Hop til indhold

Recommended Posts

Mht pris, så er 1500 min aktuelle max grænse. Piger som kræver 2000-3000 og som måske endda siger "jeg er jo ikke en billig luder" osv. ja, de er jo netop ofte lige præcis en form for pengemotiverede prostituerede. Og til en pris på 2000-3000 vil jeg meget heller gå på en klinik og have sex med en sød asiatiske kvinde. Ved at have en personlig max grænse på 1000-1500 bliver det selvfølgelig en del sværere at finde piger, omvendt er der så ofte tale om kvinder som ikke er primært økonomisk motiverede eller som har blandede motiver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coolio122 skrev, for 5 timer siden:

det gik skam helt fint, hun er lige gået hjem. vi sad og hyggede med vin og snak, og derefter dejlig sex, og igen i morges, hun er skøn

Kan du fortælle lidt om hendes udseende? Jeg tænker hendes bryster og om hun er glatbarberet?

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coolio122 skrev, for 9 timer siden:

Det var uden ja! Så håber ikke der er noget galt med hende, ellers er det bare ærgeligt, krydser fingre

Skal i ses igen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coolio122 skrev, for 31 minutter siden:

Tror vi skal ses igen, og ja hun var glatbarberet

Tror :-) hvorfor er du i tvivl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Coolio, velkommen til EG, og tillykke med din allerførste anmeldelse.

1500 for en nat! Og uden gummi! Det er da superfin reklame for sugardaters ;-) :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Bare der var sådan nogen danske kvinder der tilbød overnatning i den prisklasse i Jylland :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 8 timer siden:

Coolio, velkommen til EG, og tillykke med din allerførste anmeldelse.

1500 for en nat! Og uden gummi! Det er da superfin reklame for sugardaters ;-) :-) 

Venligst

French

ja men de fleste historier, om sd herinde er løgn, så du kan jo vælge at tro hvad du vil, måske er det bare en reklame hvem ved

hvis det lyder for godt til at være sandet !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
psps skrev, for 49 minutter siden:

ja men de fleste historier, om sd herinde er løgn, så du kan jo vælge at tro hvad du vil, måske er det bare en reklame hvem ved

hvis det lyder for godt til at være sandet !!!!

@psps, det lyder ikke som om du selv har haft det store held med at finde de gode piger på SD. I hvert fald undrer det mig, at du skriver, at de fleste historier om sd er løgn. Det virker meget lidt underbygget. Faktisk er der ret få anmeldelser/omtaler af møder mellem mænd og piger fra SD, og dem jeg har læst virker da umiddelbart troværdige. Jeg tror du trænger til en opmuntrende sand historie: Sidste år havde jeg besøg af en svensk pige på ca. 19 år. Hun kom bogstaveligt talt med fire-toget fra en by i det sydlige Sverige. Asiatisk baggrund, smuk som en drøm og med stor lyst til sex. Jeg indlogerede hende på et hotel og vi havde sex over et lille døgns tid. Hun fik ca. 2000 DKK og udgifterne dækket. Det var vild, fræk, ubeskyttet sex som når man scorer en pige i byen (som nægter at gå hjem men vil have mere og mere). 

Det er rigtigt, at mange kvinder vil have mange penge og 1500 kr. for en nat er billigt. Men hør en gang: en del kvinder på SD er der for at få uforpligtende sex og så tager de en økonomisk bonus med. Så om de får 1000, 1500 eller 2000 betyder ikke det store. De gør det grundlæggende ikke af økonomiske grunde, og er meget omhyggelige med hvem de vælger at knalde med. Jeg har i en anden tråd skrevet om hvordan man identificerer denne gruppe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er nogle pejlemærker i forhold til at undgå SD-piger som er rent økonomisk motiveret:

UNDGÅ profiler som nævner, at de søger "korte møder"

UNDGÅ profiler som skriver "jeg er ikke en billig tøs og elsker luksus" (jo, det er du højst sandsynlig og dertil alt alt for dyr).

UNDGÅ profiler som nævner ordet "sugar" i profilteksten og i de 2-3 første beskeder.

UNDGÅ profiler med groteske trutmunde (jeg kan ikke bevise det, men har en teori om, at det er kvinder som ikke hviler i sig selv/har svært ved stå ved det, de laver)

UNDGÅ profiler hvor det meste af teksten er en lang sviner rettet mod mænd fra sitet som har skuffet pigen på den ene eller anden måde. Det er SD-universets pendant til den prostituerede på klinikken som kommanderer rundt med manden, giver instruktioner, irettesætter osv. Den type gider du næppe at mødes med.

UNDGÅ profiler som er en lang opremsning af alle mulige krav. Jeg stødte på et tidspunkt på en profil som stillede krav til "tøjhygiejne". Jeg tror hun mente, at sokkerne skal skiftes hver dag eller tilsvarende. Igen, du søger ikke en vrissen udgave af din mor. Undgå for enhver pris.

UNDGÅ profiler som lægger op til kemimøder, hvor der skal falde betaling (blot for at mødes). Efter min mening uværdigt og peger i en helt forkert retning.

UNDGÅ (måske) profiler som lægger op til, at der slet ikke skal være sex involveret. Man kan dog spørge høfligt, hvad relationen så kunne indeholde. Men næste altid spild af tid.

Allerbedst: Gå efter profiler, hvor teksten lige så godt kunne have stået på dating.dk Det er tit en rigtig vinder.

Du kan også aktivt gøre noget selv:

Lad vær med at skrive "Hvad kan jeg få for 1500 kr. eller jeg vil give dig 5000 kr. for at knalde dig i røven". Alle kvinder (selv hard-core prostituerede) har et dybt instinktivt problem med at blive mindet om, at - ja - at de tager penge for sex. Og kvinder som er på SD uden særligt fokus på økonomisk kompensation vil reagerer meget negativt.

Du kan fint skrive stort set den samme tekst til mange piger Men forsøg hver gang at tilføje en enkelt sætning - eller endnu bedre et spørgsmål - som direkte knytter sig til pigen profiltekst eller foto. Gerne en kort, let lille ting som viser, at du har opdaget, at der er et rigtigt levende menneske bag profilen. 

Hver meget omhyggelig med profilbilledet. Få taget et foto helst med et rigtigt kamera med portræt/tele-linse. Iphone fotos giver os mænd store næser og små ører. Forsøg at udstråle maskulinitet og success.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 5 timer siden:

@psps, det lyder ikke som om du selv har haft det store held med at finde de gode piger på SD. I hvert fald undrer det mig, at du skriver, at de fleste historier om sd er løgn. Det virker meget lidt underbygget. Faktisk er der ret få anmeldelser/omtaler af møder mellem mænd og piger fra SD, og dem jeg har læst virker da umiddelbart troværdige. Jeg tror du trænger til en opmuntrende sand historie: Sidste år havde jeg besøg af en svensk pige på ca. 19 år. Hun kom bogstaveligt talt med fire-toget fra en by i det sydlige Sverige. Asiatisk baggrund, smuk som en drøm og med stor lyst til sex. Jeg indlogerede hende på et hotel og vi havde sex over et lille døgns tid. Hun fik ca. 2000 DKK og udgifterne dækket. Det var vild, fræk, ubeskyttet sex som når man scorer en pige i byen (som nægter at gå hjem men vil have mere og mere). 

Det er rigtigt, at mange kvinder vil have mange penge og 1500 kr. for en nat er billigt. Men hør en gang: en del kvinder på SD er der for at få uforpligtende sex og så tager de en økonomisk bonus med. Så om de får 1000, 1500 eller 2000 betyder ikke det store. De gør det grundlæggende ikke af økonomiske grunde, og er meget omhyggelige med hvem de vælger at knalde med. Jeg har i en anden tråd skrevet om hvordan man identificerer denne gruppe. 

ja bortset fra en ting, de piger som ikke går efter pengene findes ikke på siden

jeg har masser af held, gider bare ikke betale for meget , så ellers tak for omtanken

når jeg siger en del historier er falske, er det bl a fordi en del piger selv henvender sig i tråde og skriver det

ud over det , har jeg haft kontakt med adskillige, som har skrevet til mig de aldrig har mødtes med de som skriver her om dem, enkelte har jeg selv mødt, og kan se ud fra de faktiske

oplysninger som kommer, at de er usande, f eks hvor pigen bor, om hun kan have besøg derhjemme , om sex kan være ubeskyttet osv

men du har så været heldig en gang woow ? det har jeg da været flere gange, 4 faktisk med lange forløb til en tusse ?

og ps der er jo flere end mig, som ønsker tillykke med scoringen ) med et gran af ironi , og snak om reklame stunt i tråden

Redigeret af psps

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bigheads beskrivelse er fantastisk til jer der bevæger jer ind i det univers... med mindre i bare vil have et knald med en ung passiv kvinde og ikke vil bruge tiden så må i ud med 2000-3000 kr.

Jeg er helt enig i at den guidance kan skaffe jer rigtig gode oplevelser og dem findes der... I skal bare bruge energi og tid på det... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 29 minutter siden:

Bigheads beskrivelse er fantastisk til jer der bevæger jer ind i det univers... med mindre i bare vil have et knald med en ung passiv kvinde og ikke vil bruge tiden så må i ud med 2000-3000 kr.

Jeg er helt enig i at den guidance kan skaffe jer rigtig gode oplevelser og dem findes der... I skal bare bruge energi og tid på det... 

 

Ja måske

Går efter udseendet og om de er ok med hvad sex jeg vil

Og så prisen til sidst

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 23 timer siden:

@psps, det lyder ikke som om du selv har haft det store held med at finde de gode piger på SD. I hvert fald undrer det mig, at du skriver, at de fleste historier om sd er løgn. Det virker meget lidt underbygget. Faktisk er der ret få anmeldelser/omtaler af møder mellem mænd og piger fra SD, og dem jeg har læst virker da umiddelbart troværdige. Jeg tror du trænger til en opmuntrende sand historie: Sidste år havde jeg besøg af en svensk pige på ca. 19 år. Hun kom bogstaveligt talt med fire-toget fra en by i det sydlige Sverige. Asiatisk baggrund, smuk som en drøm og med stor lyst til sex. Jeg indlogerede hende på et hotel og vi havde sex over et lille døgns tid. Hun fik ca. 2000 DKK og udgifterne dækket. Det var vild, fræk, ubeskyttet sex som når man scorer en pige i byen (som nægter at gå hjem men vil have mere og mere). 

Det er rigtigt, at mange kvinder vil have mange penge og 1500 kr. for en nat er billigt. Men hør en gang: en del kvinder på SD er der for at få uforpligtende sex og så tager de en økonomisk bonus med. Så om de får 1000, 1500 eller 2000 betyder ikke det store. De gør det grundlæggende ikke af økonomiske grunde, og er meget omhyggelige med hvem de vælger at knalde med. Jeg har i en anden tråd skrevet om hvordan man identificerer denne gruppe. 

men du har jo selv kommenteret mit skriv i alissa 25 ? så du ved jo noget andet , om mit held ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
psps skrev, for 3 timer siden:

men du har jo selv kommenteret mit skriv i alissa 25 ? så du ved jo noget andet , om mit held ?

Beklager hvis jeg har misforstået noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 45 minutter siden:

Beklager hvis jeg har misforstået noget.

det er helt ok, men jeg har da forskellige slags indlæg , både positive og negative

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...