Pervy 751 Skrevet 5. August, 2018 (edited) Endnu én af de der: Kan de billeder virkelig være af den person man møder, tropper man op på adressen? Har nogen af jer besøgt Amanda? Redigeret 5. August, 2018 af Pervy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. August, 2018 Det ved jeg ikke, men dine megastore bogstaver i overskriften virker desperate og gør mig næsten døv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 5. August, 2018 Pervy skrev, for 11 minutter siden: Endnu én af de der: Kan de billeder virkelig være af den person man møder, tropper man op på adressen? Har nogen af jer besøgt Amanda? Du linker pt. til dit eget indlæg, ikke til pigens annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 751 Skrevet 5. August, 2018 Borende X skrev, for 6 minutter siden: Det ved jeg ikke, men dine megastore bogstaver i overskriften virker desperate og gør mig næsten døv. Det er sådan hendes annonce er publiceret, min gode mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 5. August, 2018 Hvad sker der lige for pikken på 3. sidste billede. Lige over nosserne ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. August, 2018 Pervy skrev, for 3 minutter siden: Det er sådan hendes annonce er publiceret, min gode mand Derfor behøver du vel ikke slavisk gengive den? Jeg ved, at den vækker irritation hos flere herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 751 Skrevet 5. August, 2018 DK fyr 34 skrev, for 4 minutter siden: Hvad sker der lige for pikken på 3. sidste billede. Lige over nosserne ?? Dårlig photoshop går jeg ud fra :-p 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 5. August, 2018 Borende X skrev, for 15 minutter siden: Derfor behøver du vel ikke slavisk gengive den? Jeg ved, at den vækker irritation hos flere herinde. Nogle gange er copy/paste bare nemmest. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. August, 2018 AlfaN skrev, for 1 minut siden: Nogle gange er copy/paste bare nemmest. Ja, længe leve dovenskaben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 5. August, 2018 Borende X skrev, for 11 minutter siden: Ja, længe leve dovenskaben. Og andre er heldigvis ik for dovne til at brokke sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 5. August, 2018 DK fyr 34 skrev, for 31 minutter siden: Hvad sker der lige for pikken på 3. sidste billede. Lige over nosserne ?? Det må være forhuden, som trængte til luftforandring og blev baghud? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg