Hop til indhold
Guest zidi

Magic tantra

Recommended Posts

Var en lang tråd om denne klinik for ca. 1 år siden og ikke positive anmeldelser dengang, Photo af pigerne meget gamle så ....:ph34r::(

Men måske blevet bedre siden dengang 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo

Kan desværre tilslutte mig den negative omtale om stedet. Har aldrig prøvet noget så ringe og uengageret som hos dem. Kommer aldrig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes problemet med stedet er den gigantiske forskel på top- og bundniveau, særligt det lave bundniveau er afskrækkende.

Jeg har ikke været der i lang tid og det skyldes, at de sidste gange jeg var der, så var der ikke andet end tykke thaimama'er som for længst havde passeret sidste salgsdato, men til stedets forsvar må man altså også bare sige at de fra tid til anden har haft yngre og rigtigt gode piger, hvoraf flere af dem har deres egne klinikker nu. Men det har altid været et sted som har været svært at rubricere som enten et sted med fokus på full service, eller et sted med fokus på massagen, så som kunde har man alle muligheder for at blive skuffet afhængigt af hvad man går efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så gider men ikke den falske reklame i form af fake billeder og opreklameret tekst - de må tro vi er retarderede :-(.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...