Hop til indhold
en and

Falske profiler

Recommended Posts

Jeg er stødt på en del... ja 2 altså..

Det er nogle som f.eks GB ønsker at man skal sende billeder af udstyr og ansigtbilleder og tlf. Nr til for at man er med udvælgelse processen.  

Og når så man har gjort det, så hører man ikke mere fra dem... 

Tænker på hvad mon ens billeder kan gå hen og blive brugt til.... ??

De jeg er stødt på er Jasmine69 og ungtparnord

vil godt høre om der er nogen der i hele taget har været til noget med en af disse....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin69 den anden kunne jeg ikke finde.  

Der står 

Citat

Du skal blot sende et billed af dig selv og udstyret du bærer på. For at kunne deltage prisen vil være og alt sex er med kondom. Vi bor i jylland og vil have nogen som kan i aftens timerne.
[email protected]
Og dem der ikke sender billeder eller noget svarer jeg ik
PS SENDER INGEN BILLEDER ELLER NOGET.

Umiddelbart tænker jeg at der er nogen der hurtigt skal have banket noget på benene, og du er vel så bare blevet fravalgt. Annoncen udstråler panik, og man har glemt at beskrive hvad f... man ønsker. Den efterlader jo flere spørgsmål end svar.

Du må håbe på at der nok ikke sker mere, og så en anden gang være lidt mere forsigtig omkring hvad du sender og oplyser 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
en and skrev, for 40 minutter siden:

Jeg er stødt på en del... ja 2 altså..

Det er nogle som f.eks GB ønsker at man skal sende billeder af udstyr og ansigtbilleder og tlf. Nr til for at man er med udvælgelse processen.  

Og når så man har gjort det, så hører man ikke mere fra dem... 

Tænker på hvad mon ens billeder kan gå hen og blive brugt til.... ??

De jeg er stødt på er Jasmine69 og ungtparnord

vil godt høre om der er nogen der i hele taget har været til noget med en af disse....

Du har postet dit indlæg 3 gange.

Få slettet de 2 andre indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Umiddelbart tænker jeg at der er nogen der hurtigt skal have banket noget på benene, og du er vel så bare blevet fravalgt. Annoncen udstråler panik, og man har glemt at beskrive hvad f... man ønsker. Den efterlader jo flere spørgsmål end svar.

100 at det er en scam fra en der samler e-mail-adresser - og så sælger adresser og billeder videre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yehudi skrev, den 5/8/2018 at 20:15:

Undskyld, hvis jeg spørger dumt, men behøver man at sende billeder til en gp?

Selvfølgelig gør du ikke det. Men pigen kan jo have valgt at køre sin forretning meget selektivt og enten kræve billede eller at kunderne lever op til noget specifikke krav, og det må man jo så respektere :)

Men generelt skal man ikke sende billeder eller andet......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...