Guest LastResort Skrevet 2. August, 2018 (edited) I dag gav jeg mig selv en lille udfordring. Jeg er mega genert fordi jeg ikke har en særlig perfekt krop, som i absolut slet ikke, hvorfor jeg sjældent, som i aldrig kommer på stranden for at bade. Jeg var på tur langs vestkysten og kom så tilfældigt forbi et skilt hvor der stod "Græm strand". "Græm" tænkte jeg, det passer sku meget godt. Så stod der også "Nudiststrand" og "FKK". Tænker så at stranden er vant til lidt af hvert, og at måske jeg kunne udfordre mig selv ved at smide det hele, nu hvor alle andre nok også ville være nøgne der. Of I went, og vildt nok. Total lækker oplevelse. Eneste problem var at kvinden i det par der lå tættest på (hvilket ikke var tæt) var usædvanligt godt skåret, så den bette havde lidt svært ved kun at nyde solen for hun var ikke karrig med at vimse rundt. Jeg er hermed nudiststrand-fan. Redigeret 2. August, 2018 af LastResort karry til karrig :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 993 Skrevet 2. August, 2018 “Karrig” hedder det vist - det må da være 20år siden jeg så det på skrift sidst. Og dejligt, at du fik taget mod til dig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17704 Skrevet 2. August, 2018 LastResort skrev, for 25 minutter siden: I dag gav jeg mig selv en lille udfordring. Jeg er mega genert fordi jeg ikke har en særlig perfekt krop, som i absolut slet ikke, hvorfor jeg sjældent, som i aldrig kommer på stranden for at bade. Jeg var på tur langs vestkysten og kom så tilfældigt forbi et skilt hvor der stod "Græm strand". "Græm" tænkte jeg, det passer sku meget godt. Så stod der også "Nudiststrand" og "FKK". Tænker så at stranden er vant til lidt af hvert, og at måske jeg kunne udfordre mig selv ved at smide det hele, nu hvor alle andre nok også ville være nøgne der. Of I went, og vildt nok. Total lækker oplevelse. Eneste problem var at kvinden i det par der lå tættest på (hvilket ikke var tæt) var usædvanligt godt skåret, så den bette havde lidt svært ved kun at nyde solen for hun var ikke karry (??? hedder det det) med at vimse rundt. Jeg er hermed nudiststrand-fan. Er også fan siden mange år. Og har oplevt meget sjovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 2. August, 2018 Fed udfordring du gav dig selv. Intet er jo så skidt at det ikke er godt for noget. En stivert giver vel også lidt skygge til ens solbeskinende og varme krop. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 3. August, 2018 Er vi enige om at en nudiststrand ikke har noget med sex at gøre? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 3. August, 2018 AalborgLook skrev, for 3 minutter siden: Er vi enige om at en nudiststrand ikke har noget med sex at gøre? I princippet - ja. - Men man har lov til at glæde sig over synet af andre smukke, nøgne mennesker. - Og så - tanker er toldfri! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 292 Skrevet 3. August, 2018 Nudister påstår hårdnakket at sex og nudisme intet har med hinanden at gøre.. Omvendt er jeg kommet på de strande gennem 30 år og jeg har endnu til gode at møde nogen der ikke tændes ved synet af en nøgen krop. - Og ja, jeg har da ofte selv dyrket sex på strandene (altså lidt skjult) og det kender jeg en hel del andre der også har gjort. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 3. August, 2018 Har været en del på nudiststrand på Fuerteventura og der har aldrig været sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 3. August, 2018 AalborgLook skrev, for 22 minutter siden: Er vi enige om at en nudiststrand ikke har noget med sex at gøre? Det var i hvert fald ikke for at få sex jeg tog derud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 3. August, 2018 Du er heldig Jeg nøjes med at åbne for den udendørs vandhane og gå i bar røv. Men det nyder jeg også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 3. August, 2018 lpoh skrev, for 5 timer siden: Nudister påstår hårdnakket at sex og nudisme intet har med hinanden at gøre.. Selv nudister kan vel lade sig friste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 3. August, 2018 Sikke dejlig uskyldige I er Hvis man bliver lidt mere hooked, så bør man ikke stille træskoene uden at have besøgt Den nøgne By Cap d'Agde ved den franske Middelhavskyst. Som navnet antyder, en hel ferieby, med 40.000 nøgne mennesker i sæsonen. Og med en årelang og evigtvarende krig mellem de "rigtige" nudister som på det strengeste afviser al snak om sex (mange har også deres børn med), og så dem der bl.a. kommer pga. den håndfuld swingerklubber som findes i byen, butikkerne med frækt tøj, og ikke mindst Plage des Couples - en stykke strand lidt på afstand af byen hvor der... nej, man skal nok have været der for at tro på det. Det mest surrealistiske er ikke stranden, men det at handle ind i et helt almindeligt supermarked, hvor alle er splitternøgne - undtagen personalet. Søg selv med din yndlingssøgemaskine - der er masser af beretninger og beskrivelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 692 Skrevet 5. August, 2018 lpoh skrev, den 3/8/2018 at 09:41: Nudister påstår hårdnakket at sex og nudisme intet har med hinanden at gøre.. Omvendt er jeg kommet på de strande gennem 30 år og jeg har endnu til gode at møde nogen der ikke tændes ved synet af en nøgen krop. - Og ja, jeg har da ofte selv dyrket sex på strandene (altså lidt skjult) og det kender jeg en hel del andre der også har gjort. Hårdnakket!!!!!! Det kan sagtens have noget med sex at gøre, men det bør ikke have noget med sex at gøre. Det er klart at der er folk der tager hen sådan et sted, fordi de vil se på nøgenhed. Det er også oplagt at exhibitionister vil være at finde der, men for den ægte naturist tror jeg ikke det har noget med sex at gøre. Jeg har aldrig været en social naturist. Jeg bryder mig ikke om at være nøgen sammen med andre, bortset fra folk der står mig meget nært, men som yngre dyrkede jeg naturisme, fordi det er så dejligt befriende at gå rundt i naturen eller bade uden tøj. Jeg så ikke på andre - med mindre de var langt væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 14. Oktober, 2018 Skal man smide alt når man tager på nudiststrand? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 14. Oktober, 2018 ppd skrev, for 4 minutter siden: Skal man smide alt når man tager på nudiststrand? Lige hende der SKAL smide alt på nudiststranden. Ej, det er gas. Man gør hvad man vil, men man skal nok ikke sidde med kikkert og teleobjektivet fremme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 15. Oktober, 2018 LastResort skrev, for 22 timer siden: Lige hende der SKAL smide alt på nudiststranden. Ej, det er gas. Man gør hvad man vil, men man skal nok ikke sidde med kikkert og teleobjektivet fremme. Man skal åbenbart ikke være rynket/gammel, hvis man bader nøgen . . . https://vafo.dk/vejle/Anstoedeligt-eller-bare-helt-normalt-Debatten-om-noegne-kroppe-paa-Tirsbaek-Strand-raser-paa-Facebook/artikel/535752 Hører selv til vinterbaderne, og INGEN tager her hensyn til om nogen bruger badetøj . . . En af kvinderne foreslog, at vi skulle have et termometer, der viste vandtemperaturen i cm - Specielt om vinteren . . . (Vi er mange, der får en lysere stemme om vinteren . . . . ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 15. Oktober, 2018 an2n skrev, for 5 timer siden: Man skal åbenbart ikke være rynket/gammel, hvis man bader nøgen . . . .... og hvis man er stiv og strunk, er det vel også galt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 16. Oktober, 2018 Det livet at være nøgen og fri og nyde nudiststrandene jeg er vant til nudista i Espanã og der er der nudiststrande hvor folk bare nyder man er nøgen men jeg kender også en del nudiststrande dernede hvor sex, hor, urin og swingere dæleme lever et hot sexliv jeg syntes det så frækt. Bryder man sig ik om den fason at nudiste på, tager man jo bare på dem jeg kalder de “rolige” områder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg