Hop til indhold
peter7100123

❤️Smukke Isa fra Horsens ❤️

Recommended Posts

Ja, for et par år siden. Hun er vist fra Polen og havde dengang en lille lejlighed i Vestergadekvateret. Vistnok sød, men ikke mindeværdigt. Spændende med en beretning hvis du prøver^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Isabella i lejligheden i centrum :) (for en tre-fire år siden) - meget sympatisk , og meget snakkende kvinde, medio 30, flot og veltrænet krop. Fin sex - omend der ikke var helt den kemi jeg havde håbet på. Teknisk set dygtig - og ganske lydhør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi for et par måneder siden.
Hun er sød og meget let at snakke med. Udemærket sex omend ikke verdensklasse. Billederne er retvisende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan "desværre" kun give Isa/Isabella mine bedste anbefalinger. "Desværre" fordi jeg helst ville have hende for mig selv ;)  Men, som brødre vi dele...

Ja hun snakker som et vandfald! Det ved hun også godt. Men som hun selv siger, man skal bare bede hende være stille og komme til sagen. Hun snakker i øvrigt ikke under sex. Medmindre man vil. 

Hun er i slutningen af 30'erne, god form, dejlig krop og lille bagdel. 

Behandel hende pænt og med respekt, så får man det samme retur :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...