Guest liderlig-dreng Skrevet 4. August, 2018 (edited) Jeg så en dokumentar (Danmark ifølge Bubber) forleden som handlede om prostitution. Her besøgte Bubber et bordel i Odense, hvor receptionisten fortale at en pige havde rekorden, hvor hun fik besøg af 27 mænd på en dag! Bordellets receptionist fortalte at kroppen naturligvis ikke kunne klare det og pigens underliv lignede en numse fra en abe da dagen var omme. Pigen blev samlet hulkende op fra gulvet af receptionisten og blev kørt på skadestuen, fordi at hendes underliv ikke kunne klare alt det gummi. En virkelig skræmmende og rørende historie da fik mig igen til at miste lysten til at besøge en GP. Er det nu også mig der er sart igen? Så derfor vil jeg høre jer om hvor mange besøg en pige generelt kan tag om dagen? Og er der lov omkring hvor mange gæster en pige må tage imod? Jeg kan se at nogle piger har vagter der vare i 10 timer! Her tænker jeg at en pige nemt kan få 15-20 besøg når der er kunder i butikken. I GP'er der læser med her må gerne svare på dette. Ps. man kan se dokumentaren via TV2play. Redigeret 4. August, 2018 af liderlig-dreng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 4. August, 2018 ....... lyder ikke til at receptionisten har trådt til i tide. Men hun må vel have regnet pigebarnet for at værende voksen og ansvarlig. De piger jeg primært besøger (på de etablerede klinikker) går hjem, når de mærker, at det er ved at være rigeligt. Derudover ligger de pauser ind mellem kunderne efter behov. Når det så er sagt, besøger jeg heller ikke piger, der tager dobbeltvagter. Der er bare et eller andet, som, i mine øjne, virker forkert ved at være på vagt i 12-14 timer af gangen i denne branche. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. August, 2018 (edited) Der er der jo ingen der kan svare på - Det er jo individuelt. Da lovgivningen omkring prostitution blot foreskriver, at det er lovligt at modtage penge for sex, samt at man skal betale skat og moms, så findes der ingen regulativer m.v. der regulere arbejdsforhold. Den historie der åbenbart har givet dig anledning til indlægget er nok så ekstremt, at den ikke fortjener den opmærksomhed den har fået. Tilføjet Hvor er det også bare typisk, at man lige skal have noget vildt sensationspræget presset ind i en "dokumentar". Dokumentar er sat i anførelses tegn, netop fordi den slags udsendelser sjældent afspejler virkeligheden. Redigeret 4. August, 2018 af TheVoice 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 4. August, 2018 Tror “hvor meget” er afhængigt af for mange faktorer til der kan laves en konklusion på det 32 cm så kan en gang antageligt være nok, 22 cm så kan der nok overskues lidt mere Personlig rekord, har knaldet kæresten 8 gang på et døgn, der kunne vi begge nok godt have været den 8. gang foruden men var hun “trænet” havde det sikkert ikke været et issue Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 4. August, 2018 Jeg har en forkærlighed for de piger der annoncerer med max en eller 2 gæster pr. vagt. Hvis man tager det for sigende løber man ikke ind i en pige der er udslidt. Mvh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 518 Skrevet 4. August, 2018 Mon ikke det er meget individuelt. Sidste gang jeg var på Artemis var jeg sammen med en pige der stolt fortalte, at jeg var nummer 11. Hun klagede over at næsten alle fik udløsning indenfor 3 minutter, og bad mig kneppe hende i lang tid. Hvis jeg kunne, havde jeg giftet mig med hende. Senere samme aften var jeg sammen med en anden pige, der prøvede at slippe afsted med kun at give blow- og handjob, og sagde, at livet som petit stram pige på Artemis godt kunne være hårdt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 5. August, 2018 plasticlove skrev, for 21 timer siden: Senere samme aften var jeg sammen med en anden pige, der prøvede at slippe afsted med kun at give blow- og handjob, og sagde, at livet som petit stram pige på Artemis godt kunne være hårdt. Så skulle hun måske tage hyre i Asien i stedet for....hvis du forstår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 6. August, 2018 Nu vet jag inte hur jag ska svara på detta utan att det låter som reklam skryt eller att jag överdriver. Men jag har haft 25 personer på gb i ca 3 timmar. Varken då eller någon annan gång har det hänt mig att fet det varit jag som fått nog. Jag är nyfiken på när det händer - var min gräns går, men jag vill också gärna komma dit någon gång för att helt enkelt få uppleva att jag fått så mycket jag behöver, istället för 'Jaha då blev det inte mer den här gången heller'. Missförstå inte detta som att jag aldrig har riktigt bra sex, för det har jag. Det är bara det att jag skulle vilja fortsätta med mer, ända tills _jag_ känner mig mätt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 6. August, 2018 Och jo, jag har dubbla vakter av praktiska skäl: nu med allt banarbete tar det mig 3 h att komma till arbetet. Men som sagt väntar jag fortfarande på att få uppleva att jag fått helt tillräckligt. Vet att jag är lite extrem... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 6. August, 2018 Tekla skrev, for 57 minutter siden: Och jo, jag har dubbla vakter av praktiska skäl: nu med allt banarbete tar det mig 3 h att komma till arbetet. Men som sagt väntar jag fortfarande på att få uppleva att jag fått helt tillräckligt. Vet att jag är lite extrem... Hey @Tekla man kunne jo få det indtryk, at du synes vi mænd har små tissemænd det siger man altså ikke når vi hører på det, vi er jo bange for at gøre skade med vores kæmpe pikke vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 6. August, 2018 liderlig-dreng skrev, den 4/8/2018 at 14:40: Jeg så en dokumentar (Danmark ifølge Bubber) forleden som handlede om prostitution. Her besøgte Bubber et bordel i Odense, hvor receptionisten fortale at en pige havde rekorden, hvor hun fik besøg af 27 mænd på en dag! Bordellets receptionist fortalte at kroppen naturligvis ikke kunne klare det og pigens underliv lignede en numse fra en abe da dagen var omme. Pigen blev samlet hulkende op fra gulvet af receptionisten og blev kørt på skadestuen, fordi at hendes underliv ikke kunne klare alt det gummi. En virkelig skræmmende og rørende historie da fik mig igen til at miste lysten til at besøge en GP. Er det nu også mig der er sart igen? Så derfor vil jeg høre jer om hvor mange besøg en pige generelt kan tag om dagen? Og er der lov omkring hvor mange gæster en pige må tage imod? Jeg kan se at nogle piger har vagter der vare i 10 timer! Her tænker jeg at en pige nemt kan få 15-20 besøg når der er kunder i butikken. I GP'er der læser med her må gerne svare på dette. Ps. man kan se dokumentaren via TV2play. Dokumentaren lyder som et meget utraditionelt ekstremtilfælde fra den syge del af branchen. Typisk journalistisk populisme. Tvivler på at danske piger i samme grad presser sig selv på veletablerede klinikker. Det er jo dels individuelt. Jeg har været sammen med kvinder (privat) som ikke var ømme og slidte efter mange timers sex. Selv efter jeg måtte lægge pikken-er-øm kortet. Jeg har også kendt kvinder der skulle have mindst 24 timers pause efter en times sex. Vi og de er bygget forskelligt. Men manden kan (burde da) også mærke hvordan kvindens velbefindende er imens. Jeg har i min historik (sjældent) oplevet et par GPs som tydeligvis havde presset sig selv for hårdt. Det et ret tydeligt, og på ingen måde nogen nydelse: Hun holder igen og kan tydeligvis ikke lide det. Et pokerfjæs kan ikke skjule den slags ubehag. Så har jeg selv stoppet, sagt tak for i dag og er gået. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 702 Skrevet 6. August, 2018 Nu tilbyder jeg ikke samleje, men massage med svensk eller fransk, men for mig er det vigtigt at jeg altid er 110% til stede ved alle mine behandlinger og leverer mit bedste. Derfor tager jeg kun max 3-4 behandlinger om dagen uanset tidsrum, da kvalitetsniveauet altid skal være i top hos alle mine gæster. Hvis jeg kørte på fra 7 morgen til 23 aften, så ville niveauet langsomt være faldende efterhånden som dagen skrider frem og det ønsker jeg ikke, det har jeg for meget stolthed til. Hvis jeg har 3 af 2 timers varighed, så er det også nok for mig. Ved ikke om man kan sammenligne, men det er i hvert fald min holdning til tingene og min faglige stolthed. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 6. August, 2018 Piraten skrev, for 14 timer siden: Hey @Tekla man kunne jo få det indtryk, at du synes vi mænd har små tissemænd det siger man altså ikke når vi hører på det, vi er jo bange for at gøre skade med vores kæmpe pikke vh. Piraten Størrelsen er nu ikke alt der betyder noget, vel? :B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 6. August, 2018 Tekla skrev, for 3 minutter siden: Størrelsen er nu ikke alt der betyder noget, vel? :B Hehe. You tell us! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 7. August, 2018 Hvis du ser Houston 500 så kan nogen da klare en del.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1140 Skrevet 7. August, 2018 liderlig-dreng skrev, den 4/8/2018 at 14:40: Jeg så en dokumentar (Danmark ifølge Bubber) forleden som handlede om prostitution. Her besøgte Bubber et bordel i Odense, hvor receptionisten fortale at en pige havde rekorden, hvor hun fik besøg af 27 mænd på en dag! Bordellets receptionist fortalte at kroppen naturligvis ikke kunne klare det og pigens underliv lignede en numse fra en abe da dagen var omme. Pigen blev samlet hulkende op fra gulvet af receptionisten og blev kørt på skadestuen, fordi at hendes underliv ikke kunne klare alt det gummi. En virkelig skræmmende og rørende historie da fik mig igen til at miste lysten til at besøge en GP. Er det nu også mig der er sart igen? Så derfor vil jeg høre jer om hvor mange besøg en pige generelt kan tag om dagen? Og er der lov omkring hvor mange gæster en pige må tage imod? Jeg kan se at nogle piger har vagter der vare i 10 timer! Her tænker jeg at en pige nemt kan få 15-20 besøg når der er kunder i butikken. I GP'er der læser med her må gerne svare på dette. Ps. man kan se dokumentaren via TV2play. Så skulle nok tage og droppe det gummi hvis hun ikke kan klare det Det gas!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg