Hop til indhold
Rejsenetværk

Hænderne skruet rigtigt på

Recommended Posts

Et lille bidrag til debatten.

Jeg er kommet nogle gange ved en pige, der fortalte mig, at hun får ordnet sine tænder og betaler med "naturalier", eller et hul for et hul som hun sagde.

Ja, hvem der så bare var rørlægger. Her skulle være muligheder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rørlægger - mon ikke den kan vende op og ned på magtforholdet, hvis kone eller kæreste går og lukker af for det varme vand billedeligt talt, hvis det kniber med lysten til eget bidrag til de huslige pligter?

Ikke at jeg ved af det, jeg er hardcore single og håbløs til kvinder, men det er bare noget jeg har hørt :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der er faktisk meget ofte mænd som enten ringer eller skriver en sms angående en byttehandel. Nu er jeg så ikke til byttehandler hverken af den ene eller den anden slags, men tager da hatten af for dem der prøver. Der skal nok være piger der takker ja.

Jeg vil da lige komme med nogle eksempler på de mest mindeværdige tilbud jeg har fået.

Der var den ældre herre der mødte op personligt og tilbød mig en halv lakseside i bytte for en halv time. Måtte smilende sige til ham at jeg foretrak at købe min laks ved min faste fiskemand. Viste ham pænt ud og gav ham et lille hint om at han nok skulle kræve lidt mindre for hans laks ( som forøvrigt havde udløbsdato til 3 dage senere ).

Og hvem husker ikke "Tøj Thomas" som for nogle år siden kørte rundt til stort set alle piger i det midtjyske. Han arbejdede ved Vero Moda og kunne tilbyde tøj i bytte. De fleste piger ville nok hoppe på den byttehandel. Desværre var han ikke så god til størrelser og når man som mig har en rigtig kvindekrop med lidt former her og der, ja så kan man altså ikke hoppe i en størrelse 34. Ofte var det også tøj som min bedstemor ville være henrykt over at eje. Dog skal hertil siges at jeg har nogle kollegaer der har fået nogle ret fede læderjakker osv, så jeg har sgu nok været på vagt de forkerte dage. Gad vide hvor meget tøj der egentlig manglede på lageret hos Vero Moda når de skulle ha status.

Der var også en mand i det sydjyske som tilbød mig en kasse kuglepenne for en gang dansk. Takkede pænt nej, men der må være en der er hoppet på, for da jeg mødte ind på vagt ugen efter, så stod selvsamme kasse kuglepenne henne i hjørnet af pigerummet.

I det østjydske for ca 3-4 år siden var der den her fyr som ringede og tilbød at tanke bilen helt op i bytte for en cocktail. Han ville selv komme og køre bilen op på tankstationen og herefter bruge sit firmakort til en optankning. Da han efter flere år og utallige opringninger endelig fandt ud af at jeg ikke var interesseret, da min daværende bil kun kunne rumme for 300 kr til en fuld tank, ja så stoppede han endelig med at ringe. Nu hvor jeg har skiftet mine vagter over til en anden klinik i det østjyske, ja så kan jeg erfare at han stadig ringer rundt med sit tilbud.

Der var også fyren i det sydjyske der ville ha en halv time i bytte for et topnøglesæt. Måtte grinende sige til ham, at jeg skam ikke manglede noget i min værktøjssamling. Nogle timer efter ringede ejeren fra bordellet lidt længere nede af gaden og fortalte at hun havde gjort den bedste byttehandel nogensinde. En fyr havde tilbudt hende et topnøglesæt for en halv time. Han havde talt stolpe op og ned om hvor god og dyr en kvalitet sættet var og mutter sagde beundrende ja tak til tilbuddet. Da hun senere kom forbi og viste os de dyre varer, kunne jeg så fortælle hende at sættet var købt i jem og fix til 110 kr ( har været souschef i denne butik i 4 år, så kender deres sortiment ). Den konkurrerende mutter kørte nedslået fra vores klinik, mens vi piger fik os et godt grin.

Der var også manden der ville ha en gang dansk for en kasse med 300 kondomer som efter sigende skulle kunne passe enhver størrelse. Det var en af de få tilbud jeg har fået, som måske kunne være aktuelle. Manden ankom og ville ha hans gang dansk, men jeg krævede at se varerne først. Det var han ikke meget for, men efter en del diskuteren frem og tilbage, så fik jeg dog lov at kigge i kassen. Undrede mig godt nok over den fine lille æske kondomet var i og det er meget muligt de ville kunne passe enhver størrelse. Kondomerne viste sig at være dem man kan købe i mange sexshops, hvor der på hovedet er det fineste lille dyrehovede som stikker ud af kondomet. Sagde pænt farvel til manden og anbefalede ham at sælge dem som spøg og skæmt istedet.

Eller også den MEGET ældre herre, som havde fået en æske fyldte chokolder af datteren, som han ikke lige var så vild med. Dem syntes han da lige han ville tilbyde den rare blondine henne på klinikken. Har en gang imellem fået f.eks. chokolade af søde gæster, så sagde pænt tak. Så spurgte han spørgende om vi skulle få det overstået og mente han skulle ha et samleje for æsken. Måtte pænt fortælle ham at en æske chokolade desværre ikke helt slog til for en gang dansk. Manden gik nedslået derfra med hans fyldte chokolader.

Jeg er også blevet tilbudt diverse håndværkerarbejde, IT opgaver og sågar en anlægsgartner der ville lægge hele min have om. Heldigvis kommer jeg ud af en håndværkerfamilie og kan lave det meste selv. De få ting jeg ikke selv kan/må ordne, de bliver lavet af nogen i vennekredsen, hvor vi heldigvis er rigtig gode til at hjælpe hinanden.

Man kan kun konkludere at de kære mænd er rigtig fantasifulde. Jeg er som sagt ikke til byttehandler, men lytter dog altid til deres tilbud. Det har gennem årene været årsag til rigtig mange gode grin, så derfor vil jeg nok fortsat høre efter hvad de har at tilbyde.

Hatten af for dem der prøver, for der skal nok være mange piger derude der måske lige har lyst til laks, chokolade eller der gerne vil slippe for turen med græsslåmaskinen. Åhhhhh altså de dejlige mænd :D

Hmm nu ved jeg ikke om navn eller tøjfirmaet er opdigtet? Men tøj THOMAS fra vera moda, er da ikke specielt diskret at skrive herinde

Godt nok er veramoda et større firma, men der er ikke vildt mange mænd ansat. Er ikke sikker på, han er så vild med at blive nævnt med både navn og firma, når det nu er i forbindelse med at have taget af "kassen". Ja det bliver ikke bedre af, hvis han har en kone. Så risikerer han både at blive anklaget for tyveri samt at blive skilt.

P.s men ellers nogle underholdende historier :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nody

Tøjmanden er såmænd ret kendt i disse kredse, så vidt jeg husker det, så er Thomas ikke det rigtge navn (muligt jeg husker forkert), og det navn han dengang oplyste til pigerne var sikkert også et alias.

Så vidt jeg er orienteret blev hans underslæb opdaget i pågældene firma, så jeg tror ikke, at du behøver at være så urolig for at bryde hans dække.

Der har været mange af den slags i branchen, der var på et tidspunkt også en fyr der tog rundt på de fleste klinikker, hvor han solgte lingerie og sexlegetøj, også der var der i visse tilfælde tale om byttehandler.

Der findes også en gut der kaldes importøren, han importerer typisk SM artikler, lædertøj m.m. også med byttehandel for øje.

Nody

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læg mærke til at jeg omtaler ham "Tøj Thomas" i gåseøjne. Det er noget jeg vælger at kalde ham. Hvad han hedder rigtigt skal jeg ikke udtale mig om. Han kalder sig velsagtens lige så mange forskellige navne som mange andre mænd der besøger klinikker.

Med min søster ansat i selvsamme firma, så kan jeg oplyse at der på landsplan gennem årene rent faktisk har været ansat temmelig mange mænd. I og med jeg skriver at det var for nogen år siden uden at være nøjagtig, så kan det jo dække over mange forskellige personer.

Og hvem siger det er i forbindelse med at have taget fra kassen? Bare fordi jeg gerne ville vide hvor meget tøj der manglede til deres status, så kan tøjet jo i bund og grund lige så nemt være smidt ud eller lagt i en frasorteret bunke som ansatte kan ta af til familie og venner.

Gætterierne kan være mange, for bare rolig, jeg kan godt finde ud af at være diskret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Læg mærke til at jeg omtaler ham "Tøj Thomas" i gåseøjne. Det er noget jeg vælger at kalde ham. Hvad han hedder rigtigt skal jeg ikke udtale mig om. Han kalder sig velsagtens lige så mange forskellige navne som mange andre mænd der besøger klinikker.

Med min søster ansat i selvsamme firma, så kan jeg oplyse at der på landsplan gennem årene rent faktisk har været ansat temmelig mange mænd. I og med jeg skriver at det var for nogen år siden uden at være nøjagtig, så kan det jo dække over mange forskellige personer.

Og hvem siger det er i forbindelse med at have taget fra kassen? Bare fordi jeg gerne ville vide hvor meget tøj der manglede til deres status, så kan tøjet jo i bund og grund lige så nemt være smidt ud eller lagt i en frasorteret bunke som ansatte kan ta af til familie og venner.

Gætterierne kan være mange, for bare rolig, jeg kan godt finde ud af at være diskret.

Jamen så er alt jo som det skal være :-) som jeg skriver, ved jeg ikke som udeforstående, om navn eller firma er opdigtet, hvilket det så er! Selvom der måske nok, har været en del mænd ansat derude gennem årene, så syntes jeg alligevel det var forkert at bruge både navn+ firma om en person ( derfor reagerede jeg) men som du beskriver det, så er det fint :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

For en del år siden, blev jeg efter at have været sammen med en "amatør-pige" jeg havde mødt på en chat, og betalt hende det vi aftalte, tilbudt lidt lækkert sex uden beregning, hvis jeg lige ville lægge et trægulv i hendes gang, og 1 værelse ! Jeg fortalt hende at det nok ikke lige var min spidskompetance, og hvorfor hun egentlig troede jeg kunne finde ud af sådan noget ??

Jeg troede du var håndværker, da du har så store hænder, svarede hun... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

hmmmmmm - mon jeg ikke skulle gøre lidt i dette så jeg kan få den havestue jeg så gerne vil have.... :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

hmmmmmm - mon jeg ikke skulle gøre lidt i dette så jeg kan få den havestue jeg så gerne vil have.... :lol::lol:

Sisse,, hvor meget og hvilken ydelse giver du pr m2? :?::?: Reng med at betalingen skal ske i rater :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

På sjælland virker det fint jeg er mange gange blevet tilbudt bytte ydelser for mit håndværk. desværre er timeprisen ikke den samme :|:|

mvh

Lærlingen

P.S. Sisse jeg har tid i påsken

Del dette indlæg

Link til indlæg

hmmmmmm - mon jeg ikke skulle gøre lidt i dette så jeg kan få den havestue jeg så gerne vil have.... :lol::lol:

hvad med betaling er det time for time og hvad med betaling for matrialer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Time til time betaling bliver det nok ikke......

Men noget helt andet er at jeg faktisk tror at det er mere brugt end man regner med. Specielt hos dem der har et lidt elskerinde lignende arrangement.

Jeg kan personligt ikke se problemet. You scratch my back and I scratch you'res. Hvis blot alle parter er tilfredse med aftalen.

Min gamle veninde som i sin tid introducererde mig til branchen havde et par faste gæster af hvem hun lånte et sommerhus her hjemme. Eller feriehus/lejlighed i udlandet. Jeg var selv med et par gange. De var gifte mænd som kunne have det lidt svært med at få mønterne ud af hus budgettet. Og på den måde kunne de gemme deres besøg fordi de ikke skulle forklare hvor pengene gik hen og hun havde et par dejlige steder hun tog på ferie. Alle parter var glade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Koks for sex. Jeg havde en gammel moster, og hun havde en kokshandler.

Det var lige efter 2. verdenskrig, og han tilbød koks for sex.

Sækken med koks blev sparket ned ad bagtrappen.

Kokshandleren gik vist nok selv ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der ikke noget om, at hvis man laver byttehandler indenfor sit eget fag, kan man blive beskattet af den værdi arbejdet/opgaven normalt ville have haft, uanset om penge er involveret eller ikke?

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der ikke noget om, at hvis man laver byttehandler indenfor sit eget fag, kan man blive beskattet af den værdi arbejdet/opgaven normalt ville have haft, uanset om penge er involveret eller ikke?

/Gina.

Jeg mener at alt arbejde er beskatningsforpligtet uanset om der er tale om udveksling af arbejde for penge, eller arbejde for arbejde, altså en byttehandel.

Hvis du udfører arbejde for dig selv, indenfor dit eget fagområde er det også beskatningspligtigt.

Jeg har et eksempel fra familien. Brolæggeren var ikke hjemme da Skat kom på besøg en lun sommerdag. Der blev ringet efter ham og mens de ventede inviterede konen dem på en kølig limonade i den meget flot anlagte have - manden var jo brolægger - Skat var meget imponeret over den flotte have og konen fortalte stolt over mandens faglige kunnen, om havens tilblivelse . en måned efter kom der brev fra skat at de havde takseret tilblivelsen af haven til kr. 280.000,- hvoraf der skulle betales alm. indkomstskat !

Jeg behøver vel ikke nævne at brolæggeren var rimeligt frustreret.

Så Gina og andre sexarbejdere - i bør nok ikke på spørgsmål fra skat indrømme at i onanerer og i givet fald højest en gang eller to om året , i kan risikere at blive beskattet af værdi af egne produkter/arbejde.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

/Gina.

Du ER skattepligtig i det tilfælde - uden nogen dikkedarer ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spunsen < uden at være skatteteknisk ekspert, er jeg altså ret sikker på at du ikke bliver beskattet af arbejde udført på egen ejendom... synes det lyder lidt som en vandrehistorie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spunsen < uden at være skatteteknisk ekspert, er jeg altså ret sikker på at du ikke bliver beskattet af arbejde udført på egen ejendom... synes det lyder lidt som en vandrehistorie.

Jeg tror nu ikke, at det er en vandrehistorie. Jeg har hørt om samme dilemma fra en tømrer, som kunne komme gevaldigt i klemme, hvis han lavede alt det han drømte om at gøre i sin egen bolig.

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror nu ikke, at det er en vandrehistorie. Jeg har hørt om samme dilemma fra en tømrer, som kunne komme gevaldigt i klemme, hvis han lavede alt det han drømte om at gøre i sin egen bolig.

/Gina.

Nu ved jeg jo ikke hvornår dette er foregået, så historien er muligvis rigtig, men her er sakset et afsnit af gældende lovgivning:

I sagen har en murermester for egen regning bygget tre huse, hvoraf han udlejede de to, og selv boede i det tredje. Højesteret fandt, at murermesteren var skattepligtig af værdien af eget arbejde samt mestersalær, også vedrørende det hus, han selv brugte privat. Skattepligten blev anset for opstået allerede på det tidspunkt, hvor det enkelte byggeri var færdigt, og ikke først, når den enkelte bygning blev solgt, og overskuddet og dermed værdien af eget arbejde og mestersalær kunne opgøres endeligt.

LL § 7, nr. 26 indskrænker dog virkningerne af SL § 4, stk. 1, litra a, og UfR 1928, 276 H ved at gøre værdi af eget arbejde, der er udført på egne formuegoder, som den pågældende selv bruger privat, skattefri. Det betyder, at murermesteren, hvis sagen havde været forelagt domstolene i dag, ikke ville være blevet beskattet af værdien af eget arbejde og mestersalær af det hus, han byggede til sig selv som sin private bolig.

http://www.tax.dk/jv/cc/C_C_2_1_5_1.htm

Hvor gammel præciseringen af loven er ved jeg ikke. EDIT: jeg kan se at den seneste dom, som har ført til regulering af området mht. til udførelse af arbejde på egen ejendom er fra 1994 - så jeg er ret sikker på at vi snakker vandrehistorie... men bevares - det er da også en god historie ;)

Men du kan idag lave alle de forbedringer du vil på din egen ejendom (også inden for dit eget fagområde) - så længe den er til privat brug, og ikke har erhvervmæssig formål i nogen afskygning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så Gina og andre sexarbejdere - i bør nok ikke på spørgsmål fra skat indrømme at i onanerer og i givet fald højest en gang eller to om året , i kan risikere at blive beskattet af værdi af egne produkter/arbejde

:lol::lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Montezi skriver "men bevares - det er da også en god historie" . Dem der kender mig, her i blandt Gina er vist klar over at jeg ikke beflitter mig med at kolportere vandrehistorier, havde det været en sådan havde jeg gjort opmærksom på det. Hvis Montezi finder tilfredsstillelse ved at beklikke min troværdighed er det da ok for mig , på nettet hvor de fleste er anonyme, er der jo frit slag til at udbrede historier ligesom der er frit slag til at mistænkeliggøre hinanden.

Det foregik helt tilbage i sidste halvdel af -70´erne, dengang hvor bl.a. landmænd og gartnere så vidt jeg ved kæmpede med at være beskattet af værdi af egne produkter.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spunsen> synes du at din anektote er relavent i forhold til den nuværende lovgivning på området?

Jeg har netop i mit svar taget forbehold forat jeg ikke ved hvornår historien er fra - måske du ligeledes skulle have angivet at historien er mere end 30 år gammel. Istedet bruger du den som argument for hvad der er tilladt i forhold til gældende lovgivning.

Jeg påpeger blot at det som du og Gina hævder/ antager ikke er korrekt i en tids-aktuel kontekst. Så hvad er problemet med mit indlæg???

Hele debatten er anført i nutid, som i hvad der er tilladt i vore dage - ikke som hvad der var lovligt og ulovligt, da jeg havde ble på ;)

Så derfor betragter jeg det som historie - det er da muligt at det er rigtigt, hvis den er fra 70´erne - men hvad i alverden har det at gøre med hvad der er lovligt i år 2013???? Og hvorfor pokker præsenterer du det ikke som det det er - en anekdote fra en anden tid???

Men for at gøre det helt klart hvad jeg mener: NEJ, du bliver ikke beskattet af at forbedre din egen private bolig (som ikke har andre formål) uanset hvad din uddannelse eller profession er. Din historie angiver det modsatte - og det er forkert.

Længere er den ikke!!! Altså medmindre du kan underbygge din påstand, med andet end røverhistorier fra en svunden tid :roll:

Og forresten: et haveanlæg til 280.000 danske kroner i slutningen af 70´erne???? Holy fucking shit - hvor mange tønder land var den have på??? nu har jeg selv været brolægger i en kortere periode, og man får altså et ret lækkert(læs: et lille himmerrige) haveanlæg for de penge, selv i vore dage... i 70´erne??? FUCK - jeg tror de har haft en ret dejlig have :lol:

Hvis Montezi finder tilfredsstillelse ved at beklikke min troværdighed er det da ok for mig , på nettet hvor de fleste er anonyme, er der jo frit slag til at udbrede historier ligesom der er frit slag til at mistænkeliggøre hinanden.

Det har du fuldstændigt ret i - men det er jo din historie, så du er da mere end velkommen til at berigtige den. Men - Nej jeg tror ikke på at nogen i 70´erne hvor (daværende) SKAT ikke havde synderligt fokus på den slags, beskattede en borger for 280K for anlæg af egen have. Helt ærligt er du klar over hvad de svarer til i nutidspenge??? Det er jo helt latterligt :o

Men dokumentation kan da sagtens ændre min holdning ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Derudover kan jeg ikke forstå at du overhovedet ikke forholder dig til essensen af vores uenighed - nemlig:

Hvis du udfører arbejde for dig selv, indenfor dit eget fagområde er det også beskatningspligtigt.

Og

Men du kan idag lave alle de forbedringer du vil på din egen ejendom (også inden for dit eget fagområde) - så længe den er til privat brug, og ikke har erhvervmæssig formål i nogen afskygning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...