Hop til indhold
Eromon

Anbefalinger hos Lyngby el Buddinge Thai

Recommended Posts

Jeg skal et smut til Lyngby imorgen og planlægger at tage forbi Lyngby Thai på Gasværksvej.

Jeg har aldrig været der før, så er der nogen der kan anbefale (eller fraråde) bestemte piger?

Buddinge Thai kunne også være en mulighed på vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, jeg har heller ikke været på Gasværksvej. Her må der andre til. Der er dog nyttige tråde om dette sted på Gimel, bl.a. af Spillemanden.

Buddingevej har jeg besøgt en enkelt gang, hvilket var lidt af en skuffelse, da jeg ikke mødte Suzy, som jeg kom efter. Hun skulle – bl.a. iflg. kenderen Bananas – være sexvildskaben selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Lyngby for første gange for 3 ugers tid siden. Havde egentligt spurgt efter Arun, som jeg tidligere har læst godt om, da jeg bestilte tid. Sådan skulle det åbenbart ikke være.

Fik massage og fuld afslutning af en pige som hed noget i retning af Maisha. Massagen var OK men resten lidt ligegyldigt. Selv om prisen er fornuftigt var det i dette tilfælde ikke penge værd.

Vær opmærksom på, at indgangen ikke er en af de mest diskrete - lige op af Lyngby Storcenter.

Har ikke selv prøvet Buddinge, men overvejer, så lad os høre en frisk opdatering hvis du går der forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Suzy i Buddinge er fin. På mange gode måder. Ved dog ikke hvis hun er der nu. Hun kommer og går. En anden perle der indimellem findes i Buddinge er Enni. Disse to er jeg uforbeholdent glad for.

I Lyngby har jeg kun mødt Arun, en lille og kurvet, megabrystet kvinde på cirka 50. Fremragende oplevelser hver gang, og til en god pris.

Men hvis du ikke er til de lidt ældre damer, så er hun måske ikke noget for dig.

De andre i Lyngby har jeg ikke mødt.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men det blev Buddinge og Suzy er stadig i Thailand på ferie.

Så jeg tog en times massage til 500 med Jasmin. 28 år. Langt hår. Store faste silikone bryster, måske for faste.

Okay massage, ikke specielt hård men meget behageligt.

Om på ryggen og tilbydes massage mellem benene og vi bliver enige om sex til 700 kr.

Hun er meget stram næsten for stram men rigtig sød. Fransk var uden og det var ikke noget vi nåede at tale om før hun var i gang.

Dejligt sted, ikke specielt diskret, men pænt og rent, rene friske håndklæder og god behandling inkl gratis drikkevare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...