Hop til indhold
jensen6

Hvorfor betale dyrt i Hamburg - kør lidt længere ;-)

Recommended Posts

Jeg har undret mig over at så mange er interesseret i Harmony.

Er af vore ærede brødre skrev for nylig:

"Jo, men det er med den nye kondomplicht lov blevet lidt ekstra dyrt - men du kan få en pakke til € 100, incl. Blasen ohne, kys, fransk til pigen og Verkehr. CIM koster så yderligere € 30 ekstra - og ½ times forængelse € 50,- - så en hel time kan godt løbe op i € 180,-"

Det synes jeg jo er dyrt at køre helt til Hamburg for!

 

Hvis man kører til lidt syd for Münster kan man f. eks besøge: Club 25 i Dorsten https://www.club25-dorsten.de/

Den hedder Club 25 fordi: Det koster 25 EURO for en dagsbillet, Der er 25 piger, Det koster 25 EURO for en tur på 25 min :-)

Sommertilbud lige nu på - 100 EURO for entré og 7 ture med pigerne - Hvad siger I så drenge?

 

Jeg nåede desværre ikke at besøge dem sidst jeg var i Tyskland - det står nu på min bucketliste ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 3 timer siden:

Hvis man kører til lidt syd for Münster

Jo, hvis man er flere sammen og har til og lyst til at lave en flere dages tur, med besøg på flere etablissementer, for at minimere rejseomkostningerne - så kan jeg godt se ideen i det. Men i forvejen er det svært bare at få nogen til at slå sig sammen om en tur til Hamburg.

Tidligere da jeg på endagsture foretrak at besøge P-club i Flensburg, blev jeg mødt med en masse labarabarber, om at det var meget bedre og billigere at køre til Hamburg eller NRW, selvom jeg syntes det var svært at forsvare den øgede rejsetid og -omkostninger, som jeg hellere ville bruge på afslappede hyggestunder med de søde piger i P-club ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 14 timer siden:

Sommertilbud lige nu på - 100 EURO for entré og 7 ture med pigerne - Hvad siger I så drenge?

At deres koncept nok ikke er de 200 euro værd siden de nu har sat prisen ned til det halve.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 11 timer siden:

Er det så blow uden?

Det spurgte jeg ikke efter, fik det dog automatisk nogle gange. Jeg blev spurgt én gang om jeg ville betale ekstra for det, og sagde nej tak. For mig betyder blow ikke så meget at jeg vil betale ekstra for det.

De gange jeg fik det, blev der ikke talt om penge, tror man kommer meget langt ved sympati - være sød ved pigerne og vise respekt for dem, snakke, hygge, kæle og komme på bølgelængde før man går op :-).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Nu koster Harmony så almindeligvis ikke 100 euro for 30 min... 60 euro er standard og indeholder typisk fisseslik og kys også. Der er nogle enkelte Tyske piger som tager ekstra. Her kan du fravælge pigen eller ekstra ydelserne

Men jo specielt NRW er da billigere end Hamborg.

En ting som også spiller meget ind er om du er et kendt ansigt i klubben eller ej. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...