Hop til indhold
Guest solrigesonja

Gangbang loge

Recommended Posts

Guest solrigesonja

Jeg har en del kvindelige bekendtskaber der drømmer om at prøve et gangbang. Derfor søger jeg seriøse mænd til en seriøs og diskret loge af mænd jeg kan trække på. Pigerne forventer som udgangspunkt ikke betaling, men derimod kun en god oplevelse. Arrangementerne kommer til at foregå i Midt- og Nordjylland. Betalings gangbang må andre tage sig af. Derfor er der nogle helt klare spilleregler for logen, som jeg godt mener jeg kan forsvare på denne baggrund. Der vil ikke blive annonceret og alt foregår super diskret.

1: En betingelse for optagelse er at du er indstillet på at mødes med mig til en samtale

2: Første gang du ikke dukker op til en aftale, bliver også den sidste da du ikke får flere invitationer

3: Du er indstillet på at indgå i en mailliste, hvor invitationerne kommer ud.

4: Du er en ganske almindelig mand, der svarer til den brede midte af danske mænd.

5: Du er etnisk dansk

6: Du er indstillet på at pigerne kan forlange et billede af dig før et møde.

Jeg ved godt at den slags kan være op ad bakke, men jeg forsøger.

Skriv en mail til mig på [email protected]

Redigeret af solrigesonja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super flot initiativ, og held og lykke med det.

Det er nogle helt rimelige betingelser som du stiller.

Købe pigerne ved desværre af erfaring, hvor lidt de kan stole på at mænd møder op, og er blevet skuffet for mange gange på den konto.

Så vær kræsne og meget sellektive med, hvilke  og hvor mange mænd I tilbyder invitationer.

I får sikkert nok interesserede til, at I kan tillade jer at til vælge, og afvise med hård hånd.

Det er som jeg ser det, det eneste der at gøre, hvis et initiativ som jeres skal få chancen for at leve et langt og et lykkeligt liv.

Men skriv gerne lidt om, hvor sådan ca det vil foregå i landet, og skriv hvor i landet du skal bo, for at kunne komme i betragtning, hvis mænd skriver til dig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest solrigesonja

Det forgår i Jylland fra Århus og nordpå

Redigeret af solrigesonja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
solrigesonja skrev, for 21 minutter siden:

6: Du er indstillet på at pigerne kan forlange et billede af dig før et møde.

rimelige betingelser, men vil nok være lidt skeptisk over for at der skulle ligge et billede af (mig) Bratt Pitt i dette sammenhæng, og rode rundt....en personlig møde må være rigeligt :)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest solrigesonja

Jeg forventer også en del tilmeldinger til et opslag som dette. Eller rettere... -Jeg håber. For jeg kender godt til dette univers og ved hvor useriøst det kan være. Derfor forventer jeg også et møde med hver mand, før de kommer på en mailliste. Det kan nok luge de mest useriøse fra.

-Og så viser det at setuppet er seriøst fra vores side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smoking skrev, for 12 minutter siden:

Kunne være interesseret, men hvor i landet

Det fremgår ret tydeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest solrigesonja
Røvslikker skrev, Lige nu:

...hvor rent geografisk i landet ligger vi ????

rimelige betingelser, men vil nok være lidt skeptisk over for at der skulle ligge et billede af (mig) Bratt Pitt i dette sammenhæng, og rode rundt....en personlig møde må være rigeligt :)

Vi befinder os i mid og nordjylland.

Pigerne går ind til det her uden at få andet end oplevelsen ud af det. Derfor mener jeg godt de kan forvente et billede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så må man jo bare lade være med at tilkendegive sin interesse, hvis det med billedet er så afgørende for en, at man fravælger at vise sin interesse for at komme i betragtning.

Jeg har ualmindelig svært ved at tro på, at der hos nogle bag dette udmærkede initiativ, skulle bestå nogen ond hensigt om at misbruge noget billede de måtte modtage, som en betingelse for at kunne komme i betragtning.

Røvslikker skrev, for 12 minutter siden:

Den betingelse skal nok få nogle til at undlade at vise deres interesse.

Nu vel, så  går både de selv og pigerne glip af de bekendtskaber.

Jeg tror nu nok at pigerne skal få rigeligt med mænd at vælge imellem uanset.

Tænk på hvad entreen koster for enlige mænd til swinger klubber uden garanti for sex, og hvad prisen er på et bordel med garanti for sex.

Dette er et gratis tilbud af de sjældne til vi mænd, og det er da bare at prøve på at komme igennem nåle øjet til den der visitations samtale :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Smoking skrev, for 33 minutter siden:

Kunne være interesseret, men hvor i landet

Læs efter første punktum, i linje tre i opslaget . Punktum ser således ud.   .

vh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest solrigesonja

Jeg har fået en del post, men kan godt bruge enkelte flere. Så sidder du derude og gerne vil være med i denne loge, så giv mig en mail

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SkovNymfen

Ideen er god nok, men tænk dig om. Du sidder et sted hvor pigerne forsøger og hygge for kr og du vil samle mænd ind til gratis GB, det kan give dig nogen alvorlige konflikter hvis de forkerte fyre afligger dig et besøg og beskylder dig for deres forretning er gået op af bakke for pigerne. 

Dernæst så tror jeg der er mange fyre som gerne vil deltage gratis, men de vil ikke gennemgå en lang proces for at blive lukket ind i din loge når 1000-1500 kr kan give direkte adgang til et GB med en kvinde.

Opsøg et sted hvor fyrene ved det er gratis og ordet kr er fy ord, så er chancen større.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SkovNymfen skrev, den 11/8/2018 at 14:47:

Ideen er god nok, men tænk dig om. Du sidder et sted hvor pigerne forsøger og hygge for kr og du vil samle mænd ind til gratis GB, det kan give dig nogen alvorlige konflikter hvis de forkerte fyre afligger dig et besøg og beskylder dig for deres forretning er gået op af bakke for pigerne. 

Mon, et enkelt gratis gangbang i ny og næ, kan ødelægge nogens forretning - så skulle de jo også komme efter alle de husmødre, der giver deres mænd gratis sex ;-)

Desuden tror jeg pigerne efter den besværlige udvælgelsesproces, vil vælge mænd, der i forvejen ikke har så svært ved at komme til fadet ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv haft møde med mestergraa og modtaget info over mail ang. en kommende begivenhed men da tiden for denne begivenhed er meget tæt på vælger jeg at sende en mail for at høre om det bliver til noget. Men mailen bliver afvist pga den evt. ikke findes mere. 

Nogen der ved hvad der sker eller har hørt videre fra ham ang. Første begivenhed. ??

Derfor skriver jeg her, måske solrigesonja selv læser med eller andre der er optaget i loge. 

Send venligst en PM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke bare der var tale om en mand, samt at nedenstående ikke holdt vand.  Det mindste man kunne gøre var da at give information til dem man var i dialog med. 

Citat

Jeg har en del kvindelige bekendtskaber der drømmer om at prøve et gangbang. Derfor søger jeg seriøse mænd til en seriøs og diskret loge af mænd jeg kan trække på. Pigerne forventer som udgangspunkt ikke betaling, men derimod kun en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...