Hop til indhold

Anbefal en GP til os.

Featured Replies

Skrevet

Vi er et par som leger med tanken om en trekant med en GP. I den forbindelse kunne vi godt tænke os at høre om der er nogen herindefra der kan anbefale en GP som er god til at servicere par? :)

Ingen af os har erfaring med betaling for denne slags ydelser.

Skrevet
abih skrev, for 2 minutter siden:

Vi er et par som leger med tanken om en trekant med en GP. I den forbindelse kunne vi godt tænke os at høre om der er nogen herindefra der kan anbefale en GP som er god til at servicere par? :)

Ingen af os har erfaring med betaling for denne slags ydelser.

Velkommen til Eroguide :)

Hvis I vil fortælle hvor i landet i søger, så flytter jeg jeres indlæg til efterlysninger for pågældende landsdel, hvorved i vil få mere brugbare oplysninger.

Skrevet

Betal mig så skal jeg gi' nogle anbefalinger.

Ellers kan i få nogle gratis:

1. Hvor henne i landet? 

2. Bed moderater at få tråden flyttet derhen - Efterlysninger Sjælland/Jylland/Fyn/Thai/Tyskland/Øvrige udland....

Skrevet
  • Author

Vi er i Københavns området.

Tak for flytning af tråd :) 

Skrevet
abih skrev, for 8 timer siden:

Vi er i Københavns området.

Tak for flytning af tråd :) 

Det kunne hjælpe lidt på at give oplysninger, hvis i oplyste om preferencer, alder vægt, er det manden alene der skal serviceres eller er det kvinden alene der sksl serviceres eller jer begge. Hårfarve barm størrelse er også noget der kunne hjælpe samt om det er med eller uden analsex, dominans eller....jeg formoder også GP herinde læser med....held og lykke med projektet.

Skrevet

Jeg tror at de fleste glædespiger vil være i stand til at servicere par. Jeg synes at I skal vælge en pige I tænder på, og så kontakte hende for at spørge om hun vil tage jer. 

Skrevet

Nu kender jeg ikke jeres præferencer, men tror nedenstående tre skønheder kunne være med på ideen:

Mia

Sif

Anna

3 søde og sexede piger der både kan servicere og nyde :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.