Hop til indhold
MrHey

Amatør blowjob og sex i Nordjylland

Recommended Posts

Har skrevet med hende, hun skiftede lige pludselig fra sød til knap så sød. Aner ikke hvorfor, har ingen aftale haft.

Redigeret af Goliath2.0

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 15 minutter siden:

Har skrevet med hende, hun skiftede lige pludselig fra sød til knap så sød. Aner ikke hvorfor, har ingen aftale haft.

Samme erfaring her. Total flabet og utrolig dårlig attitude. 

Og jeg overdriver virkelig på ingen måde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme her.. Hun var sød og vi var lige ved at lave en aftale. Så fik jeg en sviner, tror måske hun havde svaret en anden. Bare på min mail. 

Så jeg spurte om jeg havde sagt noget forkert. Hørte aldrig fra hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skovfogeden skrev, for 1 minut siden:

Hun er ellers vældig sød, når man møder hende.

Og hun giver et godt blowjob.

Noget du kan fortælle mere om i en pb? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrHey skrev, for 14 timer siden:

Wow! Lyder da som om hun har et problem med attituden. Eller måske får hun kolde fødder eller et eller andet?

Tit er det faktisk os som mænd, der bevirker denne attitude.

Hvis man forventer et svar i løbet af kort tid, møde lige nu og her, så får man en negativ respons.

Hun er amatør og ikke på hele tiden og kun hvis hun har lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skovfogeden skrev, for 4 minutter siden:

Tit er det faktisk os som mænd, der bevirker denne attitude.

Hvis man forventer et svar i løbet af kort tid, møde lige nu og her, så får man en negativ respons.

Hun er amatør og ikke på hele tiden og kun hvis hun har lyst.

Det er jeg ikke uenig med dig i, men der er vel også altid en mulighed for, at det modsatte kan være tilfældet. Jeg har ikke kommunikeret med pigen, så jeg skal ikke kunne sige det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrHey skrev, for 1 time siden:

Det er jeg ikke uenig med dig i, men der er vel også altid en mulighed for, at det modsatte kan være tilfældet. Jeg har ikke kommunikeret med pigen, så jeg skal ikke kunne sige det.

Det har du fuldstændig ret i.

Men prøv at kontakte hende og få en god oplevelse.

Men forvent ikke hurtige svar eller f.eks. "kan jeg komme nu", "har du tid nu" og så 1 time senere spørge om hvorfor hun ikke skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skovfogeden skrev, for 5 timer siden:

Tit er det faktisk os som mænd, der bevirker denne attitude.

Hvis man forventer et svar i løbet af kort tid, møde lige nu og her, så får man en negativ respons.

Hun er amatør og ikke på hele tiden og kun hvis hun har lyst.

Lad mig understrege at jeg altid henvender mig til folk med samme høflighed og ydmyghed som min far og mor har lært mig. Hendes retrorik var meget voldsomt og ikke noget turn on... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bekræfte hvad skovfogeden skriver. Hun er sød amatør, der giver et dejligt blow- og så er hun meget glad for at sluge :) men jeg har da også oplevet hendes temperament, der skrev hun en undskyldning dagen efter. Tror bare hun får så mange ubehøvlede beskeder, at humøret bliver dårligt- fx er der garanteret mange, der prøver at handle prisen ned...  noglegange kommer det nok til at gå ud over de forkerte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Superblue skrev, for 25 minutter siden:

Kan bekræfte hvad skovfogeden skriver. Hun er sød amatør, der giver et dejligt blow- og så er hun meget glad for at sluge :) men jeg har da også oplevet hendes temperament, der skrev hun en undskyldning dagen efter. Tror bare hun får så mange ubehøvlede beskeder, at humøret bliver dårligt- fx er der garanteret mange, der prøver at handle prisen ned...  noglegange kommer det nok til at gå ud over de forkerte. 

Det tror jeg også, så helt enig.

Tror desværre ikke amatør piger ved hvad de går ind til når de opretter en annonce. Ikke deres fejl.

Desværre er der mange mænd som ikke aner hvad de skal skrive og tror at klamme beskeder er vejen frem. 

Snakkede med en Sugar babe på SD igår. 90% af hendes beskeder et ulækre  klamme tilbud fra mænd. Der må være mange som lever i en anden verden. Og der er det ok at skrive sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 22 timer siden:

Samme erfaring her. Total flabet og utrolig dårlig attitude. 

Og jeg overdriver virkelig på ingen måde

Jeg har helt den samme erfaring med hende.

Tror hun har meget nemt ved at misforstå ting, hvor efter hun så skifter over til at være flabet og særdeles ubehøvlet.  Jeg tager aldrig kontakt til hende igen og vil fraråde andre at gøre det også. 

Nu kan jeg ikke lige huske hvad det var jeg spurgte ind til, men det blev opfattet af hende, som om jeg enten mente eller troede at hun ikke var amatør. Det var langt fra noget i den retning jeg mente med mit spørgsmål, men snakke hende fra det, det kunne jeg ikke. Hun gik helt amok med flabede og særdeles ubehøvlede beskeder, hvor hver besked nok blev sendt til mig 3-5 gange. Efter kort tid opgav jeg at forklare mig og undlod at svare på hendes beskeder og så døde samtalen igen.

Hun var sgu for viderekomne skal jeg da lige love for. Var helt paf efterfølgende og også træt af det var gået sådan, da jeg gerne ville have besøgt hende.

Men nu kommer det så ikke til at ske.. !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skovfogeden skrev, den 6/8/2018 at 14:07:

 

Blev lidt nysgerrig af at læse de indlæggende fra de folk som var kommet igennem nåleøjet og havde mødtes med pigen.

Lavede en anden mail og kontaktede hende igen. Her er alt hvad der blev skrevet fra begge sider med tidspunkter, så kan folk vel selv vurdere om det er noget for dem.

1..thumb.png.affd2d89fff8301d8ab3223e796c76ee.png

 

2..thumb.png.793e1c4742f4705b5e43a7a7133b2cf5.png

Redigeret af Goliath2.0

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 35 minutter siden:

Nå redigerings funktionen er jo som sædvanligt noget lort.

Har ikke hørt noget siden mit sidste sprøgsmål.

Det er sgu god stil, må man sige. Synes det virker som om, at hun er lidt som vinden blæser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den virker lidt tam hendes annonce. 

Ingen alder, udsene osv. 

Nogen der faktisk kan beskrive pigen. ? 

Hvor hører hun iøvrigt til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen og en fornøjelse var det helt bestemt. 

Har mødtes med hende 2 gange og til trods for at jeg måske har været lidt besværlig med nogle specifikke ønsker har der ikke været noget negativt i forhold til kommunikation. 

Rigtig smuk og sød pige, hun er rigtig god til at sutte pik og har indtryk af at hun virkelig nyder det
så mit råd er: vær sød mod hende, så skal hun nok være sød ved dig og din lille ven ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg har haft fornøjelsen af at få et blowjob af denne skønhed. Og der var bestemt ik noget at klage over vender snart tilbage. Smuk ung dejlig pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...