Hop til indhold

Recommended Posts

Vi er et par som leger med tanken om en trekant med en GP. I den forbindelse kunne vi godt tænke os at høre om der er nogen herindefra der kan anbefale en GP som er god til at servicere par? :)

Ingen af os har erfaring med betaling for denne slags ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
abih skrev, for 2 minutter siden:

Vi er et par som leger med tanken om en trekant med en GP. I den forbindelse kunne vi godt tænke os at høre om der er nogen herindefra der kan anbefale en GP som er god til at servicere par? :)

Ingen af os har erfaring med betaling for denne slags ydelser.

Velkommen til Eroguide :)

Hvis I vil fortælle hvor i landet i søger, så flytter jeg jeres indlæg til efterlysninger for pågældende landsdel, hvorved i vil få mere brugbare oplysninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Betal mig så skal jeg gi' nogle anbefalinger.

Ellers kan i få nogle gratis:

1. Hvor henne i landet? 

2. Bed moderater at få tråden flyttet derhen - Efterlysninger Sjælland/Jylland/Fyn/Thai/Tyskland/Øvrige udland....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
abih skrev, for 8 timer siden:

Vi er i Københavns området.

Tak for flytning af tråd :) 

Det kunne hjælpe lidt på at give oplysninger, hvis i oplyste om preferencer, alder vægt, er det manden alene der skal serviceres eller er det kvinden alene der sksl serviceres eller jer begge. Hårfarve barm størrelse er også noget der kunne hjælpe samt om det er med eller uden analsex, dominans eller....jeg formoder også GP herinde læser med....held og lykke med projektet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror at de fleste glædespiger vil være i stand til at servicere par. Jeg synes at I skal vælge en pige I tænder på, og så kontakte hende for at spørge om hun vil tage jer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti

Nu kender jeg ikke jeres præferencer, men tror nedenstående tre skønheder kunne være med på ideen:

Mia

Sif

Anna

3 søde og sexede piger der både kan servicere og nyde :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...