Hop til indhold
Guest Luke

Vanessa Tåsingegade

Recommended Posts

Guest Luke

http://www.star-babes.eu/plugins/sgalle ... p?view.2.1

Udbuddet var ikke specielt godt forleden i Århus, og umiddelbart kunne Vanessa være en pige, der nok var en tand for moden til mig, men det er svært at sige, for når nogen skriver at de er 31 år kan de være alt fra 31 år til 50 år og sådan mere eller mindre velplejede også.

Derfor var jeg parat til at gå, hvis Vanesse ikke lige faldt i min kop the. Men det gjorde hun.

Hun var en yderst positiv oplevelse og overraskelse om man så kan sige.

Jeg vil nok skyde hende til medio 30'erne, men med en absolut meget meget veldholdt krop, nogle dejlige bryster og et alm kønt asiatisk ansigt.

Så det var i orden og jeg fik en halv time.

Et er at hun havde et tiltalende udseende men behandlingen viste sig at være endnu bedre.

Hun sagde fra starten af at hun glædede sig til at lege med min pik. Jeg tænkte at det var nok bare øregas, men det var det ikke.

Efter at vi havde hevet tøjet af hinaden og smagt og rørt ved hinandens kroppe et pænt stykke tid, gik hun for alvor igang med at lege med min pik. Der blev virkelig kredset om min pik med hendes hænder der på alle måder pirrede min pik, hendes mund slugte mine nosser, hendes bryster gik også igang med pikken. Det er sjældent at jeg oplever at der bliver kredset så meget om min pik og på et tidspunkt er jeg ved at komme faktisk, jeg giver lidt fysiske tegn på at det er enddog meget pirrende og hun vælger fornuftigt nok lige at holde lidt igen, det var jo lidt tidligt hvis jeg skulle fyre kanonen af allerede.

Nå dernæst starter hun en deepthroat - æder pikken ned i halsen. Hun sluger den virkelig. Særdeles god fransk.

Så skal jeg riddes, og kan igen mærke at nu nærmer vi sig hvor jeg kommer, men jeg foreslår at vi skifter stilling og på den måde udsætter min orgasme igen.

Jeg snupper hende i en doggystilling og jeg kapitulerer i en stor orgasme kort tid efter.

Vanessa er ikke en gudesmuk ungpige model, det er hun ikke. Men hun er en velholdt nydelig asiatisk pige i 30'erne der giver en kanon omgang sex.

Gentagelsesfare : 100 %

Hun kan anbefales, hvis man ikke har noget i mod en lidt mere moden pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Luke

Hendes priser er almindelige for et dansk bordel. 1100 for en halv time f.eks.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Knajten

Ja jeg kommer der også tit og hun hilser glad på en og ved lige hvad man gerne vil betjenes med

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...