ikke med nogle steder og har ikke hørt det før... tak for info...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver ikke til gentagelse fra min side, hun har meget travlt og lugter af røg. 

Flyver fra den ene stilling til den anden. Vil kalde det et lyn blow, 3 slik og videre til det næste osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi lige få opklaret følgende:

- Knepper hun seriøst uden kondom og lader en komme op i hende, for 500kr ekstra?

- Lugter hun af røg?

Håber alle vil dele deres erfaringer angående dette :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
onlybeas skrev, for 4 minutter siden:

Kan vi lige få opklaret følgende:

- Knepper hun seriøst uden kondom og lader en komme op i hende, for 500kr ekstra?

- Lugter hun af røg?

Håber alle vil dele deres erfaringer angående dette :) 

Jeg byder ind, kun fordi jeg kan bidrage med potentielt forældet viden. Da jeg besøgte hende et par gange, indenfor det sidste år, sagde hun første gang, at det kun var "stamkunder" som fik lov, at skippe kondomet. Anden gang jeg var der, fik jeg selv tilbuddet.

Om prisen var 500kr ekstra kan jeg ikke huske.

Jeg mindes ikke, at hun lugtede ulideligt af røg, men jeg er også allergiker, med stoppet næse, og typisk er det eneste jeg kan lugte i hele verden, når jeg selv har virkeligt sure tæer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, for 8 minutter siden:

Jeg byder ind, kun fordi jeg kan bidrage med potentielt forældet viden. Da jeg besøgte hende et par gange, indenfor det sidste år, sagde hun første gang, at det kun var "stamkunder" som fik lov, at skippe kondomet. Anden gang jeg var der, fik jeg selv tilbuddet.

Om prisen var 500kr ekstra kan jeg ikke huske.

Jeg mindes ikke, at hun lugtede ulideligt af røg, men jeg er også allergiker, med stoppet næse, og typisk er det eneste jeg kan lugte i hele verden, når jeg selv har virkeligt sure tæer.

Tak fordi du byder ind, selvom det ikke var gode nyheder.

Jeg synes det er sørgeligt, når en pige/kvinde tilbyder at sexe uden kondom :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
onlybeas skrev, for 9 minutter siden:

Tak fordi du byder ind, selvom det ikke var gode nyheder.

Jeg synes det er sørgeligt, når en pige/kvinde tilbyder at sexe uden kondom :( 

For god ordens skyld, for at feje foran egen dør, gjorde jeg ikke selv brug af tilbudet - og jeg udøver i forvejen slet ikke oralsex på GPer. Med andre ord betød det minimalt for mig.

Jeg forstår dog sagtens, hvorfor det kan støde dig - og er noget man ikke er interesseret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende mange gange, 20-25  og jeg er aldrig blevet tilbudt uden gummi. Og heller aldrig bemærket, at hun skulle lugte af røg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
onlybeas skrev, for 2 timer siden:

Kan vi lige få opklaret følgende:

- Knepper hun seriøst uden kondom og lader en komme op i hende, for 500kr ekstra?

- Lugter hun af røg?

Håber alle vil dele deres erfaringer angående dette :) 

Jeg har besøgt hende nogle gange, jeg går ud fra vi taler om samme sted, omkring Aalborghus gymnasie, hvis man ikke kan lugte røgen, så er der noget galt, og jeg er selv ryger og kan sagtens lugte det, men lige det betyder nada for mig da jeg jo selv ryger, men at hun tilsyneladende gør det uden kondom kommer skisme bag på mig, jeg skal ikke lægge skjul på at jeg har lavet en 69er med hende, og så finder man ud af der kunne ha været en kunde tidligere som bollede hende uden kondom, det gør mig rasende :oops:, en damn skam da hun ellers er en lækker pige, men det er bare slet ikke nok, jeg synes ikke det er at passe på sine gæster, det er meget slut herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ålleren skrev, den 16/8/2018 at 17:14:

jeg skal ikke lægge skjul på at jeg har lavet en 69er med hende, og så finder man ud af der kunne ha været en kunde tidligere som bollede hende uden kondom, det gør mig rasende :oops:,

Hvorfor? Langt de fleste pige vasker dåsen mellem kunder, hvad enten der er brugt gummi eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 1 time siden:

Hvorfor? Langt de fleste pige vasker dåsen mellem kunder, hvad enten der er brugt gummi eller ej.

Og så mener du at alt det der ikke skal være der ryger ud... nej tak, men sug du bare til dig, jeg springer over ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved hvor hun er nu eller om hun stadig er aktiv? 

Jeg har besøgt hende et par gange med stor succes men kan ikke finde hende nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
B Skov skrev, den 9/10/2018 at 09:09:

Nogen der ved hvor hun er nu eller om hun stadig er aktiv? 

Jeg har besøgt hende et par gange med stor succes men kan ikke finde hende nu.

Har heller ikke set hendes annonce i et stykke tid. Men faldt i dag over den her. Tror det er samme pige. Vil prøve at besøge hende en af dagene i denne uge. https://annoncelight.dk/showad/261770

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...