Hop til indhold

❤️Smukke Isa fra Horsens ❤️

Featured Replies

Skrevet

Ja, for et par år siden. Hun er vist fra Polen og havde dengang en lille lejlighed i Vestergadekvateret. Vistnok sød, men ikke mindeværdigt. Spændende med en beretning hvis du prøver^_^

Skrevet

Har besøgt Isabella i lejligheden i centrum :) (for en tre-fire år siden) - meget sympatisk , og meget snakkende kvinde, medio 30, flot og veltrænet krop. Fin sex - omend der ikke var helt den kemi jeg havde håbet på. Teknisk set dygtig - og ganske lydhør.

Skrevet

Har været forbi for et par måneder siden.
Hun er sød og meget let at snakke med. Udemærket sex omend ikke verdensklasse. Billederne er retvisende.

• 4 months later...
Skrevet

Jeg kan "desværre" kun give Isa/Isabella mine bedste anbefalinger. "Desværre" fordi jeg helst ville have hende for mig selv ;)  Men, som brødre vi dele...

Ja hun snakker som et vandfald! Det ved hun også godt. Men som hun selv siger, man skal bare bede hende være stille og komme til sagen. Hun snakker i øvrigt ikke under sex. Medmindre man vil. 

Hun er i slutningen af 30'erne, god form, dejlig krop og lille bagdel. 

Behandel hende pænt og med respekt, så får man det samme retur :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.