Why Not 74 Skrevet 6. August, 2018 Hej brødre. Nu har jeg længe været på sidelinjen og nydt godt af jeres indlæg mm. Så tænkte nu skulle jeg måske se at få oprettet mig. Jeg er lidt forvirret omkring 2 steder, det virker som om de bruger samme piger. Så håber på nogen kan fortælle mig om det er samme “bagmand” eller det er samme sted. Tit er nogen af de polske piger på Hvidovre, på gamle Køge landevej, på øverste etage. Og næste gang de er i landet et de og finde i det gule hus bedre kendt som VBF i Valby. Er dette bare et tilfælde. Eller? Håber i kan hjælpe, da jeg efter alt det skriveri ang VBF og naboer har gjort at jeg ikke rigtig har lyst til at besøge dem der. Men pigerne ser interesseret ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Why Not 74 Skrevet 7. August, 2018 (edited) På et tidspunkt var der 2 kvinder tilknyttet Hvidovre. Natasha og Sara der kaldte sig Cougar også. Se nedenstående link. efterfølgende hvis man bruger link så har Natasha senere været tilknyttet VBF, så tænkte jeg bare om de skiftede mellem de 2 adr. som nu er en Karina der har som også er i Valby. Håber det giver mening. Redigeret 7. August, 2018 af Why Not Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg